Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 40

Discussie: Club Velocity Vulva

  1. #31
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    3.586

    Standaard

    Even een bumpke van ruim 15 jaar. Heb sinds kort ook een Velocity Valve. Vanavond vergeleken met m’n VHT 2/50/2 maar die laatste kan inpakken, de VV blaast ‘m met het minste gemak weg.
    De route: Boss GT-1000core -> Rocktron VV -> Mesa Thiele’s met EVM12L (het nieuwe goud!). Wat een dikke sound!!

  2. #32
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 maart 2012
    Locatie
    Assendelft
    Berichten
    1.727

    Standaard

    Mooi man!!!! Geniet ervan!!!!

  3. #33
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 augustus 2005
    Locatie
    Flanders Fields
    Berichten
    2.008

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dml Bekijk bericht
    Even een bumpke van ruim 15 jaar. Heb sinds kort ook een Velocity Valve. Vanavond vergeleken met m’n VHT 2/50/2 maar die laatste kan inpakken, de VV blaast ‘m met het minste gemak weg.
    De route: Boss GT-1000core -> Rocktron VV -> Mesa Thiele’s met EVM12L (het nieuwe goud!). Wat een dikke sound!!
    Veel beter dan met die powerstage van Seymour Duncan die je al hebt gebruikt?

  4. #34
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 juli 2004
    Locatie
    Hoogeveen
    Berichten
    2.359

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dml Bekijk bericht
    Even een bumpke van ruim 15 jaar. Heb sinds kort ook een Velocity Valve. Vanavond vergeleken met m’n VHT 2/50/2 maar die laatste kan inpakken, de VV blaast ‘m met het minste gemak weg.
    De route: Boss GT-1000core -> Rocktron VV -> Mesa Thiele’s met EVM12L (het nieuwe goud!). Wat een dikke sound!!
    Yooo sinds wanneer heb je Mesa Thiele met EVM12L?

    Misschien dat modeling beter werkt met een transistor versterker dan met tube amp.

  5. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ateng Bekijk bericht
    Yooo sinds wanneer heb je Mesa Thiele met EVM12L?

    Misschien dat modeling beter werkt met een transistor versterker dan met tube amp.
    Beide zijn toch buizen eindtrappen?

  6. #36
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Rocktron heeft ooit een eindversterker met Egnater gebouwd, maar de rest is ss, volgens mij.

  7. #37
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    3.586

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Outrage Bekijk bericht
    Veel beter dan met die powerstage van Seymour Duncan die je al hebt gebruikt?
    Die SD Powerstage was van redelijk korte duur. Na één keer live gebruik (mét Thiele EVM's) viel hij wat mij betreft door de mand, maar da's al enkele jaren geleden.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ateng Bekijk bericht
    Yooo sinds wanneer heb je Mesa Thiele met EVM12L?
    Misschien dat modeling beter werkt met een transistor versterker dan met tube amp.
    Poeh, al behoorlijk lang, stammen nog uit de tijd dat ik een Triple Recto had en die heb ik in 2017 verkocht, dus denk dat ik ze zo'n 8 jaar heb. O ja, en laatst nog een setje gekocht, maar dan Road Ready's.

    Of modeling beter werk met een transistor amp? Voor mij in ieder geval niet, al van alles geprobeerd en vooralsnog werkt een buizen eindtrap voor mij beter. Of je kan stellen dat deze eindtrap mij tot nog toe het beste bevalt, en toevallig is het een buizenbak.
    Laatst gewijzigd door dml; 26 januari 2023 om 11:22

  8. #38

    Standaard

    zie post #1 "Velocity valve 8x6l6". en de vergelijking ging om de VHT 2/50/2, die is ook buizen. Dus vandaar mijn opmerking beide zijn toch buizen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Rocktron heeft ooit een eindversterker met Egnater gebouwd, maar de rest is ss, volgens mij.

  9. #39
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 juli 2004
    Locatie
    Hoogeveen
    Berichten
    2.359

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dml Bekijk bericht
    Poeh, al behoorlijk lang, stammen nog uit de tijd dat ik een Triple Recto had en die heb ik in 2017 verkocht, dus denk dat ik ze zo'n 8 jaar heb. O ja, en laatst nog een setje gekocht, maar dan Road Ready's.

    Of modeling beter werk met een transistor amp? Voor mij in ieder geval niet, al van alles geprobeerd en vooralsnog werkt een buizen eindtrap voor mij beter. Of je kan stellen dat deze eindtrap mij tot nog toe het beste bevalt, en toevallig is het een buizenbak.
    Aah wist ik niet joh, weet alleen dat je 4x12 gebruikte. Mijn Boogie Thiele doe ik never nooit weg, mijn rack klinkt veel beter door de EV speakers. Ze gaan straks ook mee on stage 😬

    Ik ging ervan uit dat Velocity poweramps ss versterkers waren. Mijn HH V800 heb ik weg gedaan, klonk mij iets te hifi zeg maar. Voor ‘80 dingen wel perfect want alles klinkt smooth maar voor voor rauwe Marshall sound mis ik bite.

  10. #40
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    3.586

    Standaard

    Die 4x12 was samen met de Triple Recto een set dus ook in 2017 verkocht. Sowieso gebruikte ik die al niet meer met mijn/jouw bandje.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top