Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 40

Discussie: Club Velocity Vulva

  1. #11

    Standaard

    Ik zag dat je bij de onderste TA de flatcable van de membraam toetsen los had liggen, zat daar een storing in?
    De onderste TriAxis is een oude toetsenmembraamstrip(huuh?) geplakt op een 1he blindplaat.

    Zie m'n onderschrift, ra ra waar speel ik op ;-)

  2. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maestro_nl
    De onderste TriAxis is een oude toetsenmembraamstrip(huuh?) geplakt op een 1he blindplaat.

    Zie m'n onderschrift, ra ra waar speel ik op ;-)

    Ik Denk dat het Egnater is,maar je zou natuurlijk ook Masotti
    spul kunnen hebben. ik vond de clips op de masotti site erg goed klinken
    zowel gitaartechnisch, amptechnisch en studiotechnisch
    GTRgear is trouwens een leuke site. ik had hem nog nooit eerder gezien.
    "toetsenmembraamstrip" zelfs het woord is gevoelig

  3. #13

    Standaard

    BTW: dit is ook GEEN photoshop....
    [/QUOTE]

    Oei dat is een heftige set.Als je geen Roadie hebt krijg je daar wel spierballen van.
    Ik vindt de Caswell en de CAE erg mooie preamps.
    waarom in hemelsnaam nog een POD erbij?

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 december 2004
    Locatie
    Mol (B)
    Berichten
    186

    Standaard

    Heb de mijne via ebay duitsland gekocht voor slechts 500 euro !!! , ik speel vooral het stevige werk, metal dus. Guy Melis van Oceans of sadness heeft er ook ene ...

    btw vorige week op ebay.de weer eentje weggegaan voor 505 euro ...

    Niet te geloven voor deze bakken ...

    Raf

  5. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door B-Sure
    Oei dat is een heftige set.Als je geen Roadie hebt krijg je daar wel spierballen van.
    Ik vindt de Caswell en de CAE erg mooie preamps.
    waarom in hemelsnaam nog een POD erbij?
    Het was alleen een testopstelling. De CAE en Caswell waren van mij en deze hebben inmiddels plaats gemaakt voor de Egnater M4. Die is simpelweg beter.

    De Pod stond erbij ter vergelijk en buiten beeld stonden nog een Engl Savage en een Ernst Rover/ VHT 2/90/2.

  6. #16

    Standaard POD Xt

    Nou, ik moet zeggen dat alle rigs er indrukwekkend uitzien (inclusief die ene met die POD ). Toch zou iedereen best wel een beetje respect voor een POD mogen opbrengen want deze geeft veel sounds ter beschikking die je normaal gesproken niet zo snel zou kopen (denk aan Beatles sounds, incl. modelpacks heb je dus wel de beschikking over 72 modellen...) en ik moet zeggen dat hij over PA echt geen gek figuur slaat. Ik heb de mijne jarenlang gebruikt bij Bigband/Top 40 optredens waar je veel sounds nodig hebt die precies passen bij het nummer dat gespeeld wordt. Ik heb zelfs wel eens gedacht om een Variax erbij te kopen maar dat ging me te ver.

    Anyway zo'n Rocktron Velocity Valve zal super klinken, ik heb (voor erbij) een Velocity 300 Professional Touring Edition en die klinkt ook al super dus als er eentje vrijkomt....laat het ff weten.

    Tja, die Egnater M4 preamp wordt misschien wel het volgende slachtoffer maar dan moet ik eerst mijn Rover, Soldano en Triaxis verkopen en daar wacht ik nog even mee.
    Laatst gewijzigd door tnijland; 31 januari 2007 om 05:14

  7. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tnijland
    Nou, ik moet zeggen dat alle rigs er indrukwekkend uitzien (inclusief die ene met die POD ). Toch zou iedereen best wel een beetje respect voor een POD mogen opbrengen want deze geeft veel sounds ter beschikking die je normaal gesproken niet zo snel zou kopen (denk aan Beatles sounds, incl. modelpacks heb je dus wel de beschikking over 72 modellen...) en ik moet zeggen dat hij over PA echt geen gek figuur slaat. Ik heb de mijne jarenlang gebruikt bij Bigband/Top 40 optredens waar je veel sounds nodig hebt die precies passen bij het nummer dat gespeeld wordt. Ik heb zelfs wel eens gedacht om een Variax erbij te kopen maar dat ging me te ver.
    Ha Theo,
    Die Pod is inderdaad helemaal zo slecht niet hoor, wij hebben hem jaren gebruikt icm een goede eindtrap en dat is goed bruikbaar.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tnijland
    Tja, die Egnater M4 preamp wordt misschien wel het volgende slachtoffer maar dan moet ik eerst mijn Rover, Soldano en Triaxis verkopen en daar wacht ik nog even mee.
    Ach het is simpel hoor, ik heb ze ook allemaal gehad (CAE, Rover, Soldano Caswell, etc.) maar als je de Egnater hebt heb je je Rover, Soldano en Triaxis niet meer nodig.....Feitelijk ben je nog voordelig uit, want de Eg is goedkoper dat de 2ehands waarde van die preamps bij elkaar.

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Ik dacht dat ik geroepen werd.......
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Ik dacht dat ik geroepen werd.......
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  10. #20

    Standaard

    [QUOTE=srv-man]Ha Theo,
    Die Pod is inderdaad helemaal zo slecht niet hoor, wij hebben hem jaren gebruikt icm een goede eindtrap en dat is goed bruikbaar.

    De POD zal inderdaad niet slecht zijn,anders was hij ook nooit zo populair geworden,het is een echte allrounder, maar daar lever je wel een beetje feel voor in denk ik.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top