Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 35

Hybrid View

  1. #1

    Standaard Epi Wildkat of de Dot ?

    Hai,

    Kwas al een eindje opzoek naar een gitaar met een wat jazzy look, en met een niet te brede body, zo kwam ik op de Wildkat terecht, nu raad de man van de muziekhandel mij de Dot aan, maar die is dan weer wat breder, uiteraard telt de klank vooral, motiveer eens jullie keuze graag !

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 februari 2002
    Locatie
    Noorden
    Berichten
    1.256

    Standaard

    Ik heb ze allebei, zowel de dot als de wildkat. Het zijn gewoon twee hele verschillende gitaren. Als je een beetje lp formaat gitaar in een jazzbak wil is de wildkat een goede optie, tevens klinken de p90's erg mooi. Tja en de dot is gewoon een recht toe recht aan gitaar die erg lekker klinkt en speelt.
    Gewoon proberen dus.
    --------------------------------------------------------------------------------------
    Rock&Roll!

  3. #3

    Standaard

    Schitterend. De twee gitaren waar ik niet kan tussen kiezen heb jij . Nu kheb zonet eens de Dot gaan testen, en blijkt wel erg lekker te spelen, wildkat moetje zowiezo haast bestellen voor je hem kan testen, plus, geen last van feedback bij je wildkat ?

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 februari 2002
    Locatie
    Noorden
    Berichten
    1.256

    Standaard

    Bij de wildkat heb ik meer last van feedback (op hoge volumes met veel overdrive) dan ik met de dot heb.
    --------------------------------------------------------------------------------------
    Rock&Roll!

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 oktober 2003
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    1.248

    Standaard

    De DOT is veelzijdiger.
    Ik heb eens een speurtocht gedaan naar dat soort gitaren in die prijsklasse en kwam op de dot uit. Feel en sound.
    Te koop: Martin HD28 1980

  6. #6

    Standaard

    't Wordt waarschijlijk wel de Dot Nu is het alleen nog echt echt goed denken in welk kleur hem te nemen, kwas aan het twijfelen tussen de wild chery of natural. Kheb hem gezien in Sunburst. Maar zal hem dus nooit kunnen zien in de kleuren dattek wil. Moeilijk. Welk kleur hebben jullie?

  7. #7

    Standaard

    En Episua je hebt verdorie de toch wel een zalig setje gitaren

  8. #8
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.729

    Music

    Wildkat is zó veel geiler dan plain Jane Dot. Soort van kiezen tussen Katja Schuurman en je buurvrouw
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 februari 2002
    Locatie
    Noorden
    Berichten
    1.256

    Smile

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frin
    En Episua je hebt verdorie de toch wel een zalig setje gitaren
    Dank je wel. Mijn Dot is de Cherry uitvoering. Maar wat Mitch zegt is ook wel waar, de wildkat is toch wat specialer. Daarbij komt dat de wildkat een eigen Epiphone model is in tegenstelling tot de vele Gibson kopieën.
    --------------------------------------------------------------------------------------
    Rock&Roll!

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 februari 2002
    Locatie
    Noorden
    Berichten
    1.256

    Standaard

    Nog even een foto van mijn 'hollows':
    --------------------------------------------------------------------------------------
    Rock&Roll!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top