Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 40
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 september 2002
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    4.965

    Standaard

    Gaaf!

    Ik zou voor 1 gaan, met kapjes op de pu's

    Zitten de pu-switch en vol-knop elkaar kwa bereikbaarheid niet in de weg?
    -

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 december 2002
    Locatie
    Schinnen
    Berichten
    2.757

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door no 1 hops
    je noemt een bekende naam.
    anno galama.
    waar is die gebleven, doet hij nog wat met gitaren, hoe is het met hem?
    Anno heeft een jaar of twintig geleden een ongeluk gehad wat het einde van zijn loopbaan als gitaarbouwer inluidde. Hij heeft wel nog altijd een actieve rol in de verkoop van zijn instrumenten, hij koopt ze op als iemand er een te koop heeft staan en verkoopt die dan zelf weer door.

    Maar echt bouwen dat lukt hem echt niet meer, dus is hij nu zijn oude hout vooraad aan het verkopen aan andere bouwers.
    "Wie niet is ingeënt kan de pokken krijgen"
    - Willy Alberti

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 augustus 2002
    Locatie
    drachten
    Berichten
    5.661

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wouter J
    Anno heeft een jaar of twintig geleden een ongeluk gehad wat het einde van zijn loopbaan als gitaarbouwer inluidde. Hij heeft wel nog altijd een actieve rol in de verkoop van zijn instrumenten, hij koopt ze op als iemand er een te koop heeft staan en verkoopt die dan zelf weer door.

    Maar echt bouwen dat lukt hem echt niet meer, dus is hij nu zijn oude hout vooraad aan het verkopen aan andere bouwers.
    zou een goed iemand zijn om cursus te geven want hij bouwde toch maar prachtige instrumenten.

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 april 2004
    Locatie
    Deventhur
    Berichten
    1.899

    Standaard

    numero uno
    Beauty is in the eye of the beholder & Ignorance is bliss: welkom op de internetfora
    www.toegoenoise.nl

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 juli 2004
    Locatie
    Somewhere, over the rainbow
    Berichten
    3.577

    Standaard

    Nummer 2, denk ik. Alhoewel de eerste ook wel mooi is, maar dan een wat subtielere streping.
    DA - doet je goed!

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 december 2002
    Locatie
    hardenberg
    Berichten
    2.060

    Standaard

    1! en ook dezelfde dikte van het doorlopende stuk, vind die op die foto net te dun... ow en dump die slagplaat!!
    TE KOOP: Schecter 007 elite, Rocktron replifex, behringer fcb1010

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 maart 2004
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    1.524

    Music

    Hey , Numere Uno, absoluto.

    Ik zou dan alleen op de middenlijn een strookje van een paar mm er nog tussen maken, om het geheel te breken,maar dat is mijn mening.
    Verder ziet het er puik uit.

    succes, groetjes Charlotte

  8. #18

    Standaard

    de eerste, maar dan wel zonder slagplaat

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 december 2002
    Locatie
    Schinnen
    Berichten
    2.757

    Standaard

    okee dan, na een paar zeer hectische maanden bij Knooren heb ik eindelijk de tijd gevonden om eens wat aan mijn SG project te gaan doen. Ik heb van een vriend een niet afgemaakte Gibson hals overgenomen die ik ga gebruiken als refferentie punt bij het maken van de halzen op mijn SG's. Wellicht zal ik deze hals zelf ook op een body gaan zetten.



    Verder werk wat ik heb verricht is het maken van een nieuwe freesmal, die gene die ik bij mijn eikenhouten SG heb gebruikt was helemaal krom getrokken. Op deze foto zien jullie de nieuwe mal met de hartlijn en de plaats van een slagplaat duidelijk weer gegeven.

    Al denk ik niet dat ik een strat pickups SG ga maken maar toch, het was wel grappig om te zien hoe dat zou gaan uitzien.

    De laatste foto is een compositie van de freesmal, een originele Gibson SG standard slagplaat, de hals en een Schaller brug om je een idee te geven waar ik naar toe wil gaan met dit. Deze foto laat ook zien dat als ik die hals wil gaan gebruiken, ik een langere hiel op de body moet hebben.
    "Wie niet is ingeënt kan de pokken krijgen"
    - Willy Alberti

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    14.669

    Standaard

    Vet met zo'n wraparound!
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top