Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 7 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 65

Discussie: Mainmusic.nl

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2006
    Locatie
    NB
    Berichten
    1.285

    Angry Mainmusic.nl

    Hebben meer mensen dezelfde ervaring met Mainmusic.nl.

    Op 16 Jan. heb ik on-line een HSS fine-tortoise slagplaat voor een strat bij hun besteld, en direct het geld via int.bankieren overgemaakt. De volgende dag was mijn bestellings status ook varanderd in "betaling verwerkt" en de dag erna in "bestelling verzonden" . Maar 2 dagen daarna nog geen slagplaat, even per mail geïnformeerd, en toen kreeg ik te horen dat ik eerst maar bij de buren moest vragen of het daar bezorgd was, en dat ik anders nog maar moest wachten tot de daarop volgende donderdag (wat ik al belachelijk vond, want de post doet er echt geen week over).
    De donderdag daarop nog geen slagplaat en weer contact opgenomen per mail. De slagplaat bleek 18 jan. al verzonden te zijn, de dag van de storm, en was waarschijnlijk kwijt geraakt. OK kan gebeuren, ze zouden z.s.m een nieuwe sturen. maar na een week nog niets, weer gemaild. Deze keer kreeg ik als antwoord dat de slagplaat die ze 18 jan verstuurd hadden, de laatse was en dat ie nu niet meer leverbaar is. Of ik een andere kleur wou? Ik heb daarop geantwoord dat ik graag mijn geld terug wou omdat ik het vertrouwen in Mainmusic totaal verloren was. Dit was geen probleem, en het zou gelijk terug gestort worden.

    Nu weer bijna 2 weken verder en nog steeds géén slagplaat en géén geld terug.

    Op hun on-line shop staat de slagplaats nog steeds te koop en zouden ze hem nog steeds in 1 á 2 dagen kunnen leveren.

    Heb ik nu gewoon domme pech of hebben meer mensen dezelfde SLECHTE ervaring als mij.

    Ik bestel er iniedersgeval nooit meer, voor anderen die er wel iets willen bestellen..... Wees gewaarschuwd

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 september 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    2.448

    Standaard

    Als ik je verhaal zo lees denk ik dat het een ongelukkige samenloop van omstandigheden was. En geld terugstorten is volgens mij wel een vaak voorkomend probleem bij webshops.
    Gezocht: Zoom FP01 exp./volume-pedaal, EHX Pitch Fork

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.065

    Standaard

    Een collega van me heeft daar eens een GLX-pedaaltje en later een simpel gitaarkabeltje besteld. Beide keren volgens de site op voorraad en binnen 1-2 dagen leverbaar. De incasso ging perfect, razendsnel zelfs.
    De levering was steeds iets minder, namelijk 4 weken wachttijd.
    Waardeloze ballentent imho.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 april 2006
    Locatie
    Aldeboarn
    Berichten
    1.741

    Standaard

    En geld terugstorten is volgens mij wel een vaak voorkomend probleem bij webshops.[/QUOTE]

    Bij Tonefactory.nl nooit geen problemen gehad.Artikelen die op naleveringen stonden kon ik na een bepaalde periode zelfs annuleren en geld werd terug gestort en dit na een mail van hunzelf.
    Voor mij geen andere webshop,want service en snelle reacties op een vraag zijn goud waard,

    JJ
    Laatst gewijzigd door jan jansen; 25 februari 2007 om 11:21
    To Quo or not To Quo....The Status Quo will rock forever all over the world...again and again.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juni 2006
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    543

    Standaard

    Goed dat je er melding van hebt gemaakt. Zet hem gelijk op de zwarte lijst.

    Ik zou je Music Store in Koln willen adviseren. Ik heb er al een paar dingen besteld. Het werd altijd netjes op tijd bezorgd.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 maart 2006
    Locatie
    volendam
    Berichten
    945

    Standaard

    heb ook wel eens wat bij mainmusic besteld,ook niet voor herhaling vatbaar.het versturen duurde weken.het zelfde probleem,de tremelo wat ik besteld had was niet meer op voorraad(kwam ik dus achter nadat ik zelf maar gebeld had).

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 februari 2007
    Locatie
    Katwijk
    Berichten
    295

    Standaard

    Pas iets besteld bij mainmusic. Was 3 dagen later in huis. Goede ervaring dus.

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 augustus 2002
    Locatie
    drachten
    Berichten
    5.650

    Standaard

    mijn eerste ervaring met mainmusic was niet positief, maar lag ook aan mijn eigen onkunde met hun site.
    zag dus van bepaalde producten niet dat daar 6 weken levertijd op stond.
    men heeft echter de boel prima opgelost.
    probleem met elke webshop is voorraad.

    had dit met een computer internet shop waar ik een toetsenbordje bestelde.
    duurde dus 4 weken, daarna nog eens besteld (moest nog twee hebben) en die was binnen 1 week binnen (want ook hun producten moeten ze vaak kopen in meer dan 1, dus vaak tientallen)dus waarschijnlijk hadden ze eerst geen voorraad van dit toetsenbord en na mijn bestelling ineens weer genoeg voor directe levering

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.065

    Standaard

    Tonefactory is idd TOP!
    Een keer een dubbele footswitch besteld, ontving daags erna een mailtje dat deze besteld moest worden, 8 weken levertijd, met excuses. Ik kon kiezen tussen resistutie, of wachten op de bestelling. Na 7 1/2 week ontving ik een mailtje dat de bestelling binnen was, en daags erna een mailtje dat de zending naar mij onderweg was. Erg netjes afgehandeld dus.

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2006
    Locatie
    NB
    Berichten
    1.285

    Standaard

    Hé Bedankt voor jullie reacties, maar zoals ik al zij mij zien ze er niet meer terug.

    Opvallend ook trouwens dat ze op Marktplaats adverteren met steeds een andere woonplaats, de ene keer Kerkdriel, dan weer Rotterdam, Den Haag en nu weer Eindhoven. Wel steeds met het tel.nr. van Kerkdriel.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top