Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 21
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 juni 2006
    Locatie
    Mol (België)
    Berichten
    1.078

    Standaard Ibanez RG320 verkopen

    Ik verkoop mn ibanez RG320FM, een rode. Wat zou ik hiervoor kunnen vragen? Ik heb ze nieuw gekocht voor 550€, wat wrsch te duur was maarja het was mn eerste gitaar, ik was jong, en vader betaalde de helft...





    De bedoeling is eig om met dit geld een fender te kopen, liefst een '50 stratocaster én met een blauwe, groene of vintage witte kleur. Deze is me opgevallen;
    http://www.kapaza.be/Muziek_en_instr...ersterker.html

    De eigenaar vraagt er 450€ voor. Is ze dit waard?

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 juli 2003
    Locatie
    Batman
    Berichten
    10.472

    Standaard

    je rg320 is zon 250-300 euro waard als ie stock is en in zeer goede staat.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 juni 2006
    Locatie
    Mol (België)
    Berichten
    1.078

    Standaard

    Had eig gedacht om er mss wat meer van te maken. Als ik geluk heb en de juiste persoon tegenkom... Ze is idd nog in perfecte staat, geen krasje op de lak te bespeuren

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 juli 2004
    Locatie
    Somewhere, over the rainbow
    Berichten
    3.577

    Standaard

    Die strat lijkt me aardig aan de hoge kant zitten voor een Mexicaantje.
    DA - doet je goed!

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 juni 2005
    Locatie
    Eindhoven / Axel
    Berichten
    2.180

    Standaard

    Waarom verkoop je je RG? Het is zo te zien een mooie gitaar en je krijgt er veel minder voor terug dan dat je ooit betaald hebt! Als ik jou was zou ik gewoon gaan sparen voor een gitaar erbij dan dat je deze weg doet.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vonk
    Hilarisch, petrucci showt zijn gear: Theyre painted by michael angelo.. eeh.. I don't mean that guitarn00b, i mean the guy that painted Jezus on that ceiling and stuff...
    Ibanez RG 1570 prestige
    Ibanez GSA 60 piëzo
    Ibanez AXS 32 EMG 81/85
    Challenge Jazz Bass

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 juni 2006
    Locatie
    Mol (België)
    Berichten
    1.078

    Standaard

    Ja ik weet het het is een mooie gitaar, maar ze heeft last van fretbuzz 1 fret is op mn G snaar vrij plat en ze zoemt dus. Ik kan dit wel idd laten maken. Ook heb ik de gitaar al vrij lang en ben ik ze n beetje moe gespeeld. Een mooie fender heeft me altijd al enorm aangesproken...

    Een andere reden is dat ik met die gitaar nogal veel single coil speel (split humbucker), maar die coils klinken niet zo vet als n echte single coil. Of is het mss mogelijk een goeie split humbucker erin te zetten zodat het fender single coil geluid vrij goed benaderd wordt?

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 juli 2003
    Locatie
    Batman
    Berichten
    10.472

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ben vanhoof
    Had eig gedacht om er mss wat meer van te maken. Als ik geluk heb en de juiste persoon tegenkom...
    Dan naai je iemand, vind ik ethisch gezien niet zo netjes.....

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 februari 2004
    Locatie
    Buitenpost
    Berichten
    228

    Standaard

    Ik kocht mijn rg320 toen voor 220 euro met tas en snaren erbij. Was 1,5 jaar oud waarvan een lange poos in een koffer gezeten te hebben. Ze was in perfecte staat, het beschermplastic zat zelfs nog op de achterkant. Had ik misschien wat geluk mee, maar meer dan 250 ervoor krijgen is naaierij.

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.068

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AART
    Dan naai je iemand, vind ik ethisch gezien niet zo netjes.....

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Treeb
    Ik kocht mijn rg320 toen voor 220 euro met tas en snaren erbij. Was 1,5 jaar oud waarvan een lange poos in een koffer gezeten te hebben. Ze was in perfecte staat, het beschermplastic zat zelfs nog op de achterkant. Had ik misschien wat geluk mee, maar meer dan 250 ervoor krijgen is naaierij.
    Hoezo naaierij? Beetje vreemde conclusie imho.
    Ik heb bij een winkel 2x een RG320 zien weggaan voor 250 euro. Een gitaar uit 2002 met fretwear. Het is dus maar net wat iemand er voor over heeft.
    En dat laatste is denk ik wat topicstarter bedoelt. Plus de aanname dat hij wat is geschrokken over de 2e hands waarde voor een gitaar waar hij ooit het dubbele voor heeft betaald.

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 juli 2003
    Locatie
    Batman
    Berichten
    10.472

    Standaard

    Hoezo naaierij? Beetje vreemde conclusie imho.
    Ik heb bij een winkel 2x een RG320 zien weggaan voor 250 euro. Een gitaar uit 2002 met fretwear. Het is dus maar net wat iemand er voor over heeft.
    Hmm, ik vind het netter om gewoon een eerlijke prijs te vragen.
    En dat laatste is denk ik wat topicstarter bedoelt. Plus de aanname dat hij wat is geschrokken over de 2e hands waarde voor een gitaar waar hij ooit het dubbele voor heeft betaald.
    Tsja, daarom moet je altijd goed vooronderzoek doen. Dat je zelf ooit teveel hebt betaald is geen reden om nu iemand anders te veel te laten betalen.

    Ik zeg trouwens niet dat het de bedoeling van de topicstarter is, ik zeg alleen dat ik het netter vind om gewoon eennette prijs te vragen en niet te hopen op die persoon die niet goed ingelicht is en dus iets teveel betaald.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top