Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 12 van 12 EersteEerste ... 2101112
Weergegeven resultaten: 111 t/m 119 van 119

Discussie: Laat je horen!!

  1. #111
    Master of Disaster
    Geregistreerd
    14 december 2001
    Locatie
    Langdorp, Belgie
    Berichten
    3.426

    Standaard

    Okee, nog een solootje dat jullie te kakken kunnen zetten :smile:. En dan nog wel van een Belg :smile: Ik hoop dat jullie het kunnen beluisteren.

    http://lordriffie.tripod.com/Music/test.mp3

    Greets,

    Yoeri

  2. #112

    Standaard

    Wat een heerlijke sound!!! Ik zou graag willen weten hoe je dit hebt opgenomen en met welke instrumenten en versterking je dit hebt ingespeeld. greets!

  3. #113
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2001
    Locatie
    's-Hertogenbosch
    Berichten
    1.126

    Standaard

    Zo man ik wist ni dat dit onderwerp zo populair was!!

  4. #114
    Master of Disaster
    Geregistreerd
    14 december 2001
    Locatie
    Langdorp, Belgie
    Berichten
    3.426

    Standaard

    Op 2001-12-14 12:32, schreef nickelwound:
    Wat een heerlijke sound!!! Ik zou graag willen weten hoe je dit hebt opgenomen en met welke instrumenten en versterking je dit hebt ingespeeld. greets!
    Eerste een kleine biecht. De backingtrack heb ik geripped van een cd die bij Guitarist tijdschrift zat. Ik heb dus enkel de solo gitaar ingespeeld :grin:.

    De gitaar die ik gebruikte is een USA Standard Telecaster van 1992 met maple neck, volledig origineel maar een geweldig goed instrument. De versterker die je hoort is een Engl Savage op het Lead kanaal, opgenomen via een Koch Loadbox, dus zonder microfoon, rechstreeks ingeplugd in de geluidskaart. Enkele takes ingespeeld en de beste gehouden. De reverb/delay op de gitaar heb ik toegevoegd vanuit Cakewalk waarmee het is opgenomen.

    Greets,

    Yoeri

    <font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: LordRiffenstein op 2001-12-14 13:16 ]</font>

  5. #115
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2002
    Locatie
    Duiven
    Berichten
    755

    Standaard

    Shawn Lane, etc.


    http://home.hetnet.nl/~boschwouter/index.html

    voorheen:
    http://www.xs4all.nl/~memulder/wrb/

    <font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Bosch op 2002-06-12 19:36 ]</font>

  6. #116

    Standaard

    gvd, ik wil ook wat uploaden, maar dat duurt te lang via telefoonlijn, of ligt dat nu aan het feit dat het een wave-bestand is ipv een mp-3 ?

  7. #117
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2001
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    2.599

    Standaard

    Een wav bestand van 50 mb neemt omgezet naar mp3 ongeveer zo'n 3-4 mb in beslag.
    Dus het opsturen van wav bestanden is niet zo verstandig, daar hebben ze juist mp3 voor uitgevonden.
    Omzettertjes van wav naar mp3 kun je zo ophalen van het net.

  8. #118
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2002
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    1.235

    Standaard

    Ik gebruik hiervoor CDex. Werkt goed. Kun je zelf ook de qualiteit instellen van de mp3. Vooral als je alleen een telefoonlijn hebt is 64 kbps goed, de geluidsqualiteit is wel een stuk minder maar je kan het nu in ieder geval wel uploaden. Met cool edit 2000 kun je ook nog je wave bestanden editten en daarna opslaan als mp3 werkt ook.

  9. #119

    Standaard

    Kijk, het is maar hoe je 't bekijkt.
    Iedereen heeft een andere mening over muziek spelen.:smile:
    Ik speel bijvoorbeeld het liefst stukken van Al Di Meola, omdat ik vind dat hij technisch en melodisch mooi speelt. En ook de mooie percussie werk erbij is super. Luister maar naar bijvoorbeeld het nummer: Beyond the Mirage. Maar inderdaad ben ik van mening dat je van verschillende stylen(gitaristen) wat moet leren om zo een eigen style te creeren.


    Groeten moi

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top