Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 14 van 14
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 maart 2007
    Locatie
    Roosendaal
    Berichten
    158

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door niekb
    En (wat ik altijd jammer vind) een band kan live echt de sterren van de hemel spelen maar je wordt beoordeeld op wat je afleverd...de demo dus...
    ben ik het niet helemaal mee eens. als een band een geweldige demo heeft. en live er maar een beetje als zoutzakken op t podium staan is het snel afgelopen met optreden hoor

  2. #12
    Banned
    Geregistreerd
    24 februari 2007
    Locatie
    in my Tower
    Berichten
    1.300

    Standaard

    ik weet dat het arrogant klinkt,maar men vraagt ons.
    in principe spelen we voor ons zelf omdat we niet zo nodig hoeven op te treden,maar nu worden we steeds gevraagd!

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 augustus 2001
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    1.581

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door john5
    ben ik het niet helemaal mee eens. als een band een geweldige demo heeft. en live er maar een beetje als zoutzakken op t podium staan is het snel afgelopen met optreden hoor
    Ja maar het gaat hier over hoe je aan je optredens komt, niet hoe je er weer zo snel mogelijk vanaf wilt

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 februari 2005
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    323

    Standaard

    - Demo maken
    - Zaaltjes bellen
    - Demo opsturen of via internet doorverwijzen
    - Bellen of mailen (niet te vaak met dezelfde venue, krijg je slechte reacties op en uiteindelijk is de kans groot dat ze je gewoon wegwerpen, zelfs al ben je retegoed. En dat zijn we allemaal op dit forum toch?)
    - Contacten met andere bands
    - Geluk hebben dat er een band uitvalt en jij de enige band bent die 4 uur voor tijd toezegt met de onsterfelijke woorden "OK, we komen, maar dan willen we wel headlinen" Niet slecht voor een tweede optreden ...
    - Als je ergens mag optreden of je gaat kijken naar een andere band, vriendelijk rondlopen, handjes schudden met de programmeurs, babbeltje maken met de zaaleigenaar ...

    HET LIJKT VERDORIE WERK!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top