Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 50 van 50 EersteEerste ... 40484950
Weergegeven resultaten: 491 t/m 493 van 493
  1. #491
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 november 2004
    Locatie
    Belgie
    Berichten
    243

    Standaard

    Zeg eens eerlijk... Is het nu de moeite om zo'n mean 90 in een dure gitaar te steken? Zoals al gezegd heb ik deze besteld, maar de gitaar waarvoor deze oorspronkelijk moest dienen heb ik ondertussen verkocht wegens GAS redenen

    Ben dus wel aan het twijfelen om ze in 1 van mijn sg's te laten zetten... Maar gaan die GFS pickup's wel een verbetering zijn tov de gibsons (490T en 490R als ik mij niet vergis).

    Ben benieuwd naar de Mean90 , maar zou niet willen dat mijn main axe begint te brommen door de switch
    (ik kan het niet zelf dus zou mij weldegelijk geld kosten! Dus gewoon eens inzetten om te testen is ook geen optie )
    Te koop :

  2. #492

    Standaard

    Solderen is echt niet zo moeilijk hoor...

    ALs je je eigen kunnen niet vertrouwt met een dure gitaar kan je overwegen om een knutselgitaar van Marktplaats te halen om vooral te oefenen met het vervangen van onderdelen.

    Als je ze toch al hebt liggen dan zou ik ze gewoon proberen. Wie weet is dat dan exact het geluid waar je naar op zoek was. (en zo niet, dan zijn ze ook zó weer vervangen.)
    coverband 'Alle 13 '

  3. #493

    Standaard

    Oud topic, maar even een vraagje over GFS pickups. Ik zit er sterk aan te denken om een setje NYII en een setje NYIII te gaan bestellen voor 2 zelfbouw gitaren. Nu heb ik in dit topic deze elementen niet tegengekomen. Heeft iemand ervaring met deze pups?
    SPELUHHHHHHH!!!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top