Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 13
  1. #1

    Standaard GESTOLEN in Nijmegen: 3 Fender basgitaren

    Afgelopen maandagnacht is er in ons huis ingebroken, wij waren op dat moment een aantal dagen op vakantie. Hierbij zijn o.a. al mijn instrumenten buit gemaakt, 3 Fender basgitaren en een Epiphone akoestische gitaar.
    Hieronder een overzicht:

    1. Fender Jaguar bass, zwart, 2005, serienr. R063857
    Dit model is vrij zeldzaam, moet dus opvallen!

    2. Fender Jazz Highway 1, sunburst, 2004, geen ser. helaas.
    Deze gitaar is op de achterzijde behoorlijk beschadigd. Ook op de voorzijde zitten verschillende beschadigingen. Op de achterzijde zit een sticker van de band Stereolab (geel/oranje, twee pijlen en plusjes, het Stereolab gedeelte staat er niet op). Nog een uniek kenmerk van deze bass zijn de Curtis Novak elementen. Deze zijn op de onderzijde gesigneerd door mr. Novak zelf. Ook is de gitaar voorzien van straplocks.

    3. Fender Musicmaster, (daphne)blue, 1976, geen ser. helaas.
    Ook deze gitaar valt op! De kleur is niet origineel en zit er met vrij dikke lagen op. Tevens zit er op de voorzijde een schroef gedraaid, die er niet hoort. Naast dit alles zit er een te gekke sticker van een hondje op (met glitters).

    Foto's e.d. zijn te vinden op het Basgitaarforum. Dit in verband met het actualiseren van de informatie, is gemakkelijker als het op een plaats staat.

    http://www.basgitaarforum.nl/viewtopic.php?t=9711

    Ik hoop dat jullie de verschillende aanbieders in de gaten kunnen houden, want ik wil ze ontzettend graag terug! Daarnaast heb ik ze de komende tijd verschrikkelijk hard nodig...

    Voor mensen die willen weten in welke band ik speel: Merry Pierce (http://merrypierce.com , http://myspace.com/merrypierce )

    Voor diegene die een gouden tip geeft is een beloning beschikbaar!

    Bedankt!

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 december 2001
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    299

    Standaard

    Shit man! Kan niet veel meer doen dan je succes wensen met je zoektocht... (en m'n ogen open houden).
    Rok je huis!

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2007
    Locatie
    Boxmeer Rock City
    Berichten
    3.482

    Standaard

    Shit ik hoop dat je ze terug vindt!
    Vind het altijd treurig om dit soort berichten te lezen, ze moeten met hun poten van andermans spullen afblijven en al helemaal als het om (bas)gitaren gaat.
    Pas als je een paard hebt gezien kun je om een ezel lachen. Frank Sinatra

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 september 2005
    Locatie
    0172
    Berichten
    1.054

    Standaard

    Klootzakken! ze zullen niet eens effe gewoon je stofzuiger jatten of zo!
    When the world is over, we're still the boy's from nowhere, and tonight, tonight we're coming home!

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Angry kutgasten

    Ik weet dat er in Nijmegen een paar gasten rondlopen die met enige regelmaat instrumenten jatten. De 'hoofddader' (ik denk 'm van gezicht te kennen, maar ik weet helaas niet wie het is) is zwaar aan de drugs en geen heel groot licht.

    Zo heeft hij ooit een paar gestolen gitaren bij Patrick Koopmans aangeboden.

    Laat in ieder geval de beheerders van de bekendste oefenruimtes in en rond Nijmegen weten van deze diefstal. Ook gitaar- en bastechneuten in Nijmegen en omstreken en zelfs de studio's. Alle personen of instanties die iets met muziek te maken hebben moet je een mailtje sturen, of anderzins benaderen.
    Zij komen het meest in aanraking met de scene en de muzikanten. Zij kennen de ongure types.

    Ondertussen hou ik uiteraard ook mijn ogen en oren open.

    Ik hoop echt van harte dat je je spullen terug vindt.
    Succes.
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 augustus 2004
    Locatie
    www.vai.com
    Berichten
    1.182

    Standaard

    ja dat is idd zwaar klote dude.

    ik heb de eeuwige angst dat het mij ook overkomt.
    lijkt me veselijk mijn gitaren of de basgitaren van mijn vriend gejat.
    ook ik hoop dat je snel de boel terug krijgt.
    sterkte!!
    For the love of god, My passion has become warfare!

    vai rules!

    golden earring rocks!

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door De Beer
    Klootzakken! ze zullen niet eens effe gewoon je stofzuiger jatten of zo!
    Daar staat bij mij al de doodstraf op!

    Hopelijk leiden dit soort "internetgemeenschappen" ertoe, dat gestolen gitaren/bassen e.d. in Nederland e.o. onverkoopbaar worden...
    Mocht iemand ooit een inbreker/breekster in zijn/haar huis aantreffen, ruk dan gerust zijn/haar kop van zijn/haar romp. Als de politie hier over gaat zeuren, dan zeg je maar dat het van mij mocht...

    Cheerz en succes met het terugvinden van je bassen!
    www.fcbass.com
    www.damagedjustice.nl

    You say you're a doctor of minds,
    Don't stick that syringe in my arm.

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 september 2005
    Locatie
    0172
    Berichten
    1.054

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FC Spoiler
    Mocht iemand ooit een inbreker/breekster in zijn/haar huis aantreffen, ruk dan gerust zijn/haar kop van zijn/haar romp. Als de politie hier over gaat zeuren, dan zeg je maar dat het van mij mocht...
    Thanx!
    Handig, forum connecties.
    When the world is over, we're still the boy's from nowhere, and tonight, tonight we're coming home!

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 oktober 2006
    Locatie
    Sittard
    Berichten
    610

    Standaard

    die gast meenemen in het bos en zijn kop eraf hakken! Als iemand vragen stelt, dan zijn er hier genoeg mensen waar je op dat moment koffie had kunnen drinken, incl. me...capisce?

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Locatie
    m'n huis woont in Lent
    Berichten
    869

    Standaard

    Ik zal maandag als ik repeteer goed in onze oefenruimtes kijken naar advertenties.... en zal ik 'm ook even voor je in elkaar schoppen als ik de dader tegen kom? Je zegt het maar
    Pluk de dag, maar donder niet van de ladder!
    in de aanbieding: Intellifex Blackface http://link.marktplaats.nl/307840738

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top