Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 24 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 233
  1. #21

    Standaard

    Het gaat €47,50 kosten (excl. servicekosten) volgens een mail van Warner.

    Punt.


  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 juli 2004
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    661

    Standaard

    Misschien een gek idee hoor, maar je kunt ook gewoon op de site van de organisator kijken, dus mojo.nl....

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 juli 2006
    Locatie
    Schoorl/NH
    Berichten
    485

    Standaard

    ik ga zeker heen, ook al is het een pokke-eind weg

    prijs is idd normaal, 47,50

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 mei 2005
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    10.209

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door drap
    Als het gewoon ergens in de 40 euro is, dan ga ik natuurlijk wel heen, maar die 110 euro, ik schrok me echt te pletter. Ik ben major fan, maar dat is het echt niet waard. Afijn, ik hou de ticketservice wel ff in de gaten de aankomende week. Ik had inderdaad ook al ff gekeken daar, maar er stond inderdaad nog niks.
    Lees je wel wat er in de post hierboven staat? Het kost €47,50 + servicekosten (€4,15 bij Pearl Jam, dus zal hier ook zoiets zijn).

    Het concert in de ArenA was net zo uitverkocht als de concerten in Ahoy'.. en Pinkpop was prachtig als je er zelf bij was

    Het concert is gewoon op de Goffertweide zoals meestal.

  5. #25
    drap
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FruscianteFan
    Lees je wel wat er in de post hierboven staat? Het kost €47,50 + servicekosten (€4,15 bij Pearl Jam, dus zal hier ook zoiets zijn).

    Het concert in de ArenA was net zo uitverkocht als de concerten in Ahoy'.. en Pinkpop was prachtig als je er zelf bij was

    Het concert is gewoon op de Goffertweide zoals meestal.
    Nee joh, ik had het nog niet gezien... Ik zie ook niet helemaal in wat dat nou met mijn opmerking in je quote te maken heeft eigenlijk.

    Het concert in de Arena was of lang niet uitverkocht, of er zijn een hoop mensen destijds niet op komen dagen. Ik weet ook van een bekende van me dat ie vlak voor het concert nog aan een kaartje kon komen, gewoon via Plato. Ik ben destijds ook achter kaarten aangeweest voor de Ahoy en die waren toen al lang en breed uitverkocht. De verkoper van Plato in Groningen kon me destijds zelfs vertellen dat de twee concerten in de Ahoy binnen een halve dag landelijk waren uitverkocht...

    Dat het concert op de Goffertweide is, zoals meestal, dat kon ik dus niet weten. Jij komt misschien uit Nijmegen, maar er zijn ook mensen die er niet vandaan komen gek genoeg. Ik ben er dus ook nooit geweest voor een concert. Het ligt voor mij nou eenmaal niet om de hoek.

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 juli 2006
    Locatie
    Schoorl/NH
    Berichten
    485

    Standaard

    volgens mij was de ArenA inderdaad niet uitverkocht. Tenminste.... het was eerst wel uitverkocht, maar er was toen een hele grote afnemer die de kaarten weer teruggaf ofzo.

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 mei 2005
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    10.209

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door drap
    Nee joh, ik had het nog niet gezien... Ik zie ook niet helemaal in wat dat nou met mijn opmerking in je quote te maken heeft eigenlijk.

    Het concert in de Arena was of lang niet uitverkocht, of er zijn een hoop mensen destijds niet op komen dagen. Ik weet ook van een bekende van me dat ie vlak voor het concert nog aan een kaartje kon komen, gewoon via Plato. Ik ben destijds ook achter kaarten aangeweest voor de Ahoy en die waren toen al lang en breed uitverkocht. De verkoper van Plato in Groningen kon me destijds zelfs vertellen dat de twee concerten in de Ahoy binnen een halve dag landelijk waren uitverkocht...

    Dat het concert op de Goffertweide is, zoals meestal, dat kon ik dus niet weten. Jij komt misschien uit Nijmegen, maar er zijn ook mensen die er niet vandaan komen gek genoeg. Ik ben er dus ook nooit geweest voor een concert. Het ligt voor mij nou eenmaal niet om de hoek.
    Mijn fout, ik interpreteerde je post verkeerd. Maar toch: op het moment dat je die eerste post schreef (waarin je dus nog niet was van die €47,50), was al bekend dat de kaarten €47,50 gaan kosten. Dat stond op www.nu.nl, en iets later ook op www.mojo.nl. Heeft ook niets te maken met het feit dat ik in Nijmegen woon

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 juli 2006
    Locatie
    Schoorl/NH
    Berichten
    485

    Standaard

    btw... is het een beetje dicht bij het station? want dat is ongeveer de enige manier om er te komen voor mij

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 mei 2005
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    10.209

    Standaard

    Volgens mijn ouders is het van Centraal Station naar het Goffertpark zo'n 2,5 à 3 km.

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    14.669

    Standaard

    Ik weet niet of ik ga.. Qua geld niet en qua repetoire dat ze spelen. Op Pinkpop speelden ze veel nieuwe dingen. Maar ik wil die ouwe shit horen! Of nog beter; allebei.
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top