Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 10 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 94
  1. #21

    Standaard

    Misschien was ik iets te overhaast om te zeggen dat Larrivee direct Martins en Taylors wegspeeld, maar het is denk ik vooral een kwestie van smaak. Martins vind ik zo karakteristiek vanwege de volle, stevige bassen en heldere klank. Taylors zijn ongeveer vergelijkbaar, hoewel sommigen iets helderder klinken.
    Larrivee heeft ook gewoon echt een eigen karakter. Heel goed in balans en 'lief', 'zoet' en helder. Naar mijn idee de ultieme fingerpicking gitaren. Ze hebben ook veel volume.

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 april 2005
    Locatie
    hoeksche waard
    Berichten
    332

    Standaard

    laat fingerpicking nou het gene zijn dat ik het meeste doe,
    Ik gebruik hem ook in de band, en ook wel met plectrum doettie ook erg goed hoor, En ik bedoel, ik speel john mayer style, en daar is dit gewoon d egitaar voor
    Equipment:
    Custom Audio Amplifiers 3+ preamp!, Lexicon MPX1, TubeTown EVMclone 1x12, Larrivee OM-09 met LRBAGGS Imix, Alhambra 4P, Valley Arts Standard Pro Swamp Ash, Custom Stratocaster, Epiphone Les Paul Standaard LTD red metalflake <b> TE KOOP </b>

  3. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sebastiaan88
    laat fingerpicking nou het gene zijn dat ik het meeste doe,
    Ik gebruik hem ook in de band, en ook wel met plectrum doettie ook erg goed hoor, En ik bedoel, ik speel john mayer style, en daar is dit gewoon d egitaar voor
    Ja, jij kletst wel lekker, maar wij zitten nu al een maand op een soundclipje te wachten!

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 september 2002
    Locatie
    Ouddorp aan Zee
    Berichten
    804

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picker
    Larrivee is dan ook een goede vriend van Bob Taylor!
    Dat verband suggereert meer dan het is denk ik...maar afijn, waar vriendschap al niet toe leidt, zullen we maar zeggen.

  5. #25

    Standaard

    Heej Sebastiana,

    Ik wacht nog steeds op een clip van jouw Larrivee OM-09!!

    ---------------
    pickin' tha blues

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 april 2005
    Locatie
    hoeksche waard
    Berichten
    332

    Standaard

    Sorry!!!!!!!!!!!
    ik heb het zo druk mensen:P
    Ik probeer vanavond wat op te nemen

    Nog voorkeuren?

    ondertussen zijn mn snaren wel lekker ingespeelt:P
    dus misschien heeft dat wat negatieve invloed op het geluid, maar ben nog niet bekend @ elixers:P

    Groeten sebas
    Equipment:
    Custom Audio Amplifiers 3+ preamp!, Lexicon MPX1, TubeTown EVMclone 1x12, Larrivee OM-09 met LRBAGGS Imix, Alhambra 4P, Valley Arts Standard Pro Swamp Ash, Custom Stratocaster, Epiphone Les Paul Standaard LTD red metalflake <b> TE KOOP </b>

  7. #27

    Standaard

    Boeie we willen wat horen.. Zal nog wel een paar daagies duren, prachtige gitaar btw!

  8. #28

    Standaard

    Kom op met die sound-clip, we willen ontzettend graag aan ons trekken komen.

    Jij ontneemt ons dat

    Opschieten, want ik hou het niet langer dude.

    Ben benieuwd.

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 april 2005
    Locatie
    hoeksche waard
    Berichten
    332

    Standaard

    Sorry jongens dat ik gisteren weer niets heb kunnen posten SHIIIIT ik wil echt wat plaatsen!:P

    Ik probeer echt snel iets te plaatsen
    Equipment:
    Custom Audio Amplifiers 3+ preamp!, Lexicon MPX1, TubeTown EVMclone 1x12, Larrivee OM-09 met LRBAGGS Imix, Alhambra 4P, Valley Arts Standard Pro Swamp Ash, Custom Stratocaster, Epiphone Les Paul Standaard LTD red metalflake <b> TE KOOP </b>

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 september 2002
    Locatie
    Ouddorp aan Zee
    Berichten
    804

    Standaard

    Ik geloof er niet meer in.....

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top