Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 17 van 17 EersteEerste ... 7151617
Weergegeven resultaten: 161 t/m 165 van 165
  1. #161

    Standaard

    Ik ben onder de indruk van de MSP4200. Ze lijken wat meer ingetogen dan de DR Rares die er eerst op zaten. Die leken wat meer te schreeuwen. Akoestisch klonk 't goed maar bij opnames niet echt boeiend.
    Ik moet nog wat spul opnemen dus we gaan snel genoeg horen hoe ze op de opnames klinken. Voor nu, vind ik ze erg fijn klinken. Een meer ingetogen klank (het lijkt alsof ze op mijn gitaar wat midrange innemen) past wel prima bij mijn gitaar.

    Ik hoop in elk geval dit weekend nog wat opgenomen te hebben. Daar valt onder een pick demo en een demo van mijn Para Acoustic DI.
    '08 Taylor 'Alison' 110ce | '03 Tanglewood 'Lizzie' TBF Sap STO | '10Kentucky KM-550 mandoline | '07 Taylor SolidBody Classic

  2. #162
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 juli 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.254

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jimihattricks Bekijk bericht
    Ik heb best wat snaren geprobeerd, maar tot nog toe ben ik het meest tevreden over deze Martins:


    Probleem is alleen dat ze na 1 week al 'op' lijken (doffig). Ik speel wel dagelijks, maar dan max. 1,5u.. (Fingerstyle op een Cort Mini Jumbo - spruce top, mahogany back)

    Kent iemand een snaar die vergelijkbaar klinkt maar het langer volhoudt? Mag best duurder zijn.
    om hier op terug te komen; ik heb nu bijna twee weken deze Martin FX erop liggen:


    en hoewel ik niet zoveel merk van de claim dat deze makkelijker zouden spelen, rechtvaardigt de toegevoegde harmonische complexiteit de meerprijs van 1,40 t.o.v. de M-140s..
    levensduur lijkt mij vergelijkbaar trouwens, dus wat dat betreft nog geen oplossing.. aan de andere kant: 5,- aan snaren per gitaar (x3) per maand valt nog mee
    Laatst gewijzigd door jimihattricks; 14 augustus 2011 om 14:25
    fenders stuiteren, gibsons breken

    stem op mijn vriendin..! please?
    --Jenneke - Bestemming Onbekend--

  3. #163
    Meester
    Geregistreerd
    7 november 2004
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    12.645

    Standaard

    Verwissel jij drie keer per maand je snaren?

    GOLDMEMBER

  4. #164
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 juli 2009
    Berichten
    583

    Standaard

    3 gitaren, maandelijks vervangen

  5. #165
    Meester
    Geregistreerd
    7 november 2004
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    12.645

    Standaard

    Naam: doh.jpg
Bekeken: 135
Grootte: 13,2 KB

    Ik moet weer eens wat beter lezen...

    GOLDMEMBER

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top