Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 21 12311 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 202
  1. #1

    Standaard Mijn demo voor het Conservatorium !

    Hallo


    Ik heb 3 nummers voor het crematorium (of te wel Conservatorium) opgenomen , tis een cover met zang van mijn leraar en de rest is allemaal zelf ingespeeld !


    1 http://media.putfile.com/01-AudioTrack-01-90 ( Whitesnake - Still of the night)

    2 http://media.putfile.com/02-AudioTrack-02-82 (Straight to the bone , een GRP achtig nummer , dus jazzy funk , dit is eigen werk dus geen cover

    3 http://media.putfile.com/03-AudioTrack-03-78 (7/8 , rock funk achtig ) ook eigen werk !

    als de links het niet doen dan verwijs ik je ff door naar de algemene site want soms kan Putfile nog weleens anders werken d.m.v andere browers (Netscape , Explorer , Opera) !!!

    http://www.putfile.com/dtmaster/media

    Bedankt voor het luisteren , en een berichtje zou mooi zijn

    Thanx

    DT

  2. #2

    Standaard

    Mochten de links het alsnog niet doen , ik heb ze ook even geupload want ik hoor toch steeds opnieuw , "jammer Putfile werkt niet" , zet de link er zo bij

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 januari 2004
    Locatie
    IJsselstijn
    Berichten
    5.346

    Standaard

    de 2e is niet echt strak ... bas en drums lijken niet gelijk te spelen ..
    Got a quarter in my pocket.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 oktober 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    287

    Standaard

    Cool!, k moet mijn demo nog opnemen. Stress :P
    'Gary Moore - you're always a semi-tone away...'

    www.yamama.nl voor een goed feest!

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 juni 2006
    Locatie
    rotjeknor
    Berichten
    3.641

    Standaard

    bij nummer 2 geloof ik niet dat je dat helemaal zelf gemaakt hebt, als dat wel zo is, dan mag je dit als een groot compliment opvatten

    de solo/melodie lijn vind ik niet zo, beetje saai, gebeurt te weinig, sprankelt niet

    nummer 3 klinkt beter als het door een band gespeelt wordt (denk ik), zit goed in elkaar, alleen vind ik het hoofdthema iets te vaak terug komen

    maar nogmaals, als je dit allemaal zelf 'ingespeeld' hebt (drums en bas ook enzo), dan petje af
    mijn gitaarnet lessen |≈▲Ø| of kom eens langs voor een proefles (of gewoon voor de gezelligheid

  6. #6

    Standaard

    klopt , ik heb bijna alles opgenomen behalve de drums de rest wel want ik kan niet genoeg drummen , inderdaad vind ik de gitaar ook beetje suf maar de tip van me leraar was "niet te veel jagen" dus tja dan krijg je niet maar ik heb ook de versie zonder mijn spul erop mischien verander ik hem nog , me solo ging wel , en voorderest die andere vond ik wel goed !!!
    Laatst gewijzigd door DTmaster; 26 februari 2007 om 17:11

  7. #7

    Standaard

    klopt , ik heb bijna alles opgenomen behalve de drums, de rest wel , inderdaad vind ik de gitaar ook beetje suf maar de tip van mijn leraar was "niet te veel jagen" dus tja dan krijg je dit maar ik heb ook de versie zonder mijn spul erop mischien verander ik hem nog , mijn solo ging wel , en voorderest die andere 2 vond ik wel goed !!!

  8. #8

    Standaard

    Ik vind dit eigenlijk geen conservatorium niveau.

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 oktober 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    287

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gert-Jan
    Ik vind dit eigenlijk geen conservatorium niveau.
    Zou je wat genuanceerder kunnen zijn? Waarom niet? Niet origineel, qua techniek etc? Dan kunnen we er nog wat mee....
    'Gary Moore - you're always a semi-tone away...'

    www.yamama.nl voor een goed feest!

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 juni 2005
    Locatie
    Putten
    Berichten
    1.293

    Standaard

    Ik kan je niet vertellen of het conservatorium niveau is of niet.

    Ik vind de drums niet heel erg lekker klinken. Verder klinken de tracks ok.

    Of het moet daar bij die lui helemaal niet om gaan
    Epiphone Les Paul Standard Plus
    Marshall MG100DFX 100 Watt
    Line6 POD XT

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top