Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Discussie: Wasda?

  1. #1

    Standaard Wasda?

    ik zit met een probleem, k heb geen idee van wie dit stuk is, en hoe die het heeft genoemd:
    gitaar 1:
    E||--------------------------|---------------------------|--------------------||
    B||--------------------------|---------------------------|--------------------||
    G||------------5h-7-5--------|------------5--7--5--------|--5--------7--------||
    D||------5-------------------|------5-----------------5--|-----8--5-----------||
    A||--/7----------------------|--/7-----------------------|--------------------||
    E||--------------------------|---------------------------|--------------------||
    Gitaar 2:
    E||--------------------------|--------------------------|--------------------||
    B||------------5h-6-5--------|-----------5--6--5--------|--5--------6--------||
    G||------5-------------------|-----5-----------------5--|-----7--------------||
    D||--/5----------------------|--5-----------------------|--------8-----------||
    A||--------------------------|--------------------------|--------------------||
    E||--------------------------|--------------------------|--------------------||

    wil iemand me snel uit de brand helpen?

  2. #2

    Standaard

    Eh hoe moeten wij dat dan weten?
    Misschien dat iemand het heeeeel toevallig herkend maar anders?

  3. #3

    Standaard

    het is heel bekend, het is echt een klassieker. speel het maar is.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 juni 2006
    Locatie
    rotjeknor
    Berichten
    3.641

    Standaard

    chaka khan - state of indepence
    mijn gitaarnet lessen |≈▲Ø| of kom eens langs voor een proefles (of gewoon voor de gezelligheid

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top