Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 16
  1. #1

    Standaard

    http://www.dse.nl/~iceglove/Muziek/M...ful%20fate.mp3

    edit: laat ik er wel even wat info bij geven.
    Het is een deel van Metalica's Mercyful Fate. Ik heb het opgenomen met een Jackson ADX10D (dinky) een boss gt3, een hughes & kettner attax 100, een baggerkwaliteit microfoon en cooleditpro. Ik heb nog een beetje met de EQ gekloot in zowel cooleditpro2 als wavelab 4 maar daar ben ik niet handig mee.
    In wavelab heb ik er trouwens ook mp3 van gemaakt


    Mensen, als je winamp gebruikt moet je de mids even een heel eind omhoog gooien, dan klinkt het wat minder verrot
    <font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Ic3gl0vE op 2003-01-03 17:55 ]</font>

    <font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: ic3gl0ve op 2003-01-04 00:40 ]</font>

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 oktober 2002
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    20.789

    Standaard

    Als je een crappy microfoon hebt kun je met cooledit pro dee standaard V equaliser gebruiken om je gleuid wat te verbeteren.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 oktober 2002
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    20.789

    Standaard

    ik lusiter hem nu, en volgens mijn gehoor en de winamp visualisation heb je alle mids eruit geflikkerd, vooral met goedkope mids krijg je dan een scheel geluid, stel je voor dat er nog een drumstel bij komt dan verdwijnt je gitaar en hou je alleen een irritante ruis over waar je met moeite een melodie uit kunt halen. Dus: gebruik mids!

    het spel is wel in orde

  4. #4

    Standaard

    ik heb de mids eruit gehaald met wavelab omdat ik het anders helemaal crap vond klinken...
    Maar ik ga een Shure SM57 kopen en een Behringer MX602A, dan zou het beter moeten gaan klinken

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 december 2001
    Locatie
    Meppel
    Berichten
    533

    Standaard

    cool hoor, alleen jammer dat de opname zo slecht is... wat negk3 zei, te schel...
    veel succes verder! greetz, phiz

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2002
    Locatie
    Londen
    Berichten
    7.595

    Standaard

    Oeh, bjina even weinig mids dan in mijn "metal" opname. Voor de rest issie wel cool.

  7. #7

    Standaard

    haha je hoort de solo partij nog als je goed luisterd. had je de muziek aan maarten? hij klinkt okeej hoor! iets te schel maar goed gespeeld.

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 augustus 2002
    Berichten
    6.051

    Standaard

    ja wel goed gespeeld alleen de toon is afgrijselijk

  9. #9

    Standaard

    jip> ik speelde met guitarpro mee :smile:

  10. #10

    Standaard

    owjah, dat kan ook!kvinnum wel vet. Je moet um iets minder schel doen maar goed gespeeld...(ik val in de herhaling:S)

    <font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Guitarfreak op 2003-01-12 10:52 ]</font>

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top