Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 50 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 493
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 juli 2006
    Locatie
    Brugge
    Berichten
    715

    Standaard

    Niemand anders? Ik zal het dan maar effe bumpen.

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 september 2002
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    4.965

    Standaard

    Ja, k heb t al ns ergens anders gepost. k Heb in m'n vorige Tele een setje GFS Alnico's gehad, en er zit nu een HB-sized P90 in m'n LP.

    Veel waar voor je geld, goeie pick-ups. Ik mis alleen dat beetje extra's, ze zijn me iets te steriel. Er mist wat levendigs waardoor ik er op een gegeven moment toch op uitgekeken raak.
    -

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 oktober 2002
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    20.789

    Standaard

    ik heb al tijden een p90 liggen die ik nog moet inbouwen, maar het komt er gewoon niet van haha
    pokkel'n

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    14.669

    Standaard

    Product: Deze, Strat elementen met een Tele-esque sound.
    Verpakking: 2 elementen, kapjes, veertjes en een handleiding.
    Gitaar: Squier Standard Stratocaster
    Geluid: Lekker twang dr in. Het klinkt niet echt als een Tele, maar het benaderd het wel!
    Nadelen: De wikkelingen zaten los toen ik ze kreeg. Zo weer gefikst, dat wel.
    Conclusie: Super elementen voor een superprijs!
    Laatst gewijzigd door Luke-wannabe; 30 januari 2007 om 17:20
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 september 2003
    Locatie
    Vleuten
    Berichten
    15.733

    Standaard

    Heb hier 's setje Strat PUs en 'n stje PAF-achtigen.
    1960's Repro Overwound Alnico Hot Strat Pickup Set
    Deze Strat set heb ik de afgelopen dagen getest met 'n gemodificeerde tweed Deluxe en 'n gemodde ProReverb (PAFjes komen later), gitaar: Strat-clone met rosewood toets, toonregeling op mid en bridge.

    Niet supersonisch overwound (gelukkig), behoorlijk "vintage"-achtig. De tussenstanden zijn zeer transparant/punchy (niet rwrp!), hals-pu behoorlijk SRV-achtig, brug-pu zeer bruikbaar, zelfs met tone op 10. De set is ook van N tot B zeer gebalanceerd qua output.

    Voor het geld gewoon hartstikke goed.

    (Had v/h weekend nog 'n Lollar Strat-set gehoord........ mjammie maar wel wat duurder , komt op 'n volgend Strat)

    PAFsetje probeer ik binnenkort op 'n lawsuit LP.

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 december 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    2.809

    Standaard

    Ik doe het even op de Luke-wannabe manier

    Product: Deze , Dream P90 pickups
    Gitaar: Richwood RE-125 (Les Paul)
    Geluid: Hals: lekker vet en romig. Brug: niet te agressief, mooi dik, heel netjes geluid. Bovendien zijn ze best stil voor een singlecoil pickup.
    Nadelen: Er rinkelt wat in het halselement?
    Conclusie: Ze blijven zeker in de Les Paul. Het kost geen drol, en je krijgt gewoon erg goede pickups.

  7. #17

    Standaard

    Weet iemand of het spul op deze pagina een beetje kwaliteit is? Zo'n complete slagplaat kost nog geen 40 dollar en het lijkt me wel wat, mits het een beetje lekker klinkt natuurlijk.

    Inclusief verzenden zou het op 41 euro uitkomen voor een HSS prewired slagplaat. Dan hoef ik ook geen belastingen te betalen toch? Gezien het lage bedrag..
    Laatst gewijzigd door Ic3gl0vE; 31 januari 2007 om 12:21
    Gear: 357 toetsen, 35 snaren
    Mijn soloproject:Returning Dream op last.fm Returning Dream Myspace
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic
    ¡doʞ u,z do p1ǝɹǝʍ ǝp sı ʇǝɥ
    Te koop: H&K Attax 100 3 kanaals versterker, incl. footswitch

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 september 2003
    Locatie
    Vleuten
    Berichten
    15.733

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chris Winsemius
    Heb hier 's setje Strat PUs en 'n stje PAF-achtigen.
    1960's Repro Overwound Alnico Hot Strat Pickup Set
    Deze Strat set heb ik de afgelopen dagen getest met 'n gemodificeerde tweed Deluxe en 'n gemodde ProReverb (PAFjes komen later), gitaar: Strat-clone met rosewood toets, toonregeling op mid en bridge.

    Niet supersonisch overwound (gelukkig), behoorlijk "vintage"-achtig. De tussenstanden zijn zeer transparant/punchy (niet rwrp!), hals-pu behoorlijk SRV-achtig, brug-pu zeer bruikbaar, zelfs met tone op 10. De set is ook van N tot B zeer gebalanceerd qua output.

    Voor het geld gewoon hartstikke goed.

    (Had v/h weekend nog 'n Lollar Strat-set gehoord........ mjammie maar wel wat duurder , komt op 'n volgende Strat)

    PAFsetje probeer ik binnenkort op 'n lawsuit LP.
    Verpakking: goed ingepakt, duidelijke aansluitbeschrijving
    inclusief witte elementkapjes, schroeven en veertjes, bedrading met voldoende lengte, dc-weerstand op onderkant PUs aangegeven
    Minpunten: voor het geld echt NIET, als ik toch wat zou moeten bedenken: ze klinken niet als veel duurdere Lollars of enkele handgewikkelde maar da's gezeik

  9. #19

    Standaard

    ik zit ook te denken om een setje te gaan bestellen, maar heb geen flauw idee welke te kiezen: ze hebben er nogal veel. Welke te kiezen voor een SRV achtig geluid (hoe origineel...) lekker veel bite, speel met een randje crunch, met een mooie zangerige strat tone... de Jimmi experience pick ups van gfs, is dat wat?
    pasopvoorhetgelegitaargevaar@gmail.com

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 september 2003
    Locatie
    Vleuten
    Berichten
    15.733

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hanzeman
    ik zit ook te denken om een setje te gaan bestellen, maar heb geen flauw idee welke te kiezen: ze hebben er nogal veel. Welke te kiezen voor een SRV achtig geluid (hoe origineel...) lekker veel bite, speel met een randje crunch, met een mooie zangerige strat tone... de Jimmi experience pick ups van gfs, is dat wat?
    De GFS PUs die jij noemt ken ik niet maar 't setje wat ik heb komt goed in de buurt (maar is ook zeer afhankelijk v/d amp...).

    Net 'n PAF-stje op 'n lawsuit Maya LP geprobeerd; te gek en eigenlijk lekkerder dan SD '59s (te scherp en te wollig imho).
    Op 'n gemodde tweed Deluxe: zeer transparant en "muzikaal", strak laag en 'n duidelijk mid en hoog. Voor het geld absoluut aanraders en, tenzij ik Lollars, Kloppmanns, etc. gebruik: 1 v/d beste betaalbare PAF-elementen.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top