Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 december 2002
    Locatie
    GOOR
    Berichten
    163

    Standaard

    We moesten dus optreden bij de top 50. Dat is een soort van avond waarop iedereen kan laten zien wat hij of zij kan. Gewoon domme lui die zingen enzo. Er waren natuurlijk ook de nodige bandjes. Veel van die bandjes speelde een beetje van die Anouk achtige dingen.

    Wij speelden als enige band dan iets wat iets harder was. Punk... :smile: Ik ben zelf meer into METAL enzo maar ok...

    Het optreden ging best wel ok. DE hele zaal zong masaal mee met het laatste nummer
    Bro Hymn Tribute van Pennywise.

    Na de tijd kwam er een vrouw naar ons toe die vroeg of we al een managment hadden. Dat hadden we nog niet. MAar nou gaat ze ervoor zorgen dat we vaker mogen optreden enzo. In voorprogramma's en meer van dat soort dingen.

    Maarja dit is natuurlijk voor veel van jullie misschien niets bijzonders maar ik vond het wel geinig, want dit was me eerste optreden met deze band. Heb wel eens vaker opgetreden maar toen kwam er niemand zo enthousiast naar ons toe :grin:

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 mei 2002
    Locatie
    Arnemuiden en DenHaag
    Berichten
    391

    Standaard

    ja, super tof toch. het is natuurlijk sowiezo leuk als je ergens staat te spelen en de mensen vinden het leuk, dus ja dan kan je dat alleen nog maar vaker gaan doen. gaaf! :wink:

    BathmutZ

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 december 2002
    Locatie
    GOOR
    Berichten
    163

    Standaard

    Was wel lijp. Overal van die donders lekkere wijven zo van ooeew jullie waren wel heel goed echt heel leuk. :razz:

  4. #4
    basswasp
    Guest

    Standaard

    Whaah cool... 'k heb zelf al meerdere keren opgetreden, maar ik heb nog mazzel als de mensen achteraf op de gang zeggen dat 't leuk was...

  5. #5

    Standaard

    bij mijn eerste optreden keken de mensen van rot maar weer op :razz:

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 augustus 2002
    Locatie
    Heeten / Enschede
    Berichten
    539

    Standaard

    Wij hebben er 20 gehad,

    meestal alleen van die keten met dronken lui die toch alles goedvinden, en de simpelste nummers het mooist....
    laatste tijd veel meer eigen nummers en optredens voor luisterend publiek, die slaan ook aan...
    maar ontdekt?, nee nog niet, och metallica was ook 10 jaar bezig voor ze beroemd werden

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 augustus 2002
    Locatie
    Delft
    Berichten
    3.845

    Standaard

    das niet helemaal waar. metallica had na 2 jaar al een stevige underground fanbase in San Fransisco. en toen ze 4 jaar bezig waren of zo al een europese tour, in het voorprogramma van black sabbath geloof ik, ook op roskilde al en zo. redelijk succesvol d8 ik zo

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 september 2002
    Locatie
    Den Haag/Bergen op Zoom
    Berichten
    549

    Standaard

    wat romantisch allemaal. nu maar hopen dat je ook daadwerkelijk optredens krijgt.

    ken nog wel een band die een management zoekt...:smile:

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top