Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 7 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 65

Discussie: Mainmusic.nl

  1. #11
    GN content creator
    Geregistreerd
    30 september 2003
    Locatie
    Zaan
    Berichten
    540
    Blog Entries
    1

    Standaard

    hier ook goeie ervaringen met tonefactory. Ook foutjes MEER dan keurig opgelost!!! Je ziet en voelt dat die gasten graag willen en begrijpen dat je met een beetje meer effort dit soort reacties in een forum krijgt.

    Met main music weet ik het niet. Lijkt erop dat ze wel willen maar het administratief niet helemaal op de rit hebben.

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 december 2002
    Locatie
    Zevenbergen
    Berichten
    1.430

    Standaard

    Tonefactory is top. Geweldige service en als ze iets niet op voorraad hebben zoeken ze meteen naar een oplossing. Soms krijg je zelfs een duurder alternatief voor dezelfde prijs geleverd! Voor binnen NL is dit voor mij de enige webshop!!

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 september 2006
    Locatie
    omgeving rotterdam
    Berichten
    205

    Standaard

    Kheb ook een niet al te goede ervaring met mainmusic.

    Net als topicstarter wat besteld (gitaartas voor een explorer,die volgens de site direct leverbaar was )en direct betaald via internet. De volgende dag was inderdaad mn status veranderd, maar 2 weken later was er nog steeds niks verzonden.

    Na een mailtje van mij kreeg ik pas enkele dagen later antwoord dat de tas niet vooradig was. Dit bericht ook al enkele dagen na de bestelling naar mij gemaild was, en dat het dan waarschijnlijk in mn spamfilter zou zijn gekomen.
    Dit was gewoon onwaar, aangezien ik zowel mail als spam elke dag ff check, juist om dit soort dingen te voorkomen...

    Maar goed, ze vroegen of ik misschien een vergelijkbare tas wilde van een ander merk.
    Na een postief antwoord hierop van mij hoorde ik weer een week niks.
    Toen ik voor de 2e keer om een respons van hun kant moest vragen kreeg ik als antwoord dat ze ook geen andere exemplaren hadden en dat levering van de originele tas nog minstens 2 maanden op zich zou laten wachten.

    Na weer een reactie mijnerzijds hebben ze uiteindelijk wel keurig mn geld teruggestort, maar dat heeft zeker een maand geduurd en ook een hoop actie van mijn kant geeist. Al met al laat ik ze de volgende keer links liggen...

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 juli 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.254

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hassent
    Tonefactory is top. Geweldige service en als ze iets niet op voorraad hebben zoeken ze meteen naar een oplossing. Soms krijg je zelfs een duurder alternatief voor dezelfde prijs geleverd! Voor binnen NL is dit voor mij de enige webshop!!
    +1

    ze reageren altijd erg snel per mail, en laatst toen ik een dubbele bestelling had geplaatst deden ze totaal niet moeilijk, ze hebben gewoon 1tje geannuleerd, super!

    Om nog maar even een andere winkel (wel geen webshop dan) aan te prijzen: The String heeft mij laatst ook prima per telefoon / mail geholpen. Rienk is echt een aardige gozer, hij stuurde alles meteen op, nog voordat ik het geld had overgemaakt(!) Ik kon de spullen (een hals en body) terugsturen als ik het niks vond. Ik had alles vrijwel de dag erna in huis.
    Laatst gewijzigd door jimihattricks; 28 februari 2007 om 16:41
    fenders stuiteren, gibsons breken

    stem op mijn vriendin..! please?
    --Jenneke - Bestemming Onbekend--

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2006
    Locatie
    NB
    Berichten
    1.285

    Standaard

    Vandaag eindelijk, nadat ik afgelopen maandag maar weer eens een mailtje had gestuurd, mijn geld terug gestort gekregen.

    Sturen ze nog een mail met " Het geld moet inmiddels al retour zijn gestort op uw rekening" , alsof het een hele tijd geleden gestort zou zijn.

  6. #16

    Standaard

    Ik heb alleen maar goede ervaring met mainmusic.nl. Ze zijn goedkoop en hebben topaccessoires. Ik ben inmiddels vaste klant en heb nooit problemen. Ze hebben een uitgebreider assortiment dan tonefactory en zijn zeker goedkoper!!!!!

    Het probleem is dat ze niet alleen gitaar toebehoren hebben maar een uitgebreidde muziekwinkel zijn. Ik heb onlangs een electrische viool gekocht voor mijn vrouw. PERFECT! Daarnaast heb ik onlangs een miniatuur trompet voor de verjaardag van mijn broer gekocht. Ik betaal altijd via Paypal (krijg je zelfs korting in sommige gevallen) en heb het een dag of 2 late rin huis. Dus voor mezelf en voor andere shop ik graag bij Mainmusic.nl

    Het is jammer dat mensen hun slechte ervaringen hier posten en er vervolgens achterkomen dat ze zelf niet goed handelen of lezen.

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.068

    Standaard

    Bass-Hero, ergens krijg ik een heel dubbel gevoel bij de oprechtheid van deze first post van je.
    In gewoon Nederlands: ik geloof er geen ene flikker van. Het ligt er echt heel dik boven op.
    Top-accesoires? Me reet. Het is allemaal instapklasse spul, maar dat geeft verder niet. Dat hebben de meeste 13 in een dozijn dozenschuivers.
    Die 2,3 bekendere/betere merken die op de site worden gevoerd hebben toevallig helaas geen producten beschikbaar in die categorie.
    Laatst gewijzigd door MarkS; 1 maart 2007 om 09:22

  8. #18

    Standaard

    ben gewoon erg tevreden en daarom mijn positieve reactie. Net als op andere fora reageer ik ook hier positief.

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.068

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bass-hero
    ben gewoon erg tevreden en daarom mijn positieve reactie. Net als op andere fora reageer ik ook hier positief.
    Tuurlijk jongen, alle nieuwe binnenkomers op deze site beginnen direct alle mainmusic gerelateerde topics te bekijken. Als jouw inbreng op die andere fora hetzelfde is als hier is de situatie voor mij overduidelijk.

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top