Welkom op het GitaarNet.

Bekijk resultaten enquête: Een sticky voor beginners-soundclips?

Aantal stemmers
440. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Ja lijkt me leuk, al zou ik er niet in willen posten

    110 25,00%
  • Ja tuurlijk, ik post ook mijn soundclipjes!

    192 43,64%
  • Ja prima, maar ik ben geen beginner dus is het niet van toepassing voor mij

    100 22,73%
  • Nee flikker op met die rotzooi

    38 8,64%
+ Reageren op discussie
Pagina 39 van 41 EersteEerste ... 293738394041 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 381 t/m 390 van 402
  1. #381

    Standaard

    Hi
    Als jij degene bent van Fake fat Britney en Mr. Orange vind ik het geniaal wat je doet.
    Of het allemaal heel veel met muziek te maken heeft blijft een beetje een mysterie, maar als entertainment vind ik het echt briljant.

    Minder briljant vind ik dat je je post zo 'tijdelijk' hebt gemaakt, dat de link nu al niet meer werkt. Over link gesproken, daarvan word ik nou link.

    Top van de ijsberg?
    Waarschijnlijk is dit het topje van de piramide (zie je openingspost - stel jezelf voor).
    Maar verder even goede vrienden hoor.
    En waarschijnlijk de groeten van Edje van der E. Waarschijnlijk, omdat ie wat slecht te verstaan is de laatste tijd.

    Repareren die link. En snel een beetje! Want ik ben nieuwsgierig.
    Vriendelijek groet, Gus

  2. #382

    Standaard

    Dank je Gus! Bedoel je dat ene youtube filmpje? Dat is offline gehaalt vanwege het gebruik van een achtergrond muziekje. Als je de gebroken link naar het hoofd domein bedoelt. Hier de link naar de oude site. Toch, daar moet je niet zijn! Voor actueel werk moet je hier zijn. Ik ben ZZP-er en houd nu alles netjes bij op mijn bescheiden bedrijfspagina.

    Voor de rest is er niet zo veel in mijn tombe te vinden. Je kan nog op YouTube zoeken naar dmr140. Dan krijg je alle filmpjes onder mijn account te zien!

    Groeten terug! (ik heb trouwens geen idee wie Edje van der E is?!)

    Edit: Als je de link naar mijn MP3 bedoeld, het kan zijn dat het even duurt voordat het laden klaar is...
    Laatst gewijzigd door Dr. Maddox; 20 juli 2012 om 19:12

  3. #383

    Standaard

    Hi
    @Dr Maddox
    Nee, je MP3 link geeft een fout boodschap. Of gaf, want ik heb m vandaag niet meer geprobeerd.
    Edje van der Elsken.
    Jouw dwarse invallen op het gebied van combi muziek/visueel vind ik een aanwinst voor GN.
    Er zijn nog altijd meer heel goede musici die menen dat hun muziek geheel op eigen kracht of na goddelijke inblazing vanzelf hun publiek zal vinden. Wel publiek? Nooit over nagedacht. Hoe moet dat publiek leren van jouw bestaan als musicus? Nooit over gedacht.

    Een op leuke manier aandachttrekkend video ding erbij kan een hoop schelen.
    En jouw AV dingen vind ik erg inspirerend daarvoor.

    Edje is overleden helaas. Hij zou jouw aanpak waarschijnlijk (gok ik maar effe) bijzonder 'ludiek' hebben gevonden. Ludiek, woord waar hij behoorlijk gek op was.
    Keep on keepin' on!!!
    Vriendelijke groet, Gus

  4. #384

    Standaard

    Dank je Gus,

    Hartstikke leuk dat je interesse in mijn werk hebt en zo enthousiast bent. Als ik iets kan bijdragen hier dan hoor ik het graag!
    Ik zou graag wat willen doen voor een betere band maar ook voor GN dus ik houd me daarvoor aanbevolen.

    De MP3 link zou echt moeten werken. En mocht het alsnog lukken... Verheug je er niet te veel op want zo speciaal is het niet hoor!

  5. #385

    Standaard

    hole hearted cover

  6. #386
    Member
    Geregistreerd
    13 juli 2011
    Locatie
    West-Friesland, Chicago
    Berichten
    36

    Standaard

    Iets wat ik tijd geleden heb opgenomen toen ik mijn Line6 Pod X3 Pro net had. Kwam met 2 simpele akkoorden en om het aan iemand te laten horen maar iets eroverheen gespeeld.

    https://soundcloud.com/thyztwizta/jazzy-teaser

  7. #387

    Standaard

    Ik speel nu iets meer dan 2 jaar gitaar en dacht, laat ik ook eens iets posten in dit topic

    Hier een cover van sum 41 en de nothing else matters solo




  8. #388

    Standaard

    http://soundcloud.com/daniel-dudink/...rsie-2/s-PmBCS

    1e (verbeterde versie) covernummer op soundcloud met onze Royals versie. Eva van der Sanden op zang en ik gitaar. Alle andere instrumenten van en via "Garageband" gemaakt. Miss niet echt origineel en perfect mja moet ergens beginnen nietwaar en met een Ipad, Garageband en simpele interface kan je toch wat leuks in elkaar knutselen.....hope you like it!

  9. #389

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Daniel Dudink Bekijk bericht
    http://soundcloud.com/daniel-dudink/...rsie-2/s-PmBCS

    1e (verbeterde versie) covernummer op soundcloud met onze Royals versie. Eva van der Sanden op zang en ik gitaar. Alle andere instrumenten van en via "Garageband" gemaakt. Miss niet echt origineel en perfect mja moet ergens beginnen nietwaar en met een Ipad, Garageband en simpele interface kan je toch wat leuks in elkaar knutselen.....hope you like it!
    Hi Eva en Daniël
    Ik heb jullie koninklijke lied een aantal maal beluisterd, want ik moest erg wennen aan de 'kale' versie die jullie er van hebben gemaakt.

    Heel apart, vooral omdat de dubbele tracks helemaal in de vocalen zijn gestoken.
    En of je dat nou wat minder vindt of juist zo'n beroemd 'unique selling point' ach, da';s allemaal maar een mening hè?

    Naar mijn persoonlijke mening moeten jullie maar niet meer hier posten.

    Maar in plaats daarvan in de gewone sectie, want hier blijft ie anders gewoon onopgemerkt.

    EN pas in mijn volgende leven ga ik serieus werk maken van mijn gitaarspel, dus als ik daar (dus gewoon in sounds in plaats van in de beginner sectie) durf te posten, snap ik eerlijk gezegd niet helemaal wat jullie tegenhoudt. Behalve valse bescheidenheid.

    Shyness is nice
    but shyness can stop you
    from doing all thge things
    in life you want to
    (niet zelf bedacht, maar bedacht door die andere beginner, Morressey)

    Dus:
    - Volgend nummer graag
    - iets minder netjes binnen de lijntjes kleuren
    - samen heerlijk muziek blijven maken
    - ***** (nee, we noemen geen namen) is met heel wat minder begonnen, maar kijk eens waar ze nu mee bezig is

    Vriendelijke groet, Gus

  10. #390

    Standaard

    Tnx Gus voor je mening en opbouwende woorden. Vond met dit nummer enkel 1 leadzang wel wat kaal dus toch gekozen voor wat voller geluid. Sowieso een mooie gelegenheid om Garageband te verkennen en heel nummer te mixen.

    Volgend nummer met Eva zal helaas moeten wachten aangezien ze is verhuisd en jammen er niet meer in zit helaas.

    Verder dus met gitaarlessen, pingelen en covers spelen ff ;-)

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top