Welkom op het GitaarNet.

Bekijk resultaten enquête: Een sticky voor beginners-soundclips?

Aantal stemmers
440. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Ja lijkt me leuk, al zou ik er niet in willen posten

    110 25,00%
  • Ja tuurlijk, ik post ook mijn soundclipjes!

    192 43,64%
  • Ja prima, maar ik ben geen beginner dus is het niet van toepassing voor mij

    100 22,73%
  • Nee flikker op met die rotzooi

    38 8,64%
+ Reageren op discussie
Pagina 12 van 41 EersteEerste ... 2101112131422 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 111 t/m 120 van 402
  1. #111
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 april 2006
    Locatie
    amersfoort
    Berichten
    17.197

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Timotio
    mijn poging tot nothing else matters:

    http://media.putfile.com/nothing-else-matters-61-56

    die solo blijft best lastig....

    enjoy!
    Flikker op met je poging. Dit is gewoon super goed! Tof dat je zo snel bent gegroeid man. Ik moet wel zeggen dat je de solo er beter uit had kunnen laten. De echte solo is trouwens ontzettend simpel, en ik ben niet eens een solo gitarist
    maar echt super! Gefeliciteerd

  2. #112
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 augustus 2006
    Berichten
    207

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hendrix2
    héhé, die heb ik ooit ook nog moeten spelen toen ik nog klassieke lesson had.
    Goed gespeeld hoor!
    Ik wou paar week geleden een beetje fingerstyle leren (aangezien ik eigenlijk altijd met plectrum speel), dus had iemand me dat nummer aangeraden. Had ik p.o. een tab van een hele andere andantino gedownload, van ene Fernando Carulli. Ik dacht, da's inderdaad wel een leuk nummer. Bleek dat-ie veel gewaagder was dan die van Carcassi. Ik kan nu gelukkig wel redelijk overweg met fingerstyle door ook andere nummers van die Carulli gespeeld te hebben. Ik vind de Andantino van Carulli ook stukken mooier klinken. Echt een aanrader voor jou dus als je van die stijl houdt, maar een beetje moeilijker wil.

  3. #113

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tho
    Flikker op met je poging. Dit is gewoon super goed! Tof dat je zo snel bent gegroeid man. Ik moet wel zeggen dat je de solo er beter uit had kunnen laten. De echte solo is trouwens ontzettend simpel, en ik ben niet eens een solo gitarist
    maar echt super! Gefeliciteerd
    thnx man! motiverend zulke reacties.

    tjah die solo... Ik ben nog niet echt toegekomen aan soleren zeg maar, niet echt op gefocussed nog. Beetje aan het kloten met vibrato en bends en dat soort shit. Maar dat komt nog wel

  4. #114
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 april 2006
    Locatie
    amersfoort
    Berichten
    17.197

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Timotio
    thnx man! motiverend zulke reacties.

    tjah die solo... Ik ben nog niet echt toegekomen aan soleren zeg maar, niet echt op gefocussed nog. Beetje aan het kloten met vibrato en bends en dat soort shit. Maar dat komt nog wel
    ja echt goed gewoon

    Je moet juist wel veel soleren man! Dat is goed voor je acuratie, en je leert toonladders kennen! En je ontwikkeld snelheid natuurlijk. Op een gegeven moment kan je bepaalde trucjes toepassen in je ritmepartijen, en andersom trouwens.

  5. #115
    Junior Member
    Geregistreerd
    1 maart 2006
    Locatie
    mariakerke (gent)
    Berichten
    8.246

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch_mashinguard
    Ik wou paar week geleden een beetje fingerstyle leren (aangezien ik eigenlijk altijd met plectrum speel), dus had iemand me dat nummer aangeraden. Had ik p.o. een tab van een hele andere andantino gedownload, van ene Fernando Carulli. Ik dacht, da's inderdaad wel een leuk nummer. Bleek dat-ie veel gewaagder was dan die van Carcassi. Ik kan nu gelukkig wel redelijk overweg met fingerstyle door ook andere nummers van die Carulli gespeeld te hebben. Ik vind de Andantino van Carulli ook stukken mooier klinken. Echt een aanrader voor jou dus als je van die stijl houdt, maar een beetje moeilijker wil.
    die van carulli heb ik ook nog moeten spelen
    Heb 8 of 9 jaar klassieke gitaarles genomen vandaar dat de gekendste nummertjes allemaal de revue al zijn gepasseerd.
    (.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)

    http://vi.be/poachersofmen
    http://facebook.com/poachersofmen

  6. #116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hendrix2
    die van carulli heb ik ook nog moeten spelen
    Heb 8 of 9 jaar klassieke gitaarles genomen vandaar dat de gekendste nummertjes allemaal de revue al zijn gepasseerd.
    Ik heb net klassenconcert gehad (zeer positieve reacties gehad) en ben nu begonnen met 2 andere nummers in te studeren m.n. Petite Suite Folk (Thierry Tisserand) en Country Dance (Maria Linnemann). Zo af en toe bekijk 'k tussendoor ook 't nummer Nothing else mathers van Metallica, maar dan bewerkt voor klassieke gitaar (kwestie van die gitaarklassieker toch op m'n palmares te kunnen zetten). Ik zal de tip in ieder geval noteren en ook eens bekijken. Heeft iemand dat stuk op partituur ipv op tablatuur? (kwestie van een goed aangeleerde gewoonte niet te verleren en m'n notenlezen te oefenen)

  7. #117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Timotio
    mijn poging tot nothing else matters:

    http://media.putfile.com/nothing-else-matters-61-56

    die solo blijft best lastig....

    enjoy!

    ksstt!!

    weg uit dit topic

    klasse

  8. #118
    Junior Member
    Geregistreerd
    26 februari 2007
    Locatie
    ! Sanitarium !
    Berichten
    19

    Standaard

    Perfect gespeelt, op de solo na, maar dat maakt niet uit

    Maar, waar heb jij die backing track vandaan?

    Colin
    Zoe je band in omgeving Purmerend, Stuur me een PM!

    Fender USA Corona California, Ibanez SA/RG, ESP/LTD KH-202!

  9. #119

    Standaard

    erg goed gespeelt, ik vind alleen die drums (sound) erg jammer

  10. #120

    Standaard

    thnx voor de reacties!

    de track heb ik van internet gedownload.

    gewoon gezocht op backing track nothing else matters. ik heb wel het laatste stuk van de backing track geknipt met opnemen, want dat klinkt wel zo slecht..

    ik zal ff kijken of ik de link nog heb....

    EDIT: ja gevonden: http://www.guitarbackingtrack.com/pl...se_matters.htm
    Laatst gewijzigd door Timotio; 15 april 2007 om 18:51

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top