Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 21 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 202
  1. #21

    Standaard

    Thanx , hahahaha ja die whitesnake zing ik ook niet

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 juni 2004
    Locatie
    Groningen stad
    Berichten
    827

    Standaard

    Ik vind het een beetje te zacht allemaal, alsof de nummers vragen of ik dichterbij wil komen.

    Kan ook aan de stijl liggen hoor, maar tis wel netjes gespeeld.
    Www.myspace.com/dracovic

  3. #23

    Standaard

    Nee joh , dat komt door kwaliteit nog steeds , 320 kbs maar een wereld van verschil met cda (orginele cd kwaliteit) geluid !

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 augustus 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    1.433

    Standaard

    Ik twijfel aan dat grote verschil tussen 320kbps en cd-kwaliteit, maar ik vind het allemaal wel lekker klinken hoor, beetje subtiel; veel aangenamer dan zo'n blok geluid in je gezicht

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 december 2002
    Locatie
    Oh oh....
    Berichten
    6.353

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DTmaster
    Nee joh , dat komt door kwaliteit nog steeds , 320 kbs maar een wereld van verschil met cda (orginele cd kwaliteit) geluid !
    Dan doe je ergens iets verkeerd. Het verschil tussen 320kpbs best hoor je op loeidure producties en peperdure audio apparatuur al amper . Op jouw productie hoor ik het verschil 100% zeker niet. Als je met een 320kpbs dubbelblind een verschil hoort, dan is er iets mis met je codec die je gebruikt. Gebruik je lame? Zoja , gebruik zowieso de laatste versie en geen gekke geintjes maar puur een 320kpbs mp3 compressie gebruiken. Dat 128kpbs ontoereikend is dat ben ik met je eens. Bij 192kpbs ga ik al twijfelen (soms met eigen producties hoor ik het als het a cappella is of erg stille muziek) maar alles daarboven is echt bijna 100% transparant. Het geklaag op mp3 is al heel lang niet meer terecht.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Postbank
    Snel geld overmaken...Daar maak je vrienden mee!
    "You can hide your genetics under drastic cosmetics, but this chameleon magic is known to be tragic."

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    ijmuiden
    Berichten
    554

    Standaard

    Wat bedoel je met `voor het conservatorium'.. zit je er op.. wil je er op en is dit toelatingsmuziek?

    Ik val er niet van achterover maar het is zeker geen slecht niveau maar conservatoriumniveau?? ik vraag het me af.. af en toe hoor ik wel gasten in Casa Benelly van het conservatorium van Den Haag en dat gaat er toch wel even heftiger aan toe wat improvisatie betreft.. het CvA kan er ook wat van.. maar goed als klassieker weet ik niet zo goed wat op het conservatorium in de jazz hoek als niveau gehanteerd wordt maar het lijkt me nog niet voldoende.

    Blijft wel leuke muziek (vooral 2 en 3) en aangenaam om te horen!
    -- You can't write a chord ugly enough to say what you want sometimes, so you have to rely on a giraffe filled with whipped cream --

  7. #27

    Standaard

    Ik zie wel waar het mij naar toe brengt , mocht het niet lukken , weet ik teminste dat ik voor 100 % ben gegaan en niks vergeten ben.


    Thanx voor de berichten trouwens !


    Grtz

    DT

  8. #28

    Standaard

    iemand nog iets te melden

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 oktober 2002
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    20.789

    Standaard

    ben je al door dan?
    pokkel'n

  10. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thefox
    Zou je wat genuanceerder kunnen zijn? Waarom niet? Niet origineel, qua techniek etc? Dan kunnen we er nog wat mee....
    Ik zal mijn best doen.

    Het zijn best leuke stukken en ontstijgen zeker het gemiddelde gitaarforumniveau. Maar voor het conservatorium verwacht ik tocg iets meer talent. Dat kan zich uiten in virtuositeit, originaliteit of een combinatie van die twee, maar ik mis beiden.

    Het eerste stuk is een leuke cover, maar de solo (waar voor dit doel extra aandacht aan geschonken zal worden) vind ik ronduit slordig en hier en daar op het randje van onzuiverheid.

    Het tweede stuk vind ik qua compositie het beste maar het gitaarwerk beneden peil (nogmaals voor conservatorium dan), af en toe vals en heel erg saai.

    Het derde stuk is overall het beste maar ook (voor mij) geen conservatorium. Veel standaard licks, beetje pentatonisch, weinig uitdagends.

    Nogmaals, zonder de aankondiging van het conservatorium zou ik het voor dit forumgemiddelde op een goed niveau plaatsen............

    Duidelijk?

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top