Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 6 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 55
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 januari 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    8.083

    Standaard

    Ik zou hem zeker onmiddelijk kopen, uit elkaar slopen. Body laten refinishen, serienummer weghalen en hij is van mij :smile:

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 november 2002
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    1.214

    Standaard

    he he.....real pro talkin'.....

  3. #13
    Junior Member
    Geregistreerd
    9 februari 2003
    Locatie
    oostburg
    Berichten
    2

    Standaard

    sash, groot gelijk

  4. #14
    basswasp
    Guest

    Standaard

    En wat als 't serienummer nou niet bekend is?

    Bij de politie hebben ze er waarschijnlijk de ballen verstand van...

    'Hallo meneer agent, er is bij mij gisteren een oude gitaar uit 1954 gestolen. Het gaat om het model 'Stratocaster' van 'Fender' in de overlopende kleuren van zwart en rood.
    Deze oude gitaar mag dan misschien niet zoveel meer waard zijn, maar toch heeft hij voor mij een grote emotionele waarde.'

    :grin:

  5. #15
    Member
    Geregistreerd
    10 februari 2003
    Locatie
    Vlakbij 't strand
    Berichten
    69

    Standaard

    In 1996 werd mijn PRS custom24 uit mijn huis gestolen... De politie wist natuurlijk van niks, zelfs niet toen mijn schatje een paar weken later ineens opdook in haarlem. De 'nieuwe' eigenaar had er best wel wat voor betaald dus ik kon naar mijn gitaar fluiten... Ik heb um zelfs aangeboden om een andere PRS voor hem te kopen en zo mijn schatje weer bij mij te laten belanden. Liep op niks uit want die gozer wilde niet meewerken, de loser! Jammer dus, weg is weg.
    Tot december 2001, net voor de komst van de euro, zat ik een beetje te surfen op gitaarnet zie ik een bruine custom 24 met birds bij dick dijkman (double d tegenwoordig?!)
    bellen dus en vragen naar het serienummer, en ongelovelijk maar toch echt waar, ik had mijn schatje weer gevonden!!!!
    Ik hoorde later dat er was ingebroken bij dick... gelukkig was ik de inbrekers voor en hangt mijn schatje weer waar ze hoort, thuis aan de muur!
    moraal: koop het betreffende instrument vind de eigenaar (politie, muziekwinkels!) en zoek met de echte eigenaar naar een manier om alles weer echt te breien
    Gtrz Ray

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 januari 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    8.083

    Standaard

    Op 2003-02-09 22:05, schreef basswasp:
    En wat als 't serienummer nou niet bekend is?
    Dan laten we alleen de body refinishen :grin:

  7. #17
    Member
    Geregistreerd
    3 februari 2003
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    68

    Standaard

    Als je zo'n gitaar van een junk koopt en vervolgens niks onderneemt ben je een heler en dat is dus net zo strafbaar als dat ding stelen! Wat ik zou doen is het ding onmiddelijk kopen, naar huis brengen en een belletje naar de politie doen dat je een gestolen gitaar gekocht hebt. En dan maar hopen dat de eigenaar zich niet meldt. Als dat toch gebeurt is die niet eens verplicht om het bedrag dat de gitaar mij gekost heeft terug te geven. (reken maar dat hij dat wel gaat betalen anders valt hij (de gitaar :wink: ) alsnog even van de trap denk ik.

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2001
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    2.599

    Standaard

    Er is de afgelopen week bij mij in de buurt veel ingebroken, na een eerdere poging vorig jaar had ik het een en ander beveiligt en ben ik t.n.t. overgeslagen, maar als mijn gitaren worden gejat is het toch vervelend als je gitaar hier op het forum ineens opduikt,
    lekker de eigenaar opsporen, geeft je nog een goed gevoel ook.

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2002
    Locatie
    den haag
    Berichten
    649

    Standaard

    Op 2003-02-14 02:34, schreef oldgtarz.com:
    In 1996 werd mijn PRS custom24 uit mijn huis gestolen... De politie wist natuurlijk van niks, zelfs niet toen mijn schatje een paar weken later ineens opdook in haarlem. De 'nieuwe' eigenaar had er best wel wat voor betaald dus ik kon naar mijn gitaar fluiten... Ik heb um zelfs aangeboden om een andere PRS voor hem te kopen en zo mijn schatje weer bij mij te laten belanden. Liep op niks uit want die gozer wilde niet meewerken, de loser! Jammer dus, weg is weg.
    Tot december 2001, net voor de komst van de euro, zat ik een beetje te surfen op gitaarnet zie ik een bruine custom 24 met birds bij dick dijkman (double d tegenwoordig?!)
    bellen dus en vragen naar het serienummer, en ongelovelijk maar toch echt waar, ik had mijn schatje weer gevonden!!!!
    Ik hoorde later dat er was ingebroken bij dick... gelukkig was ik de inbrekers voor en hangt mijn schatje weer waar ze hoort, thuis aan de muur!
    moraal: koop het betreffende instrument vind de eigenaar (politie, muziekwinkels!) en zoek met de echte eigenaar naar een manier om alles weer echt te breien
    Gtrz Ray

    1 prs voor de prijs van twee ... ik zou die zogenaamde nieuwe eigenaar de tering hebben geramd en zijn gear ook nog meegenomen hebben als hij mijn gitaar niet zou teruggeven.

  10. #20
    Junior Member
    Geregistreerd
    12 maart 2003
    Locatie
    Eemnes
    Berichten
    2

    Standaard

    Hallo,
    basswasp gaf aan dat de politie er de ballen verstand van had. Van gitaren dus.
    Vlug vergeten dan...
    Uit eigen ervaring wet ik toevallig dat het anders is.
    Groeten Hans

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top