Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 34
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 december 2002
    Locatie
    Oh oh....
    Berichten
    6.353

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bert k
    De B1 van SP ken ik niet, helaas.

    Nog even en dan heb ik hem in huis.....maarja..........dan ken ik de Behringer weer niet hehe
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Postbank
    Snel geld overmaken...Daar maak je vrienden mee!
    "You can hide your genetics under drastic cosmetics, but this chameleon magic is known to be tragic."

  2. #22

    Standaard

    Haha, ja, ik ken het probleem. Had ik ze maar allemaal. Ik heb die SP wel in mijn handen gehad, bij Han, van de week, maar ik weet niet hoe hij klinkt. Han is er erg blij mee.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje
    Ik snap niet waarom al die metalbands altijd doodshoofden gebruiken.
    Ik vind schoonmoeders veel enger.
    www.aardappeleters.net
    www.sleepwalkers.nl
    Te koop:
    Richwood Hollow body, dikke jazzbak.
    Yamaha APX-SPL II, elektro-akoestische gitaar.

  3. #23
    Moderator
    Geregistreerd
    5 december 2004
    Locatie
    Stedebroec
    Berichten
    35.728

    Standaard

    Stom dat we er niet even naar hebben geluisterd Bert. Maar mogelijk doen we dat nog een keer, moet je ook even in die M149 lispelen of kreunen, zul je ook mooi vinden.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

    Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 december 2002
    Locatie
    Oh oh....
    Berichten
    6.353

    Standaard

    LOL , volgens mij is het plekje van Han echt de microfoon hemel voor gekke katten
    Ruilen met mijn kamer?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Postbank
    Snel geld overmaken...Daar maak je vrienden mee!
    "You can hide your genetics under drastic cosmetics, but this chameleon magic is known to be tragic."

  5. #25

    Standaard

    Thanx , ik ben trouwens zaterdag ff gegaan en , het word een Condensator Mic omdat met interface (zoals je al zei)

    die Terringher is dus alleen voor studio gebruik , live zou die wel kunnen maar is die minder , of live zou die helemaal niet kunnen.

    Thanx
    Laatst gewijzigd door DTmaster; 7 februari 2007 om 10:18

  6. #26

    Standaard

    die B-2 pro is dus alleen voor studio gebruik , is nu ook voordeliger (Behringer B 2 Pro) voor 160 euro,


    iemand nog een idee of deze zich ook uitleent voor Live gebruik >?
    Laatst gewijzigd door DTmaster; 8 februari 2007 om 00:31

  7. #27
    Moderator
    Geregistreerd
    5 december 2004
    Locatie
    Stedebroec
    Berichten
    35.728

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azrael
    LOL , volgens mij is het plekje van Han echt de microfoon hemel voor gekke katten
    Ruilen met mijn kamer?
    Je moet het zoals alles gewoon zelf doen. Ik kocht in 1991 een verwaarloosd dubbel woonhuis, met lekkende goten, rotte kozijnen en allerlei achterstallig onderhoud.

    Achter dat grote huis staat een loods van 250m2, die was net zo onderhouden als het huis, je keek zo tegen het dak aan en de vloer lag schots en scheef en het was een enorme rotzooi.

    Het huis heb ik met mijn handen gerenoveerd en van de loods heb ik een studio gemaakt, met een grote 'lounge' , een slaapkamer, toilet/douche, een archief en een werkplaats.

    Vrachtwagens vol glaswol, houten balken, ribben, stapels gipsplaten en tienduizenden schroeven heb ik door mijn handen voelen gaan. Ik heb wel wat hulp gehad van mijn zoon en zijn vrienden/vriendinnen, maar het meeste heb ik zelf gedaan, inclusief alle installatiewerk als electriciteit, verwarming, gas en waterleidingen.

    Ook de bedrading van de studio met duizenden solderingen, allemaal DIY werk.

    Ik betaalde voor dat zootje in 1991 185.000 gulden, het is nu getaxeerd op 450.000 euro en dan heb ik het over de opstallen, de inventaris komt daar nog bij.

    Hard werken kan lonend zijn.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

    Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

  8. #28

    Standaard

    Hallo ,


    Iemand nog een Idee of die Berringher B-2 goed voor zo wel live als studio !!!!

    iemand , ik ga vandaag dus een tip en mogelijk andere sugesties zouden welkom zijn !!


    thanx

  9. #29

    Standaard

    Ik heb ze ook, ze zijn best fijn voor studiowerk, maar live heb je er niks aan. Veel te gevoelig en veel te kwetsbaar. Als je er mee opneemt mag je hem ook niet aanraken, dat hoor je. Dus niks voor live.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje
    Ik snap niet waarom al die metalbands altijd doodshoofden gebruiken.
    Ik vind schoonmoeders veel enger.
    www.aardappeleters.net
    www.sleepwalkers.nl
    Te koop:
    Richwood Hollow body, dikke jazzbak.
    Yamaha APX-SPL II, elektro-akoestische gitaar.

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 juni 2006
    Locatie
    rotjeknor
    Berichten
    3.641

    Standaard

    ik ben zeer tevreden met mijn Tascam US-122

    je kan er 2 mics (met of zonder phantoom), 2 gitaren en midi-keyboard op aan sluiten, met USB en Firewire aansluiting

    http://www.feedback.nl/?id=55&b=US122L (159 euro)
    mijn gitaarnet lessen |≈▲Ø| of kom eens langs voor een proefles (of gewoon voor de gezelligheid

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top