Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 18 van 18
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 maart 2006
    Locatie
    Katendrecht
    Berichten
    2.091

    Standaard

    Wat vind je 'precies', gecompliceerd klinken?
    Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
    Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
    Te koop: ...

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nitefly7
    Wat vind je 'precies', gecompliceerd klinken?
    Okee, dus als ik het goed begrijp kun je het pedaal dus op twee manieren aanzetten. Naar voren, waarmee je het effect aanzet dat je hebt geselecteerd, ZONDER de distortion-simulaties. Of naar achteren, waarmee je het geselecteerde effect aanzet PLUS de distortion-simulaties.

    Is dat het?

    Dat zou betekenen dat ik het begrijp en dan is het inderdaad een veelzijdig ding (en interessant).
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 maart 2006
    Locatie
    Katendrecht
    Berichten
    2.091

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic
    Okee, dus als ik het goed begrijp kun je het pedaal dus op twee manieren aanzetten. Naar voren, waarmee je het effect aanzet dat je hebt geselecteerd, ZONDER de distortion-simulaties. Of naar achteren, waarmee je het geselecteerde effect aanzet PLUS de distortion-simulaties.

    Is dat het?

    Dat zou betekenen dat ik het begrijp en dan is het inderdaad een veelzijdig ding (en interessant).
    dan is 't interessant, inderdaad..

    en dat is het ook
    Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
    Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
    Te koop: ...

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2003
    Locatie
    ergens in Friesland
    Berichten
    1.640

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic
    Klinkt toch nog redelijk gecompliceerd. Ik moet het ding gewoon een keer gaan testen om 'm goed te kunnen beoordelen.

    Maar heeft niemand iets te melden over de Mold Spore Wah van Snarling Dog?
    Ooit getest of gehoord?
    Iemand?
    Ik heb de Mold Spore. De wah's klinken zeer bruikbaar wat mij betreft. Klinken alleen erg hard qua volume.
    Van de ring mod kun je de frequentie vast instellen of met het pedaal. Erg leuk. Zeker in combinatie met de wah. Alleen...er zit een fuzz door die ringmod die erg hairy/scherp en dun klinkt.
    Je kan een weerstandje aanpassen om hem op te cleanen volgens de ontwerper van snarling dogs. Moet ik nog proberen.
    Persoonlijk vind ik de ring mod uit de Yamaha magic stomp veel breder inzetbaar. Maarja, die kun je weer niet met de voet bedienen.
    Ow, verder zijn die input jackaansluitingen vrij gammel. Bij feedback in rotterdam staat nog een 2ehands. Maar die is volgens mij kapot. Komt niks behoorlijks uit. Die van mij is via ebay uit amerika besteld. Ze zijn daar nog wel te krijgen.

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jeroenvanhulsteijn
    Ik heb de Mold Spore. De wah's klinken zeer bruikbaar wat mij betreft. Klinken alleen erg hard qua volume.
    Van de ring mod kun je de frequentie vast instellen of met het pedaal. Erg leuk. Zeker in combinatie met de wah. Alleen...er zit een fuzz door die ringmod die erg hairy/scherp en dun klinkt.
    Je kan een weerstandje aanpassen om hem op te cleanen volgens de ontwerper van snarling dogs. Moet ik nog proberen.
    Persoonlijk vind ik de ring mod uit de Yamaha magic stomp veel breder inzetbaar. Maarja, die kun je weer niet met de voet bedienen.
    Ow, verder zijn die input jackaansluitingen vrij gammel. Bij feedback in rotterdam staat nog een 2ehands. Maar die is volgens mij kapot. Komt niks behoorlijks uit. Die van mij is via ebay uit amerika besteld. Ze zijn daar nog wel te krijgen.
    Kun je me iets vertellen over de prijs van die dingen?
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2003
    Locatie
    ergens in Friesland
    Berichten
    1.640

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic
    Kun je me iets vertellen over de prijs van die dingen?
    Ik dacht dat incl belasting enzo het 180 euro was. Verzendkosten waren erg hoog. Pedaal was $114 + $38 verz. + 20% btw + 1% import.
    Laatst gewijzigd door Jeroenvanhulsteijn; 13 februari 2007 om 00:33

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.074

    Standaard

    Ze staan nog op de website van
    Musik Produktiv

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MarkS
    Ze staan nog op de website van
    Musik Produktiv
    Jammer dat ik nog geen drol te besteden heb, anders had ik ze gewoon alletwee even gekocht......
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top