Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 43
  1. #11
    Banned
    Geregistreerd
    7 maart 2006
    Locatie
    Blijdorp
    Berichten
    10.831

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gitaro
    Dat kan allebei toch gewoon in zelfbouw. Het zal er vast niet overstromen met topics.
    Dit is de reactie die ik ook had op de quote in je post.

    Je hebt helemaal gelijk. Juist alle vragen die door het bouwproces heen gaan maken het zo interessant en interactief. Ik heb mijn bouwplannen regelmatig een beetje bijgesteld door info die ik van mensen kreeg.

    Wat mij betreft kan dat allemaal in Zelfbouw, in 1 onderwerp.

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 april 2006
    Locatie
    nijmegen
    Berichten
    102

    Standaard

    Ik bedoelde meer dat topics zoals "hoe lak ik mijn gitaar" gescheiden worden van de bouwprocestopics. Vragen tijdens het bouwproces zuiden uiteraard moeten blijven.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    7.958

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JulesKr
    Ik bedoelde meer dat topics zoals "hoe lak ik mijn gitaar" gescheiden worden van de bouwprocestopics. Vragen tijdens het bouwproces zuiden uiteraard moeten blijven.
    Ik vind het niet eens zo'n slecht idee om het zelfbouwforum in tweeën te delen, d.w.z. een gedeelte voor échte bouwprocessen en de rest. Door het niet geringe aantal stickies en vragen verdwijnen bouwprocestopics m.i. iets te snel naar beneden/pagina 3 en verder. Zo loop je toch snel iets mis, en dat is best zonde. Die threads zijn het bezoeken van dit forum alleen al waard, dus die verdienen wat mij betreft best een 'ereplaatsje'.

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 januari 2007
    Locatie
    Wilnis
    Berichten
    806

    Standaard

    Yup puik plan! Maak dan een zelfbouw en een knutselrubriek. Zelfbouw dus voor de gitaren vanaf scratch en knutselrubriek voor vragen over andere dingen

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 september 2005
    Locatie
    Duckstad
    Berichten
    5.365

    Standaard

    Ik denk ook dat we deze rubriek moeten omtoveren
    apparte rubriek met alleen maar de posts van de bouwer (voor zowel gitaren, effectpedalen, versterkers en andere instrumenten)..

    En dan gewoon in de zelfbouw of werkbank hetzelfde topic, maar dan met vragen enzo..

    Zo heb je een appart hoekje/website, ik weet dat meeste bouwers hun bouwproces wel op hun eigen site gooien maar is het niet leuker om deze bouwers een ere plaats te geven? het is namelijk redelijk zeldzaam dat er zoveel bouwers op ons forumpje zitten!

  6. #16

    Standaard

    Het moderator-team heeft voorgesteld om dit sub-forum te verwijderen, vooral omdat het geen toegevoegde waarde maar heeft en alles wat hier behandelt kan worden ook in zelfbouw behandelt word.

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Locatie
    asten
    Berichten
    129

    Standaard

    ja ik ben het er wel mee eens.
    voor deze rubriek zou je dan een andere voor in de plaats doen.
    m.v.g. sandra
    hou het netjes.

  8. #18
    Junior Member
    Geregistreerd
    1 maart 2006
    Locatie
    mariakerke (gent)
    Berichten
    8.246

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sandra-kane
    ja ik ben het er wel mee eens.
    voor deze rubriek zou je dan een andere voor in de plaats doen.
    m.v.g. sandra
    Uitstekend! Ik denk dat dit wel de doorslag geeft om door te gaan met het plan!

    Overigens zou ik wel pleiten om de bestaande topics uit dit subforum niet te verwijderen, maar samen te voegen met deze uit Zelfbouw. Gewoon omdat hier toch ook een hoop interessante informatie te vinden is.
    (.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)

    http://vi.be/poachersofmen
    http://facebook.com/poachersofmen

  9. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hendrix2
    Uitstekend! Ik denk dat dit wel de doorslag geeft om door te gaan met het plan!

  10. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hendrix2
    Overigens zou ik wel pleiten om de bestaande topics uit dit subforum niet te verwijderen, maar samen te voegen met deze uit Zelfbouw. Gewoon omdat hier toch ook een hoop interessante informatie te vinden is.
    Absoluut mee eens, een samenvoeging van de twee fora is het doel.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top