Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 22

Discussie: Lag

  1. #1

    Standaard Lag

    Iemand ervaringen met LAG gitaren? Volgens mij worden ze handgemaakt in Frankrijk en met name de duurdere modellen zien er alleszins acceptabel uit:


  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 januari 2006
    Locatie
    Boxtel, Brabant
    Berichten
    1.773

    Standaard

    De budget gitaren van lag geven heel veel waarde voor je geld. Hoe de trem is bij ze weet ik helaas niet. De duurdere modellen zoals de Arkane zijn gewoon pure bliss om te spelen Mag ook wel voor 2500, of iets in die buurt.
    Voor mij, komt altijd een ander.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2006
    Locatie
    South Denmark
    Berichten
    7.756

    Standaard

    Ik wil nog eens een Lag The Blues hebben ,prachtig.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 januari 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    641

    Standaard

    De zanger in mijn band heeft een Lag semi-acoustic en die is echt geweldig. 300 euro, PRS achtige kop, toonregeling, perfecte actie en een lekkere hals.
    Als de elektrische qua kwaliteit in de buurt komt zijn ze zeker de moeite waard.
    Aangeboden: (brakke) Boss ME-6 incl. adapter (ruilen tegen iets leuks...)

    Gezocht: Pedalenspul :-)

  5. #5

    Standaard

    Mijn broertje heeft ook een LAG, dit is een model van rond de 300 euro dus redelijk budgetgitaar. Maar hij speelt wel retestrak en geeft heel veel kwaliteit voor de lage prijs. Zal bij de duurdere gitaren dan waarschijnlijk wel hetzelfde zijn, goede kwaliteit voor een redelijke prijs

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 juni 2006
    Locatie
    Mol (België)
    Berichten
    1.078

    Standaard

    Kheb een lag ak-100, heb er 300€ voor betaald. Is best wel n goede gitaar voor dat geld. Wel heb ik de bridge pickup vervangen door n emg 81, die ik voor scheur gebruik. De neck pickup steekt er nog in en klinkt clean niet slecht. De kleur stond me ook niet aan, dus heb ik ze wit gespoten etc. (was eerst mat zwart)
    De hals is wel erg dun, en ook de fretten zijn dit. Maar tis wel leuk als afwisseling met mn andere gitaren, te lang dezelfde gitaar in je handen is nooit goed.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 januari 2004
    Locatie
    Brussel
    Berichten
    1.398

    Standaard

    Ik heb zo'n handgemaakt Franse Roxane gehad van voor ze de dubbele productielijn zijn begonnen, dat ding ging tweedehands 550 euro maar in feite een dikke K waard.
    Spijtig van de te dunne hals (echt vrouwennekje) want voor de rest subliem gitaartje.
    www.gearspot.be
    [TK] EMG SSS-set 110€
    [TK] Subdecay Noise Box 120€ & Malekko Echo 150€
    [TK] Regal 225€ & Stella 250€ parlors

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 augustus 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    1.433

    Standaard

    LAGs zijn geeeil!!

  9. #9

    Standaard

    zij idd geweldige gitaren.

    ze worden neit in frankrijk gemaakt maar in china dacht ik. wel is in de fabriek supervisie door lag. er lopen een aantal fransozen rond in die fabriek die het kwaliteidsniveau zo hoog houden. werkt schijnbaar uitstekend,

    of de duurdere series uit frankrijg komen weet ik niet. ik denk het wel. grappig zijn die switches die in een halve maan staan en wat gewoon werkt.

    hele mooie gitaren

    Nocki
    Screw you guys, I'm going home!!!!

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nocki
    of de duurdere series uit frankrijg komen weet ik niet. ik denk het wel. Nocki
    ik denk het ook, want duizend piek voor een chinees stuk hout gaat wat ver...

    edit: volgens mij niet!! ik heb ff wat rondgekeken, maar die op de foto is een arkane am1000, en je hebt ook een 2000 serie waarbij 'prestige' staat (ring any bells?). Maar dan lijkt de prestige serie me eerder handgemaakt in frankrijk....dan zal de duizend serie dus net zoiets zijn als de deluxe serie van ESP LTD ofzo...
    Laatst gewijzigd door a darker shade of grey; 14 januari 2007 om 10:50

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top