Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 30
  1. #21

    Standaard

    Nou Eko, ik verbaas me wel hoor.
    Ik heb die Jumbo ook in handen gehad en die klank prima.
    Zag er ook goed uit. Ik heb zelf een furch, maar deze Faith was absoluut beter. (en ook zo'n 300 euro duurder)
    Maar goed smaken verschillen ook en natuurlijk je gebruik.

  2. #22
    Junior Member
    Geregistreerd
    6 april 2007
    Locatie
    Bedum
    Berichten
    4

    Standaard

    Hallo!

    Ik heb nog niet eerder gepost op dit forum, maar ik zag deze thread over Faith gitaren en aangezien ik net een Faith HG Venus heb aangeschaft leek het me leuk wat foto's te posten...als ik wist hoe het moet...

  3. #23
    Junior Member
    Geregistreerd
    6 april 2007
    Locatie
    Bedum
    Berichten
    4

    Standaard

    Es kijken of dit werkt...








  4. #24
    Super Moderator
    Geregistreerd
    6 februari 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    3.415

    Standaard

    Ja , het werkt. Je moet alleen wel gewoon rechtop staan als je die foto's neemt...

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.582

    Standaard

    En je mag je bankje wel eens weer in de verf zetten.

    Mooie gitaar, hoor! Mooie details, erg mooi afgewerkt. Netjes hoor!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  6. #26
    Junior Member
    Geregistreerd
    6 april 2007
    Locatie
    Bedum
    Berichten
    4

    Standaard

    Het werkt!

    Ik was gister in Groningen om een nieuwe acoustische gitaar te kopen en mijn 12 snarige Yamaha in te ruilen wegen te weinig gebruik. Mijn budget lag tussen de 400 en 500 euro.
    Ik heb de volgende gitaren bespeeld:

    Crafter weetikveel: Hmmmmm..... niet echt geweldig...

    Seagull S6 Original: Klonk erg goed, maar speelde niet echt soepel. Dit gold ook voor de andere Seagull's die er hingen; de nek was niet mijn cup of tea.

    Blueridge BR-43C: Vond ik een tegenvaller, hele vierkante hals met scherpe frets en de klank vond ik ook niet echt geweldig.

    Faith FVHG Venus: Wow! Hele fijne gitaar om te bespelen en ook een ontzettend goeie klank.

    Ik wou eigenlijk ook nog de Furch Durango testen die ik een tijdje eerder bespeeld had, maar deze was verkocht

    Uiteindelijk heb ik dus voor de Faith gekozen, omdat deze de beste "bang for the buck" was in mijn ogen. Heel goed afgewerkt, goeie klank, goed bespeelbaar en inclusief koffer. Oh ja en er zit ook nog een Shadow SH863 Element + Preamp in... Heb ik ff kort in de winkel geprobeert en klonk goed, moet ik binnenkort nog maar even mee expirimenteren

    Ik ben blij!
    Maybe binnenkort soundclips!

  7. #27
    Junior Member
    Geregistreerd
    6 april 2007
    Locatie
    Bedum
    Berichten
    4

    Standaard

    Bankje gaat voor de relic look...

  8. #28
    Banned
    Geregistreerd
    30 maart 2007
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    35

    Standaard

    Gave gitaar die Faith

  9. #29

    Standaard

    Jaja, ik heb recentelijk 3 Faith gitaren zien hangen bij muziekzaak ''Wessing'' in Noord-Brabant.
    Ze zijn nu al vrij makkelijk verkrijgbaar.
    Heerlijk zo'n dagje gitaren checken en opeens 3 Faith gitaren tegen het lijf aan lopen. Heb er eentje geprobeerd (de andere 2 zaten vast met beveiliging).
    Het was een zwarte Faith Eclipse en wat me meteen opviel was de constructie van de hals t.o.v de body. Oerdegelijk, met de nadruk op 'oer'.
    Wat een klank zeg....wow. Ik ben geen persoon van overdrijven, maar die Faith was echt heel bijzonder. Klonk warm, helder en zoet met VEEL volume. Zuiver over de gehele hals, veel sustain. De bespeelbaarheid mocht er ook wezen. Jammer dat er een element is ingebouwd, maar geen mindering van de klank waarneembaar in ieder geval.
    Hij kosste iets van 676 euro geloof ik en dat is echt niks voor zo'n kwaliteit.
    Wellicht dat er eentje ga aanschaffen van de zomer voor op vakantie....wat een heerlijke gitaar
    Beter dan een Taylor 410 die ik recentelijk heb bespeeld en zo nog een heel aantal topgitaren. De Faith Eclipse mag er wel degelijk zijn!!!

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 februari 2007
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    264

    Standaard

    Is inderdaad zeker wel een mooie gitaar!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top