Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 21 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 202
  1. #11

    Standaard

    Het niveau is niet belangrijk , kijk je kan 3 super covers met veel 32e noten en andere circus trucs doen !! maar dan alsnog laten ze iemand doorgaan omdat hij EIGEN werk laat zien , tis veeeeeeel belangrijker om te laten zien wat je zelf kan maken en dat vind ik ook.

    ik vind het wel wat , we zullen wel zien wat het word

    Bedankt voor de reacties


    Grtzz

    DT
    Laatst gewijzigd door DTmaster; 27 februari 2007 om 10:34

  2. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door X-Rated
    Ik kan je niet vertellen of het conservatorium niveau is of niet.

    Ik vind de drums niet heel erg lekker klinken. Verder klinken de tracks ok.

    Of het moet daar bij die lui helemaal niet om gaan

    ach algemene vorm is belangrijk , maar er werd mij gezegd "laat zien waar je goed in bent" nou ik heb zelf 2 tracks bedacht alles ingespeeld BEHALVE de drums en zang , en mijn nadruk ligt bij track 2 op het geheel en de 1 en 3 op de gitaar, ik vind het ook belangrijk om niet alleen maar 1 stijl te hanteren en dat hoor je wel terug !!

  3. #13

    Standaard

    Lekker gespeeld DT. Of het niveau voldoet hangt ook af van de andere inzendingen natuurlijk.

    Als dit mijn inzending zou worden zou ik als volgorde van de stukken 3,2,1 aanhouden. Veel succes ermee.
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 augustus 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    1.433

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen
    Als dit mijn inzending zou worden zou ik als volgorde van de stukken 3,2,1 aanhouden.
    +1! Houd ons op de hoogte

    Welk conservatorium betreft dit? Jazz/pop? Ik ben met m'n studie gekapt en volgend jaar ga ik het waarschijnlijk ook proberen.
    Laatst gewijzigd door Gitaro; 27 februari 2007 om 11:02

  5. #15

    Standaard

    nee allemaal voor de pop !!! maar in Rotterdam vinden tracks zoals Track 2 ook niet slecht , heb een dag meegedraaid dus kan het weten !

  6. #16

    Standaard

    iemand nog een mening over mijn muziek , laat het please horen !!!


    Bedankt

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 juni 2005
    Locatie
    Putten
    Berichten
    1.293

    Standaard

    Ik vind de eigen composities leuk om naar te luisteren Heb je de drums gewoon ergens anders vandaan gehaald of heb je die nou zelf geprogd of laten proggen.
    Epiphone Les Paul Standard Plus
    Marshall MG100DFX 100 Watt
    Line6 POD XT

  8. #18

    Standaard

    nee is Roland drumstel (dus digitaal) !

  9. #19

    Standaard

    Iemand anders nog wat op te merken op mijn demo
    Laatst gewijzigd door DTmaster; 1 maart 2007 om 15:48

  10. #20

    Standaard

    Hey dt,

    Dat derde nummertje vind ik het persoonlijk het beste. dat loopt gewoon lekker en er gebeurd wat.
    maar heej, die whitesnake cover trek ik echt niet, die zang.. men.. wil niemand op zijn tenen trappen.. misschien ligt het aan mij, ik zie niemand anders er over klagen..

    veel succes man, hoop dat je door komt.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top