Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 23 van 23

Discussie: 30 watt versterkers

  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 september 2006
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    4.353

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guitars and sigarettes
    Marshall Amplification
    From Wikipedia, the free encyclopedia

    The Marshall LogoMarshall Amplification is a British company which designs and manufactures electric guitar amplifiers.

    .. je hebt gelijk ik dacht marschall is echt voor het amerikaans geluid.. misschien denk ik teveel aan slash :')
    Slash is toch een Engelsman?

    Zijn moeder was de kleedster van David Bowie. Wisten jullie dat?

    Daarnaast. Laten we allemaal de zoekfunktie vaker gebruiken en lief tegen elkaar zijn. peace. Als iemand redelijk nieuw is op dit forum is dat niet voor niets en zal hij niet het hele forum uit zijn hoofd kennen of veel vragen stellen omdat hij al zoveel van gitaren en versterkers weet.
    prut...

  2. #22

    Smile

    Natuurlijk helemaal off topic, maar misschien wel een goede afsluiter van dit onderwerp: laten we sowieso lief zijn voor elkaar en niet alleen voor mensen die nieuw zijn op dit forum. Ook al stelt iemand een vraag die al –tig keer is beantwoord, zo’n advies om het maar op internet op te zoeken slaat nergens op; daarvoor zitten we toch niet op dit forum. Wat voor de één een open deur is, is het voor de ander nog niet en bovendien vaak wordt gevraagd naar de mening of ervaring van medeforumleden. En als je geen zin hebt om te antwoorden, dan doe je dat toch niet.
    Ben trouwens wel benieuwd of die Orange Crush bevalt.

  3. #23

    Standaard

    ik ben het met jullie eens nelly en flint.. lets keep the peace
    ik had er ook niet op in moeten gaan, het was dat ik op werk zat, en al behoorlijk veel klagende klanten had gehad. Voordat ik hier postte heb dan wel niet op deze forum gezocht.. wel op veel andere. Ik besloot hier te posten omdat deze me het meest aansprak, en hoewel ik bewust was van de zoekfunctie, ik gewoon benieuwd was naar wie reageerde en hoe. Het ging dus niet alleen om de informatie, maar ook omdat het leuk is te zien dat iemand weer gepost heeft want daar draait een forum toch ook wel om!

    maar over de orange. Ik ben er zeker blij mee! Even een korte recentie dan
    De clean, is voor een transistor amp, vrij warm. Zonder reverb klinkt het wel vrij droog. Maar als voordeel, dat elk toon zuiver klinkt. Ik had wel op wat meer cruch gehoopt. Is wel een beetje te horen, afhankelijk van hoe je de eq insteld. Maar met de reverbknop veranderd een hoop. Orange noemt het 'spring reverb', en het is echt eerlijk gezegt de lekkerste reverb wat ik ooit hebt gehoord. Al voeg je een tikje toe, komt de hele geluid tot leven (is misschien ook een kwestie van smaak).

    Nu maar over de overdrive. Ik had gelijk een schakel pedaal bij gekocht. De overdrive valt zowel mee als tegen. Met de level knop op kwart of half, klinkt het meer half clean/half overdrive. Het is pas wanneer je em voluit draait, dat die lekker klinkt. En dan klinkt die ook echt lekker! Beste beschrijving voor deze overdrive: BRITS! warm, dirty, en rock n roll!.. Voluit kan je ook best veel met de overdrive. Zowel voor lead als rythm stukjes is die lekker! De eq is ook behoorlijk dynamisch.. Ik merk nu al dat je behoorlijk wat verschillende tonen uit kan krijgen.. dus dat blijft wel leuk. Beste klinkt die voor mij, met low op 2 uur, mid op 10 en treble op 2. Ik heb em ook met verschillende gitaren uitgetest, maar beste klinkt die toch door de squier custom II samen met de P-90 pickups. Ik heb net behoorlijk genoten toen ik speelde Voor thuis is het een prima amp.

    Wat betreft oefensessies en optredens.. dat ga ik nog wel uitproberen. Ik durfde em niet helemaal voluit te zetten, maar met de volume maar op half en de toon nog steeds helder, schatte ik wel in dat die geen moeite zou hebben in de oefenruimte. Maar goed, hopelijk morgen probeer ik dat uit, als ik met de auto kan Zo dat is dan mijn warrige recentie over de orange 30r crush! alvast bedankt voor al jullie feedback in dit topic!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top