Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 14

Discussie: I need help

  1. #1

    Standaard

    Ik wil graag een stratocaster kopen, liefst sunburst, maar de goedkoopsten zijn van die Squierpaketten van 200,- en ik weet niet of die wel zo goed zijn, ik heb echt niet meer dan 200,- a 300,- op dit moment, en wil ongelooflijk graag zo snel mogelijk een hebben. Kan iemand me advies geven over welke gitaar ik het beste kan kopen?

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 november 2001
    Locatie
    den helder
    Berichten
    1.816

    Standaard

    ik hbe ook een squier.... en alleen die kut versterker staat me nie aan... de gitaar wel, hoewel de rest van het forum het geloof ik kut dingen vind.. speelt mijne erg lekker en geeft best wel goed geluid...

  3. #3

    Standaard

    Het gaat me met name om dat mooie cleane geluid, ik speel nu 6 jaar op mn akoestische, dus ik ben aan verandering toe

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 november 2001
    Locatie
    den helder
    Berichten
    1.816

    Standaard

    tja zoals ik al zei, ik vin hem goed.. maarja de rest vant forum heeft gitaren van 1000+ tja daar kan ie nie tege op

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 november 2001
    Locatie
    den helder
    Berichten
    1.816

    Standaard

    ga anders is langs een gitaar winkel en kloot er wat op, weetje meteen hoe ie klinkt en speelt

  6. #6
    Member
    Geregistreerd
    12 december 2002
    Locatie
    Asperen
    Berichten
    67

    Standaard

    probeer es wat dean modelletjes uit. zijn ook vrij goedkope gitaren bij. en ik vind ze gwoon fijn spele

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 september 2002
    Locatie
    Hellevoetsluis
    Berichten
    136

    Standaard

    Daar gaattie weer. Ren naar je dichtstbijzijnde gitaarboer en vraag of je een squier standard strat mag proberen. Let erop dat het geen affinity strat is. Deze laatste zit in dat stratpack en ik vinnum helaas bagger. Die standard is net een tikkie beter gebouwd. En voor dat geld (mag zo rond de 225 euro kosten) is het toch een behoorlijke gitaar.

  8. #8

    Standaard

    Keej, bedant voor de tip, welke (betaalbare) versterker raadt je me aan? (clean geluid)

  9. #9
    Junior Member
    Geregistreerd
    4 januari 2003
    Locatie
    Hoofddorp
    Berichten
    1

    Standaard

    Ik raad je een Fender Bullet reverb aan is 15 watt en voor 169 kan je hem bij feedback kopen

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2002
    Locatie
    Londen
    Berichten
    7.595

    Standaard

    Die Squiers en andere goedkope stratjes zijn clean best te pruimen vind ik, maar het probleem met die dingen is dat ze met scheur nogal bagger klinken.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top