Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 december 2001
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    299

    Standaard Strakke gitariste (29) zoekt dito band in Utrecht

    Zo, mijn laatste post op dit forum dateert volgens mij al van jaren geleden, dus hierbij een doorstart... :-)

    Ik zoek een band! Voornamelijk als 2e gitarist. Ik beschik over een 7 snarige ESP met dubbele humbucker en vanaf komend weekend zeer waarschijnlijk ook over een H&K Triplex, dus ben voorzien van materiaal, overigens ook van vervoer.
    Ik heb een paar jaar bandervaring (geen optredens, wel studio) en ik ben op zoek naar een gemotiveerde rockband (stijl a la Metallica tot aan Muse, Kaiser Chiefs, Franz Ferdinand).
    Ik classificeer mezelf als halfgevorderde, dus liever geen beginners, maar ook geen superambitieuze, professionele of veel-te-goede muzikanten (waar ik te bleek tegen afsteek).
    Doel is wat mij betreft vooral veel plezier, en ik vind het leuk om samen eigen nummers te schrijven en te spelen!
    Liefst in omgeving Utrecht.
    Laatst gewijzigd door L4A; 7 februari 2007 om 15:14

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 november 2004
    Locatie
    Delft
    Berichten
    2.198

    Standaard

    Onze stijlen komen wel overeen (Rammstein, Muse, Franz Ferdinand....) en ik schat mezelf in op hetzelfde niveau Ben geen complete beginner meer, maar zeker niet heel erg goed Kan Plugin Baby en Stockholm Syndrome goed spelen bijvoorbeeld.
    Ik heb ook wel aardige setup en die staat in IJsselstein (ik heb beschikking over auto). Alleen daar ben ik alleen weeekends (of vrijdags).

    Ik weet niet of we misschien met z'n tweeen verder kunnen zoeken?


  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 december 2001
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    299

    Standaard

    Heej Armageddon,
    Rammstein vinnik ook erg leuk om te spelen ja!
    Ben je trouwens gitarist of ben je basgitarist?

    En ook prima natuurlijk om op deze manier een band verder te fabriceren!
    Laten we ff kijken wat hier verder voor reacties op volgen en anders kunnen we inderdaad nog gezamenlijk op zoek naar slagwerkers en stemmisbruikers :-)
    Ik pm je anders één dezer dagen wel.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 november 2004
    Locatie
    Delft
    Berichten
    2.198

    Standaard

    Perfect
    Ik ben zelf een gitarist van 21.


  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door armageddon
    maar zeker niet heel erg goed
    Leugenaar ,Stockholm syndrome speel je Heeeel erg goed,heb ik op youtube gezien
    oebidoebie

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2006
    Locatie
    Wijk bij Duurstede
    Berichten
    1.365

    Standaard

    Hoi L4A ik ben gitarist van ook ongeveer zelfde niveau schat ik in, ik speel voornamelijk metallica en begin zelf al een beetje in solo`s te trainen, zit zelf al in 2 bandjes maar ik vind meer bandjes beter :P ik begin ook al zelf een beetje nummers te schrijven en begin ook een beetje met zang, al is het dan alleen wel een beetje vuile zang ^^
    Ik ben 17 maar ik ben wel gewend om in bandjes te zitten met oudere mensen, ik kan heel makkelijk in Utrecht komen, zelf heb ik geen plek om te spelen. ik zit in een band die vooral metallica/ eigen nummers maakt en in een punk band met twee gasten van 30 dus vandaar mijn ervaring met zeg maar mensen die twee keer zo oud zijn dan mij :P
    Maar het zal in elk geval niet aan mijn gitaarspel liggen, ik leer snel.
    Ik heb een 7snarige Ibanez gitaar en krijg binnen 2 maanden er Evolution en Blaze humbuckers (van Dimarzio) voor.
    Ik kan slechts weinig nog van muse en al helemaal niks van kaiser chiefs en franz ferdinand.
    Ik ga toch vooral voor de old school metallica zoals Master of puppets, eye of the beholder, oftewel de hyperactieve metallica.
    Mocht je interesse hebben probeer me dan vooral via email te bereiken: thundermane@hotmail.com ik kom niet bijster vaak op deze website.

    En wat betreft speelruimte, misschien kunnen we wel nog iets regelen binnen utrecht maar dat komt wel.

    Oh en misschien kan ik wel een powertab bestandje sturen van iets wat ik zelf heb geschreven.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 december 2001
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    299

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thundermane
    .............Ik kan slechts weinig nog van muse en al helemaal niks van kaiser chiefs en franz ferdinand.
    ......
    Oh en misschien kan ik wel een powertab bestandje sturen van iets wat ik zelf heb geschreven.
    Dat maakt niet zoveel uit: die bands waren meer om aan te geven waar ik de laatste tijd veel naar luister en wat ik leuk vind om weer te gaan spelen.
    Ik zal je mailen!
    Hm, zo te zien zou dit een superrockformatie kunnen worden met 3 gitaristen
    Nu de rest van de band nog!

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2006
    Locatie
    Wijk bij Duurstede
    Berichten
    1.365

    Standaard

    Ik zou dat mailtje graag zo snel mogelijk ontvangen, ik heb namelijk te vaak meegemaakt dat mensen het leuke idee hebben om een band op te richten maar dan na een half jaar kom je er pas achter dat het niet goed uitpakt.
    Leven is kort, maar je hebt genoeg te doen als je snapt wat ik bedoel.
    By the way ik heb gisteren nog een Ibanez RG 350 EX aanbetaald :P dus die heb ik nu thuis ook staan.
    Anyway, ik sta dus achter zo snel mogelijke praktijk.
    Als ik wel snel was begonnen met bandjes en mensen bij elkaar vinden voor een band, dan zou ik nu in 5 bandjes zitten
    Alvast bedankt en hoop dus snel een band bij elkaar te zien ^^

  9. #9

    Standaard gitariste

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door L4A
    Zo, mijn laatste post op dit forum dateert volgens mij al van jaren geleden, dus hierbij een doorstart... :-)

    Ik zoek een band! Voornamelijk als 2e gitarist. Ik beschik over een 7 snarige ESP met dubbele humbucker en vanaf komend weekend zeer waarschijnlijk ook over een H&K Triplex, dus ben voorzien van materiaal, overigens ook van vervoer.
    Ik heb een paar jaar bandervaring (geen optredens, wel studio) en ik ben op zoek naar een gemotiveerde rockband (stijl a la Metallica tot aan Muse, Kaiser Chiefs, Franz Ferdinand).
    Ik classificeer mezelf als halfgevorderde, dus liever geen beginners, maar ook geen superambitieuze, professionele of veel-te-goede muzikanten (waar ik te bleek tegen afsteek).
    Doel is wat mij betreft vooral veel plezier, en ik vind het leuk om samen eigen nummers te schrijven en te spelen!
    Liefst in omgeving Utrecht.
    hallo,

    ben je nog steeds op zoek naar een band?
    wij zijn een female tributeband,muziekstijl van ac/dc,whitesnake en scorpions.
    wil je meer weten?
    mail me dan ff
    senzchick@hotmail.com

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top