Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 10 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 94
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 april 2005
    Locatie
    hoeksche waard
    Berichten
    332

    Standaard

    Nou jongens, ik ben vanplan vanavond wat te posten
    maar dan moet het wel werken,
    en mn pc heeft kuren, (kut pc zit op die van mn pa met slechte geluidskaart)

    Jullie zien het hopelijk strx
    Equipment:
    Custom Audio Amplifiers 3+ preamp!, Lexicon MPX1, TubeTown EVMclone 1x12, Larrivee OM-09 met LRBAGGS Imix, Alhambra 4P, Valley Arts Standard Pro Swamp Ash, Custom Stratocaster, Epiphone Les Paul Standaard LTD red metalflake <b> TE KOOP </b>

  2. #12

    Standaard

    Ik begin nu wel héél erg nieuwsgierig te worden.

  3. #13

    Standaard

    Posten die handel!
    Ik heb eens op een Larrivee D 03 gespeeld en WOW die klonk geweldig!!
    Ik ben benieuwd naar de foto's van jouw gitaar!!!
    Zal inderdaad erg indrukwekkend klinken...

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 april 2005
    Locatie
    hoeksche waard
    Berichten
    332

    Standaard 1e FOTO

    hee jongens, sorry dat het zo lang duurde en nu kom ik ook maar aanzetten met een fototje van mn telefoon
    ik heb hem een beetje gekleurt want mn mobiel maakte het beeld een beetje blauw

    er komen snel goede fotos met mn broer zn digicam, en ik wil binnenkort even wat dingen opnemen

    al hier de foto

    http://modulo8.rendered.hyves.org/49...54_6_EIXE.jpeg
    Equipment:
    Custom Audio Amplifiers 3+ preamp!, Lexicon MPX1, TubeTown EVMclone 1x12, Larrivee OM-09 met LRBAGGS Imix, Alhambra 4P, Valley Arts Standard Pro Swamp Ash, Custom Stratocaster, Epiphone Les Paul Standaard LTD red metalflake <b> TE KOOP </b>

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 februari 2007
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    264

    Standaard

    Ziet er mooi uit mooie gitaar! .

  6. #16

  7. #17

    Standaard

    Kijk, Sebastiaan die heeft nog eens smaak.

    Larrivee's zijn geweldige gitaren en een beetje vreemd dat sommigen het nog niet ontdekt hebben (wellicht niet hun type sound?). Veel mensen houden het op Martin en Taylor, maar Larrivee blaast beiden weg. Ik heb er zelf geen, maar zou er graag een willen...

    Voorlopig doe ik ''het'' nog op mn oude Yamaha's en Ibanez......

  8. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yamhammer_71
    Veel mensen houden het op Martin en Taylor, maar Larrivee blaast beiden weg.
    Ahum-KUCH!!!

    Zeer fraai gitaartje, dat wel!

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 april 2005
    Locatie
    hoeksche waard
    Berichten
    332

    Standaard

    Haha picker, ik snap je reactie, ik was eerst helemaal martin gek,
    nu heb ik hem laatst naast een Martin 000-28EC gehad samen met de verkoper van keymusic(tevens mn leraar) en hij vond mijn gitaar in alle opzichten mooier, hij vond de martin ietsje meer bas hebben, maar werd rommelig, maarja martin heeft nou eenmaal dat karakter, ik vind martin taylor en larrivee allemaal ontzettend mooie gitaren, maar voor mijn spelen, en mijn sound is deze ideaal hoop binnenkort wat samples te hebben
    Laatst gewijzigd door sebastiaan88; 27 februari 2007 om 18:26
    Equipment:
    Custom Audio Amplifiers 3+ preamp!, Lexicon MPX1, TubeTown EVMclone 1x12, Larrivee OM-09 met LRBAGGS Imix, Alhambra 4P, Valley Arts Standard Pro Swamp Ash, Custom Stratocaster, Epiphone Les Paul Standaard LTD red metalflake <b> TE KOOP </b>

  10. #20

    Standaard

    Ik vind Larries doorgaans erg goed. Bovendien zijn ze voor hun prijs vaak erg chic afgewerkt, met houten bindingen en zo. Larrivee is dan ook een goede vriend van Bob Taylor!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top