Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 345
Weergegeven resultaten: 41 t/m 43 van 43

Discussie: gezellig/quizzje

  1. #41
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 april 2006
    Berichten
    4.059
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Mooi hè? Zelfs met een dagelijks gebruiksvoorwerp kun je een fashionstatement maken.

    En karig... tja, voor iemand met zoveel pedalen klopt dat wellicht wel. Het zal vreemd klinken uit mijn mond, maar het gaat om kwaliteit, niet kwantiteit. Soms komt er een apparaat bij (delaytje, MXR Blue Box) maar uiteindelijk komt het altijd neer op deze favorieten - waarbij de Sonic Distortion soms plaats maakt voor een Yamaha distortion(*). Dit kwartet is favoriet: ouwe MXR phase90>JEN crybaby(fasel)>mijn favoriete TS9 (die ik in '82 kocht).SD9.

    Oja: en een stemapparaat. telt dat eigenlijk wel?

    (*: op die Yamaha's kom ik nog terug, binnenkort. Eerst morgen een nw topic maken over de PPS signatyre Drive-O-Matic!)
    Laatst gewijzigd door zoon van Piet; 22 januari 2007 om 13:44

  2. #42
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 november 2006
    Locatie
    NL
    Berichten
    180

    Standaard

    Wat is dat pedaaltje links van die Pearl Overdrive (DS-06?) waar die Ibanez (zo te zien de smallbox versie, is het een OD-855?) Overdrive II (met gewone stompswitch) schuin overheen hangt? Is dat zo'n mini EHX muff of LPB (jaren 70/80) om rechtsstreeks in je gitaar te pluggen?

  3. #43
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 april 2006
    Berichten
    4.059
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door henkr
    Wat is dat pedaaltje links van die Pearl Overdrive (DS-06?) waar die Ibanez (zo te zien de smallbox versie, is het een OD-855?) Overdrive II (met gewone stompswitch) schuin overheen hangt? Is dat zo'n mini EHX muff of LPB (jaren 70/80) om rechtsstreeks in je gitaar te pluggen?
    Goeie ogen, Henkr! Die waren we nog vergeten in de roundup! Is inderdaad een LPB-1. Maar wel een die je in je map steekt ipv je gitaar.

    En da's maar goed ook, want ik speel voornamelijk strat.

    enne.. die dingen zijn bedrieglijk klein, maar klinken godsallemachtig groot!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top