Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 24 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 233
  1. #11

    Standaard

    Waren de concerten in Ahoy niet het jaar ervoor? Volgens mij heb ik er daar ook nog eentje van mee gepakt, hetzelfde jaar speelden ze de week ervoor ook in het Sportpaleis in Antwerpen.

    Anyway, het pestkantoor hier heeft best een mooi systeem. Als je als eerste bij de deur staat wanneer ze open gaan dan krijg je een nummertje, meestal de "1" in mijn geval , en dan ben je dus echt als eerste aan de beurt wanneer de landelijke verkoop begint om 10 uur. Om 1 over 10 loop je dan vrolijk weg met je kaarten.

  2. #12
    drap
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dkong
    Waren de concerten in Ahoy niet het jaar ervoor? Volgens mij heb ik er daar ook nog eentje van mee gepakt, hetzelfde jaar speelden ze de week ervoor ook in het Sportpaleis in Antwerpen.

    Anyway, het pestkantoor hier heeft best een mooi systeem. Als je als eerste bij de deur staat wanneer ze open gaan dan krijg je een nummertje, meestal de "1" in mijn geval , en dan ben je dus echt als eerste aan de beurt wanneer de landelijke verkoop begint om 10 uur. Om 1 over 10 loop je dan vrolijk weg met je kaarten.
    Ik weet het ook niet helemaal zeker meer, maar het staat me zo bij dat die concerten in de Ahoy zo ergens rond januari waren en hetzelfde jaar was dat concert in de Arena ergens begin zomer.

  3. #13

    Standaard

    Als ik exacte data opzoek zijn we waarschijnlijk beiden verbaasd, maar ik ga toch een poging wagen haha.

  4. #14

    Standaard

    19 Maart 2003 eerste Ahoy optreden
    20 Maart 2003 tweede Ahoy optreden
    16 Juni 2004 ArenA optreden

    Hier gevonden: http://www.festivalinfo.nl/artist_de...artist_id=1278
    Toch geen goed idee om die dingen uit je hoofd te proberen haha, ik dacht dat het concert in Utrecht in 1999 was.

    Op Pinkpop vorig jaar was het trouwens best een spektakel, dus ik heb goede hoop voor Nijmegen, ik kan echt niet wachten.

  5. #15
    drap
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dkong
    19 Maart 2003 eerste Ahoy optreden
    20 Maart 2003 tweede Ahoy optreden
    16 Juni 2004 ArenA optreden

    Hier gevonden: http://www.festivalinfo.nl/artist_de...artist_id=1278
    Toch geen goed idee om die dingen uit je hoofd te proberen haha, ik dacht dat het concert in Utrecht in 1999 was.

    Op Pinkpop vorig jaar was het trouwens best een spektakel, dus ik heb goede hoop voor Nijmegen, ik kan echt niet wachten.
    Ik beken, je had gelijk Tering wat is dat dan alweer lang geleden zeg...

    Ik heb het optreden van de Peppers op Pinkpop gezien op VPRO 3 voor 12, maar ik vond dat nou niet bepaald één van hun beste optredens eigenlijk. Natuurlijk, als je er bij bent is het heel anders, maar ik heb ook o.a. op internet wel betere concerten van hun gezien.

    Trouwens, het concert in Nijmegen, is dat nou in het stadion ofzo, of echt in het park zelf?

  6. #16

    Standaard

    en hoe zit het met die voorverkoop dingen, of is de enige optie gewoon de 17e te campere voor een postkantoor?

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 april 2004
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    5.426

    Standaard

    jammer dat ik het echt niet kan betalen, en dat ik er ook écht niet voor ga werken, anders wist ik het wel
    nielsduursma: "je ziet eruit als een hippie en dat ben je ook min of meer"
    hoofd: "Een aap met een blauwe balzak, dat klinkt als Richwoodje!"
    Jeroen_TRC:"Richwoodje bijvoorbeeld is een goede gast die van geweldige muziek houdt maar een beetje autistische trekjes heeft"

  8. #18
    drap
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jaspie
    en hoe zit het met die voorverkoop dingen, of is de enige optie gewoon de 17e te campere voor een postkantoor?
    Ik heb al ff gekeken naar online ticketservices en ik zag me daar bedragen waar ik ff niet lekker van werd.... E110,-!!!! Wie gaat nog? Ik niet meer in ieder geval... Check it for yo'self: http://www.onlineticketshop.nl/conte...nement_id=4183
    Laatst gewijzigd door drap; 9 februari 2007 om 17:50

  9. #19

    Standaard

    Steeds meer mensen trappen in dat soort sites... Stelletje inkopers/doorverkopers...

    Zucht...

    www.ticketservice.nl gewoon checken... die hebben wel normale prijzen (op het moment staan ze er nog niet in volgens mij)

    Is met Parijs dit jaar ook, mensen beweerden dat de tickets 160 euro p/st kosten... Ik heb er toch echt 47,30 ofzoiets voor betaald! Gewoon de normale echt goede sites bekijken en niet de doorverkopers

  10. #20
    drap
    Guest

    Standaard

    Als het gewoon ergens in de 40 euro is, dan ga ik natuurlijk wel heen, maar die 110 euro, ik schrok me echt te pletter. Ik ben major fan, maar dat is het echt niet waard. Afijn, ik hou de ticketservice wel ff in de gaten de aankomende week. Ik had inderdaad ook al ff gekeken daar, maar er stond inderdaad nog niks.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top