Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 5 van 30 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 t/m 50 van 297

Discussie: Benton 2x12

  1. #41
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 september 2005
    Locatie
    Bayside High
    Berichten
    1.340

    Standaard

    Ja woensdag kwam de cab binnen. Eerste indruk is goed; stevig gebouwd, goeie handgrepen. Alleen de hoekbeschermers zijn van niet al te stevig kunstof maar wat wil je voor de prijs.
    Ik merk wel dat de speakers nog flink op hun donder moeten krijgen. Dit had ik eerst ook met mijn Fame cab dus dat is iets van nieuwe speakers.
    Vote for Pedro!

  2. #42
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 oktober 2006
    Locatie
    Sittard
    Berichten
    610

    Standaard

    En...blij?? Ben benieuwd wat je ervan vindt als de speakers hun break-in moment gehad hebben...

  3. #43

    Standaard

    Heb je al kunnen kijken wat voor speakers erin zitten?

  4. #44

    Standaard

    gvd net als ik natuurlijk zo'n ding wil bestelle is iet niet meer op voorraad

  5. #45

    Standaard

    Inderdaad, nu even structureel zwaar in gaan spelen en dan weten we wat ie kan.... :-) Maar de eerste indruk is goed? Hoe is ie in vergelijking met je Fame?
    " Great minds think alike"

  6. #46
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 september 2005
    Locatie
    Bayside High
    Berichten
    1.340

    Standaard

    Van de week ga ik er nog eens lekker lang op spelen en dan kom ik wel met een "final verdict". Ik kan wel bijna zeker zeggen dat deze goed is. Wat me wel opvalt is hoeveel meer volume een 4x12 produceerd. Mijn Marshall's mastervolumeknop staat bij de 4x12 op 12 uur en bij de 2x12 op 2 uur. Ook dit kan aan de nog nieuwe speakers liggen.
    Enige jammere aan het cab is dat er geen uitschroefbare plaat achterop zit; hier is in een hap overheen getolexed! Ik schroef er wel een van de handgrepen uit om te checken of er werkelijk Celestion Vintage 30's in zitten maar op mijn gehoor afgaande zit dit wel goed.
    Vote for Pedro!

  7. #47

    Standaard

    Hey, maar dat verschil in volume, kan dat ook niet te maken hebben met het verschil in bouw van de kast?
    Ze zeggen ook dat ze juist omdat ze bij de goedkope 2x12 kasten minder hout en minder diepte in de kast hebben ze daarom minder laag hebben. Misschien dat je dat waarneemt als verschil in volume?
    (Ik bedoel afgezien van het feit dat elke 2x12 al iets minder zal klinken als een 4x12...)



    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ACSlater
    Van de week ga ik er nog eens lekker lang op spelen en dan kom ik wel met een "final verdict". Ik kan wel bijna zeker zeggen dat deze goed is. Wat me wel opvalt is hoeveel meer volume een 4x12 produceerd. Mijn Marshall's mastervolumeknop staat bij de 4x12 op 12 uur en bij de 2x12 op 2 uur. Ook dit kan aan de nog nieuwe speakers liggen.
    Enige jammere aan het cab is dat er geen uitschroefbare plaat achterop zit; hier is in een hap overheen getolexed! Ik schroef er wel een van de handgrepen uit om te checken of er werkelijk Celestion Vintage 30's in zitten maar op mijn gehoor afgaande zit dit wel goed.
    " Great minds think alike"

  8. #48
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2002
    Locatie
    Londen
    Berichten
    7.595

    Standaard

    Tof om te horen dat de eerste reactie iig positief is!
    PRS, Gibson, Gretsch, Township, Budda, National, Farfisa

    www.highspeeddirt.nl - Harde, vette, harde hardrock!
    www.band010.nl - Stuko tot-en-met!

  9. #49

    Standaard

    Heb een plaatje gevonden van een Harley Benton G412A Vintage...



    Het zijn dus daadwerkelijk Celestions... (Voor de non-believers )

    De afwerking laat wel wat te wensen over, maargoed, als het maar hard gaat.

    Ik heb de foto van een 1 of ander spaans forum...
    Laatst gewijzigd door CasB; 6 maart 2007 om 22:32

  10. #50
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 december 2004
    Locatie
    België
    Berichten
    1.065

    Standaard

    Gas!
    1234567

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top