Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 6 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 55
  1. #21

    Standaard



    <font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Plop op 2003-05-07 09:43 ]</font>

  2. #22

    Standaard

    Op 2003-02-14 02:34, schreef oldgtarz.com:
    In 1996 werd mijn PRS custom24 uit mijn huis gestolen... De politie wist natuurlijk van niks, zelfs niet toen mijn schatje een paar weken later ineens opdook in haarlem. De 'nieuwe' eigenaar had er best wel wat voor betaald dus ik kon naar mijn gitaar fluiten... Ik heb um zelfs aangeboden om een andere PRS voor hem te kopen en zo mijn schatje weer bij mij te laten belanden. Liep op niks uit want die gozer wilde niet meewerken, de loser! Jammer dus, weg is weg.
    Tot december 2001, net voor de komst van de euro, zat ik een beetje te surfen op gitaarnet zie ik een bruine custom 24 met birds bij dick dijkman (double d tegenwoordig?!)
    bellen dus en vragen naar het serienummer, en ongelovelijk maar toch echt waar, ik had mijn schatje weer gevonden!!!!
    Ik hoorde later dat er was ingebroken bij dick... gelukkig was ik de inbrekers voor en hangt mijn schatje weer waar ze hoort, thuis aan de muur!
    moraal: koop het betreffende instrument vind de eigenaar (politie, muziekwinkels!) en zoek met de echte eigenaar naar een manier om alles weer echt te breien
    Gtrz Ray


    PRS GESTOLEN???? Jeempie... das nog eens een avontuur.....!

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2002
    Locatie
    Wormerveer
    Berichten
    3.163

    Standaard

    Op 2003-03-12 21:04, schreef hanstee:
    Hallo,
    basswasp gaf aan dat de politie er de ballen verstand van had. Van gitaren dus.
    Vlug vergeten dan...
    Uit eigen ervaring wet ik toevallig dat het anders is.
    Groeten Hans
    Ben jij toevallig smeris dan???

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2002
    Locatie
    Heerlen
    Berichten
    2.429

    Standaard

    Tjah, 2 kanten kan je op, maar als ik via via de eigenaar wist te traceren mocht hij em van me overnemen voor een leuk bedrag.

    Zoniet, dus als ik niemand binnen half jaar vind ofzo, alle sporen verweideren, ander kleurtje en een nieuwe axe in de collectie
    The groove should always be king

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 februari 2003
    Locatie
    België
    Berichten
    103

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shay

    Wat is eigenlijk de kans dat je een gestolen gitaar terugvind of terugkrijgt??
    Klein. De politie beweert dat de meeste dingen in het buitenland verkocht worden.

    Een kameraad van mij is eens al zijn gitaren kwijtgeraakt bij een inbraak; de enige gitaar die 18 maand later teruggevonden werd is dure Yamaha. De enige reden voor het terugvinden was dat ze onverkoopbaar was en dus in de garagebox van de bende was blijven liggen: ik was immers bezig de elektronica te verbouwen, en alle de draden hingen er uit via de f-gaten ...

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 maart 2003
    Locatie
    modderschuur aan de greppel
    Berichten
    520

    Standaard

    ik zou het doen. die eigenaar daar zou ik nog wel effe naar zoeken, maar na een half jaartje issie van mij hoor!
    Funny how everything was roses when we held on to the guns....... :evil:

    http://images.cu2.nl/cu2.nl/655/993/pics/0.jpg

  7. #27

    Standaard

    als we gewoon gejatte gitaren blijven kopen houden we de cirkel wel gesloten

    lijkt me niet zo handig , een keer ben je zelf de lul en dan ga je er toch heel anders over denken

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2003
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    179

    Standaard

    Ja, inderdaad. Een van de grootste nadelen van het kopen van gestolen goed, vind ik toch echt dat je daarmee diefstal stimuleert. Die junk is hartstikke blij met 50 Euro's en gaat op zoek naar een andere gitaar.

    Als je nog een mogelijkheid hebt om de verkoper een trap na te geven (aanklagen of zoiets), dan zou ik dat zeker doen, maar ik geloof niet dat er veel is wat je kan doen.

    Afgezien hiervan hoop ik toch echt dat een van jullie m'n Jem10 te koop aangeboden krijgt en hem aan mij te koop aanbiedt voor die 50,- plus beloning van 500,-...

  9. #29
    Member
    Geregistreerd
    2 juli 2003
    Locatie
    Omgeving Eindhoven
    Berichten
    32

    Standaard

    Ik zou hem denk ik kopen en dan de politie bellen dat ik een gestolen gitaar heb gekocht. Zou niemand iets melden zou ik een stratocaster houden zou het een Les Paul zijn zou ik hem weer verkopen... ben namelijk niet zo'n Les Paul fan.

  10. #30

    Standaard

    als jij de politie vertelt dat je een gestolen gitaar hebt gekocht, wordt je opgepakt omdat je je schuldig hebt gemaakt aan HELING.
    Gear: 357 toetsen, 35 snaren
    Mijn soloproject:Returning Dream op last.fm Returning Dream Myspace
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic
    ¡doʞ u,z do p1ǝɹǝʍ ǝp sı ʇǝɥ
    Te koop: H&K Attax 100 3 kanaals versterker, incl. footswitch

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top