Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 30
  1. #11
    Super Moderator
    Geregistreerd
    6 februari 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    3.415

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dirk_Hendrik
    http://www.faithguitars.com

    Zo te zien het de nieuwe bezigheid van Patrick Eggle.

    Ik moet nog nien dat het zo storm gaat lopen. De markt wordt al jaren overspoeld met nieuwe merken en iets in het "upper" segment gaat echt niet ineens de nieuwe hit worden. Daar is de markt te klein voor.
    Hij zal er zelf wel Faith in hebben, zoals George Michael al suggereerde dat je moest doen (woehahaha).

  2. #12

    Standaard

    is er iemand die weet waar ze deze gitaren hebben hangen?
    kzou ze op z'n minst toch even willen proberen namelijk

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Locatie
    Bedum
    Berichten
    1.519

    Standaard

    Muziekhuis Westerhaven in Groningen heeft er een paar staan. Maar da's vast te ver weg. (Weet niet waar je woont, maar goed...)
    Ovation Collectors Edition '97, Martin HD-28 & Fishman Matrix Infinity, Simon & Patrick Showcase FM & Fishman Ellipse Matrix Blend, Larrivee OM-03R, Fender Baja Telecaster, Vision & Gerrinez bass, Richwood Irish Bouzouki, Simon & Patrick Vintage Burst Parlor Cedar HG A3.2

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Locatie
    Weert
    Berichten
    188

    Standaard

    [QUOTE]
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yamhammer_71
    Ik heb de specs op de site gezien en wat ik vooralsnog heb gelezen, is dat deze gitaren een ebben toets hebben....ben echt benieuwd!
    QUOTE]
    Ebben toets, da`s niks bijzonders hoor! Mijn Martin en mijn Taylor
    hebben het allebei.
    Maar ze zien er inderdaad wel gelikt uit!
    Toch maar eens proberen , als ze wat meer verspreid zijn door Nederland.

    Frank
    Niet zeiken ! Spelen !!!

  5. #15

    Standaard

    Flipkoos: dank, maar inderdaad vanuit gelderland ietswat ver voor een korte termijn trip.

    ik heb nog geen reactie van de distributeur gehad, maar heb ondertussen wel een winkel gevonden die voor mij enigzins in de buurt is. Muziekhuis Souman in Wezep.

    ze hebben ze niet op de website staan, behalve onder nieuws waarin ze zeggen een groot deel van de collectie op voorraad te hebben.

    ik g er eind deze week maar eens even langs denk ik zo. gelijk de gelegenheid om wat andere gitaren te proberen.

    linkje: http://www.souman.nl

  6. #16

    Thumbs up faith is ok

    Ik was gisteren bij Souman. Daar heb ik de faithgitaren in handen gehad.
    WAANZINNIG!!!!
    Echt een leuke gitaar. Ze zien er mooi uit, netjes afgewerkt en een goede klank.
    Met een Faith heb je een leuke gitaar voor zo'n 750,-.
    Het zal me niet verbazen als ik er binnen een jaar eentje koop.
    Ik ben er echt positief over. Meestal ben ik dat niet zo snel. Veel gitaren vind ik maar zo zo. Vaak klinken ze niet echt mooi. Of de gitaren hebben net niet de looks.
    Faith heeft het wat mij betreft wel. Prijzen starten vanaf € 500,-. Dat is ook niet heel goedkoop, maar dat vind ik geen probleem. Gitaren van onder de €300-400,- kunnen bijna niet GOED zijn. Vanaf € 500,- hebben meer merken aardige gitaren.

    Souman heeft er een hele serie staan. Een stuk of 15-20. Genoeg om te testen dus.

  7. #17

    Standaard

    ik was er vandaag en moet zeggen dat ik ook erg impressed was
    mooie klank, goed afgewerkt, spelen soepel. zeker aan te raden om eens in je handen te houden.

  8. #18

    Standaard

    Ik wist wel dat het goede gitaartjes zouden zijn.....binnenkort zal ik ze zelf ook es checken

    ________________
    Picking the Blues

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 mei 2001
    Locatie
    Goor
    Berichten
    4.008

    Standaard

    Ik heb bij Souman een Faith Jumbo bespeeld en moet helaas zeggen dat de klank mij tegenviel. Een volmassief moet toch echt voller en sprankelender klinken. Probeer er maar eens een uit tegen de Larrivee die er staat . Het verschil is enorm. De afwerking kon mij ook niet echt bekoren. Ik vond het een typisch geval van een goedkope bouwer die via een goede naam ( Eggle) probeert op de markt te komen.
    Probeer in deze klasse een Furch, heb ik zelf niet maar wel bespeeld. Is kwalitatief een eind beter.
    In huis. Fender Custom Bandmaster 3 x 10. Heerlijk hanteerbaar, nog mooiere klank.....

  10. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eko
    Ik heb bij Souman een Faith Jumbo bespeeld en moet helaas zeggen dat de klank mij tegenviel. Een volmassief moet toch echt voller en sprankelender klinken. Probeer er maar eens een uit tegen de Larrivee die er staat . Het verschil is enorm. De afwerking kon mij ook niet echt bekoren. Ik vond het een typisch geval van een goedkope bouwer die via een goede naam ( Eggle) probeert op de markt te komen.
    Probeer in deze klasse een Furch, heb ik zelf niet maar wel bespeeld. Is kwalitatief een eind beter.
    Furch is niet constant in kwaliteit.
    L'arrivee wel.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top