Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 5 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 43
  1. #1
    Banned
    Geregistreerd
    7 maart 2006
    Locatie
    Blijdorp
    Berichten
    10.831

    Standaard Het nut van deze rubriek?

    Wat is het nut van deze rubriek? Ik zie op de homepagina dat Dhr Heeres iedere week meeleest, maar klik ik op zijn naam dan is zijn laatste bericht van ongeveer 1 1/2 jaar geleden. Ik ken de man niet, en weet dus ook niet wat er aan de hand is.

    Wat ik mij afvraag als ik de topics lees is: Is het niet handiger deze rubriek samen te voegen met de rubriek "zelfbouw"?


    Jullie mening?

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 december 2002
    Locatie
    Zevenbergen
    Berichten
    1.430

    Standaard

    Eens, ik heb me ook al een paar keer afgevraagd waarom dit een sticky is.

  3. #3
    Banned
    Geregistreerd
    7 maart 2006
    Locatie
    Blijdorp
    Berichten
    10.831

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hassent
    Eens, ik heb me ook al een paar keer afgevraagd waarom dit een sticky is.
    Sticky? het is zelfs een complete rubriek en dan met aalemaal onderwerpen die zo in zelfbouw zouden kunnen passen.

    Alleen hier wordt veel minder snel gereageerd, omdat de meeste actieve zelfbouwers hier waarschijnlijk niet zo vaak kijken.

    Ik zie het nut er momenteel niet echt van in.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 april 2006
    Locatie
    amersfoort
    Berichten
    17.197

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hassent
    Eens, ik heb me ook al een paar keer afgevraagd waarom dit een sticky is.
    een subforum zelfs! Er gebeurd hier inderdaad nooit meer iets..

  5. #5

    Standaard

    Dit was toendertijd een aparte rubriek omdat Heeres een archtop aan het maken was voor Olaf nogwat, dus toen konden mensen inspringen op zijn bouwproces met vragen en ook gewoon om te lezen wat er allemaal bij komt te kijken enzo.

    Alleen dat is alweer een tijd terug en zelfs het subkopje van de rubriek is aangepast ja.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EuroCinema
    Wel jammer voor al die violisten die er nu op een gitaarforum achterkomen dat ze al eeuwen met onzin bezig zijn.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 april 2006
    Locatie
    nijmegen
    Berichten
    102

    Standaard

    Is het geen idee om hier van zoals de subforum-titel zegt de "volg het bouwproces" van te maken. Dan kunnen in zelfbouw vragen worden gesteld en hier kunnen de bouwprocessen staan zoals charlotte's dubbelnek. Het zou dan ook wat overzichtelijker zijn.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 april 2006
    Locatie
    amersfoort
    Berichten
    17.197

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JulesKr
    Is het geen idee om hier van zoals de subforum-titel zegt de "volg het bouwproces" van te maken. Dan kunnen in zelfbouw vragen worden gesteld en hier kunnen de bouwprocessen staan zoals charlotte's dubbelnek. Het zou dan ook wat overzichtelijker zijn.
    Dat bestaat dus al

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 oktober 2005
    Berichten
    1.513

    Standaard

    Ik denk dat hij bedoelt dat alle foto's en inhoudelijke info van de bouwer hier worden geplaatst, en alle vragen van anderen in de zelfbouwrubriek komen. Hij heeft een punt.
    Ik vind het erg leuk om te zien hoe mensen als Charlotte en iedereen die iets bouwt alles presenteren op het forum, maar alle (domme) vragen en commentaar van "oh wat mooi" "knap maar ik had het anders vormgegeven" kunnen wat mij betreft verdwijnen. Geef de bouwers gewoon een eigen gedeelte in het forum, en dit geld trouwens ook voor pedalen- en versterkerbouwers (wat ik eigenlijk interessanter vind )

    Alhoewel het natuurlijk minder persoonlijk wordt... lastig. Het klopt inderdaad wel dat dit subforum geen functie meer heeft.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vice President Fender Musical Instruments Corp.
    So, we bought Jackson, guitars that can say F*%K instead of darn-it.

  9. #9
    Banned
    Geregistreerd
    7 maart 2006
    Locatie
    Blijdorp
    Berichten
    10.831

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vonk
    Geef de bouwers gewoon een eigen gedeelte in het forum,
    En dat is er dus al in de vorm van de rubriek "Zelfbouw" Daarom vind ik de rubriek : GitaarNet Special - Volg het bouwproces" totaal overbodig.

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 augustus 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    1.433

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JulesKr
    Is het geen idee om hier van zoals de subforum-titel zegt de "volg het bouwproces" van te maken. Dan kunnen in zelfbouw vragen worden gesteld en hier kunnen de bouwprocessen staan zoals charlotte's dubbelnek. Het zou dan ook wat overzichtelijker zijn.
    Dat kan allebei toch gewoon in zelfbouw. Het zal er vast niet overstromen met topics.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top