Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 12 van 23 EersteEerste ... 2101112131422 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 111 t/m 120 van 222
  1. #111
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 september 2006
    Locatie
    Breda
    Berichten
    728

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door B_2_the_a
    ik zou er Joris van maken
    +1

    +tientekens

  2. #112
    Banned
    Geregistreerd
    7 maart 2006
    Locatie
    Blijdorp
    Berichten
    10.831

    Standaard

    Fred, als je meeleest, je mailbox is vol. Wilde je dit maltje sturen:

    "Hey Fred,

    Hier moet jij het antwoord wel op weten.

    Ik heb spuitprimer en twee kleuren spuitlak (metalic blauw en rose van motip (trendy colorline) maar blanke lak in nitro cellulose kan ik nergens vinden.

    Weet jij waar ik een spuitbusje kan kopen (bij motip is de blanke lak op alkyd basis, en die verouderd minder mooi.

    Groetjes,

    Joris"


    Als iemand anders het weet mag ie het ook zeggen.

  3. #113
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 september 2005
    Locatie
    Heerhugowaard
    Berichten
    1.216

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door B_2_the_a
    ik zou er Joris van maken

    Tja, of een "JORIS Steviecaster" kan ook nog.

    vr.gr.

    Branko

  4. #114
    Banned
    Geregistreerd
    7 maart 2006
    Locatie
    Blijdorp
    Berichten
    10.831

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door oknarb180
    Tja, of een "JORIS Steviecaster" kan ook nog.

    vr.gr.

    Branko
    Neu..., nee dat vind ik nix.

    Deze spuitbussen zijn trouwens de eerste spuitbussen die ik fijn vind werken (zal wel komen doordat ik nog nooit met nitro gewerkt heb). Kan bijna geen zakkers krijgen en da's voor mij echt een hele prestatie.



    Zo zou ie eruit zien VOOR de refinish. Vrijdag ga ik hem heel fijn schuren, en dan de witte primer erop zodat zaterdag en zondeg de roze lagen erop kunnen.



    Eigenlijk bijna zonde om er een andere kleur overheen te gooien, deze kleur is zoooooo mooi....

    Over die Decal nog ff: heeft iemand een bestandje met het jaren 70 logo van Fender (je weet wel, dat logo dat op de grote kop hoort waarbij "Stratocaster" in een boog geschreven staat.)

  5. #115
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 september 2006
    Locatie
    Breda
    Berichten
    728

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door G.G.





    Eigenlijk bijna zonde om er een andere kleur overheen te gooien, deze kleur is zoooooo mooi....
    +1, zou het hier echt bij laten....

  6. #116
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 augustus 2002
    Locatie
    drachten
    Berichten
    5.660

    Standaard

    zou ermee doorgaan, je bent A relic begonnen en dan zo'n strakke kleur van de body en de rest relic?, nee doorgaan.
    Jorecaster
    of istie niet van jouw ;-)

  7. #117
    Member
    Geregistreerd
    14 mei 2003
    Locatie
    Gorinchem
    Berichten
    60

    Standaard

    zo dat ziet er goed uit.

    is ie nouw zijdeglans of hoog glans.

    Ik heb hem laatst zijdeglans gespoten. Ben er erg tevreden over.

  8. #118
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 december 2002
    Locatie
    Zevenbergen
    Berichten
    1.430

    Standaard

    Zo, dat gaat hard! Voor m'n FR-tele wil ik ook die Trendycolorline spuitbussen gaan gebruken omdat het cellulose lak is. Daarna lekker dik de blanke hoogglans cellulose erop. Je kan overigens bij elke bouwmarkt een potje cellulose lak kopen. Alleen heb je dan een spuit nodig om het te verwerken. Is dat geen optie? Voor euro 89 heb je al een geschikt compressortje en voor euro 25,- een redelijke kwaliteit bovenbeker spuit.

    Ligt het aan de lichtval of zie ik toch een beetje een sinasappelhuid? Dat probleem heb ik nl ook. Je moet een beetje lef hebben met het spuiten en het zo dik opzetten dat ie geen sinasappelhuidje krijgt, maar wel zo dun dat ie niet gaat lopen/zakken. Het is een kunst op zich (die Fred erg goed beheerst).

    Verder wordt het een tof gitaartje. Misschien na m'n FR-tele toch ook maar eens een stratje bouwen.

  9. #119
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 september 2005
    Locatie
    Duckstad
    Berichten
    5.365

    Standaard

    je bent vergeten de tremelo ruimte enzo te maken

    of wordt het toch maar een hard-tail?

  10. #120
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 september 2005
    Locatie
    Heerhugowaard
    Berichten
    1.216

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hassent
    Zo, dat gaat hard! Voor m'n FR-tele wil ik ook die Trendycolorline spuitbussen gaan gebruken omdat het cellulose lak is. Daarna lekker dik de blanke hoogglans cellulose erop. Je kan overigens bij elke bouwmarkt een potje cellulose lak kopen. Alleen heb je dan een spuit nodig om het te verwerken. Is dat geen optie? Voor euro 89 heb je al een geschikt compressortje en voor euro 25,- een redelijke kwaliteit bovenbeker spuit.
    Hey Hassent,

    Ik gebruikte deze MOTIP puitbussen voor m'n bouwpakketjes (auto's en vrachtwagens) omdat ze zo mooi, egaal en fijn spuiten en daardoor werkt het prettig. En ze hebben hier mooie blitze kleurje voor. En snel droog! Met bovenbekers en compressoren heb ik geen ervaring, helaas.

    Hey G.G.

    Ik ben erg benieuwd hoe die kleuren straks uitkomen qua effect als je 'm gaat relicen en hoe het verloop van de kleuren met de grondlagen eruit komt te zien.

    vr.gr.

    Branko

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top