Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 31 t/m 33 van 33
  1. #31
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 februari 2006
    Berichten
    3.881
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Iemand ervaring met bas versterkers voor archtops, zoals de Fender Bassman. Ik vroeg me af of dit geen gunstige invloed heeft op het vermijden van feedback met dit soort gitaren, die feedback treedt toch voornamelijk op met de basklanken.
    Ik zoek een oplossing voor m'n nieuwe ES-175 : ofwel heb ik een goeie sound MET feedback, ofwel heb ik geen feedback maar klinkt het ding als een banjo....

  2. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door terrasbeest
    Ik zoek een oplossing voor m'n nieuwe ES-175 : ofwel heb ik een goeie sound MET feedback, ofwel heb ik geen feedback maar klinkt het ding als een banjo....
    Je zult feedback blijven houden zogauw een bepaalde frequentie zich zelf middels je klankkast gaat versterken. Maakt niet uit wat voor amp/cab je gebruikt.

    Met een goede parametrische eq kun je precies datgene weg halen waar je last van hebt, zonder dat je meteen het hele gebied rondom die ene frequentie mee neemt.

    Ik heb nog een werkloze tc dual parametric liggen. Niet goedkoop maar wel de allerbeste, pm me maar.
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

  3. #33
    Member
    Geregistreerd
    25 februari 2007
    Locatie
    Oud-Beijerland
    Berichten
    63

    Smile

    een Fender Jazz King misschien ?? in Duitsland voor 700,-
    staat nog op m'n verlang lijstje.
    http://namm.harmony-central.com/SNAM...-King-amp.html

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top