Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 21
  1. #1
    Junior Member
    Geregistreerd
    26 februari 2007
    Locatie
    Nieuwegein
    Berichten
    2

    Music zanger zoekt band met stevig gitaargeluid

    Naast mijn bezigheden in een Pearl Jam tributeband zoek ik een leuke andere band om de remmen los te gooien in de omgeving van Utrecht.

    Mijn genre is met name grunge, rock, beetje metal en alles dat verder goed klinkt en gitaar bevat

    Mijn stemgeluid is sterk te vergelijken met Eddie Vedder van Pearl Jam, maar verder kan ik alles zingen binnen die toonhoogte. Ik ben een alt, als dat je iets zegt.

    Ik hoop in een band te kunnen zingen die al wat ervaring heeft en een voorkeur heeft voor ongeveer het onderstaande reperoire:

    Pearl Jam, U2, RHCP, QOTSA, Nirvana, Metallica, Foo Fighters, enz. Wanneer er de ambitie is om eigen werk te maken, kun je op mij rekenen als tekstschrijver, daar heb ik enige ervaring in..

    Ik hoor graag van je!

    Luister voor een demo naar het volgende nummer: http://www.no-discussion.nl/mp3/No%2...ine%20Head.mp3

    Ik zeg erbij, deze opname is al wat langer geleden en voor ik zangles had Ik kom graag een keer auditie doen en dan kun je het zelf horen.

    Groet!

    Martijn

  2. #2

    Standaard

    Je kan heel goed zingen!!! ik dnek niet dat ik goed genoeg kan spelen om bij jouw in een band te spelen
    Controlling your minds, smashing your dreams.

  3. #3

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2005
    Berichten
    555

    Standaard

    pff waarom woon je zo ver weg..

  5. #5

    Standaard

    Wat dacht je van een band in oprichting in Nijmegen? Of is dat te ver?

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 november 2002
    Locatie
    Huizen
    Berichten
    310

    Standaard

    Shit tijntje, dit voelt toch een beetje of je vriendin vreemd gaat
    ------------------------------------
    http://www.acdctribute.nl AC/DC Tribute

  7. #7

    Standaard

    Hey,

    Ik speel in de Rock/Metal band Under Destruction en wij zoeken een zanger. Op het moment zing ik (gitarist) maar ik ben niet de beste zanger en ik richt me het liefst alleen op gitaar. We spelen een beetje in de stijl van Metallica en wat melodische stukken enzo. We zijn rond de 20/21 jaar en zijn al 3 jaar met deze band bezig en hebben de nodig optredens e.d. achter de rug. We oefenen in Leiden, ik weet niet of dat te ver voor je is ?

    Op onze site kun je wat nummers vinden.. Bij de nummers op de audio page zong ik (letterlijk) net en we hebben nu ook wat betere nummers, die demo is namelijk van 2005. De nieuwe nummers zitten beter in elkaar en zijn wat melodischer.
    Laat maar wat horen als je interesse hebt.
    greetz,

    Justin

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 januari 2007
    Locatie
    de zoo van Antwerpen
    Berichten
    3.814

    Standaard

    Holy fuck jij kan zinge!
    verhuis is ff naar antwerpen? je groepen die je opsomde zijn degene die wij ook spelen enkel Alice in Chains ontbrak nog
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door j3r03n Bekijk bericht
    Valoosj, wat ben je toch ook een ontzettende eikel hè.. Gvd, mijn stem heb je
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ***
    Btw, gitaarnet kent er geen hol van. Jouw LP is zonder twijfel dé gitaar van 2009
    TK: Fender Supersonic head + 2x12 (black pepper)

  9. #9

    Standaard Vintage Delight zoekt zanger

    Hallo Martijn,

    Wij zijn een stevige rockband uit Roosendaal (Noord-Brabant) en wij zijn opzoek naar een goede zanger/frontman. Onze muziek bestaat uit eigen nummers in de stijl van stonerrock-bands als Wolfmother, Queens of the Stone Age, The Ranconteurs en oudjes als Led Zeppelin, The Who en Jimmi Hendrix. Ook is er bij ons veel improvisatie mogelijk en gaat het om orginaliteit en creativiteit. Check ons op www.myspace.com/vintagedelight Laat het maar weten, je kan altijd mee jammen!

  10. #10

    Standaard

    He Martijn
    zoek je nog altijd een band ??
    Wij zijn momenteel op zoek naar een zanger, clean voice ( schreeuwen hebben we iemand voor ) check de myspace en je kan ons ook via de myspace benaderen
    hopelijk horen we wat van je
    groeten

    Davy
    www.myspace.com/meetthestorm
    0636105202

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top