Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 30 van 30 EersteEerste ... 20282930
Weergegeven resultaten: 291 t/m 297 van 297

Discussie: Benton 2x12

  1. #291
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 november 2007
    Locatie
    Uithoorn
    Berichten
    826

    Standaard

    Probeer het eens in een andere kamer ofzo, in ieder geval op een andere plek. Het kan zijn dat de rechterspeaker vlakbij iets zit dat meetrilt oid.

  2. #292

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jellyfish00
    Probeer het eens in een andere kamer ofzo, in ieder geval op een andere plek. Het kan zijn dat de rechterspeaker vlakbij iets zit dat meetrilt oid.
    Helaas, maakt ook niet uit...

    Denk dat ik hem dan maar weer terug moet sturen? ze hebben 30-days money back garantie, dus dan laat ik ze meteen een nieuwe brengen?

    KUTJE

    Hurk

  3. #293

    Standaard

    heeft het ook een nadelige invloed op je sound? of is het alleen op slaapkamervolume te horen/te zien?

  4. #294
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2007
    Locatie
    Mountains on Zoom
    Berichten
    537

    Standaard

    Ligt er toevallig niet iets los in je cab? Losse schroef of zoiets, stukkie scrap hout... Of een stuk van de kabel die ergens tegen aan trilt?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Ik pakte de gitaar op vanmorgen, en wat bleek. Ik heb er nog steeds geen talent voor. Naast de ochtenderectie zijn er gelukkig NOG meer zekerheden in het leven!
    VIVA FUI IN SILVIS
    SUM DURA OCCISA
    SECURI DUM VIXI TACUI
    MORTUA DULCE CANO

  5. #295
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 juni 2006
    Locatie
    Mol (België)
    Berichten
    1.078

    Standaard

    Nu weet ik weer wat het bij mij was... De plaatjes waar je de 2 draden aan de speaker bevestigd zit vast met een soort van crevet (popnagel). Bij mij zat 1 vd crevetten een beetje los en dat zorgde voor dat irritant geluid. Het was ook enkel bij bepaalde snaren zoals jij het ook beschrijft. Ik heb toen een stukje metaal tussen die crevet en de speaker gestoken zodat deze terug goed vast zat en dit goed vastgetaped en heb er sindsdien geen last meer van gehad... Hiervoor zul je dus wel de speaker van de voorkant moeten losmaken.

  6. #296

    Standaard

    Sjongejongejongejongejongejongehh,

    Het was dus een PAPERCLIP dat op het gele gedeelte van de speaker lag te trillen (het gele gedeelte is het geel gekleurde gedeelte dat tegen de achterkant van het magneet gedeelte ligt). Ik heb hem verwijderd en nu doet hij het niet meer! Opgelost!

    Nu ben ik weer een blije man!

    Bedankt allen voor de reacties!

    Hurk.

  7. #297

    Standaard

    Even een bump, ik heb mijn Harley Benton V30 cab nu ook, leuk ding, zit stevig in elkaar en klinkt erg goed! Zondag op hoog volume checken, rawk!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top