Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 16 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 155
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2006
    Locatie
    Liedekerke - Aalst
    Berichten
    661

    Standaard


  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 maart 2003
    Locatie
    Fryslân
    Berichten
    6.987

    Standaard

    Hoop dat hij beter klinkt dan het demomodel die bij erik staat. die vond ik niet bijzonder...

    enjoy! en volgende keer even melden als je hier in de buurt speelt he gerwin! verdomme zie ik overal posters van crystaldream maar wel 2 weken te laat!!

  3. #23

    Standaard

    Hey Ieme,

    Ik heb begin vorig jaar mijn Engl Savage 120 (10 jaar mee opgetreden) en mijn JCM-800 top (50W single channel / 2204) verkocht, om iets terug te kopen dat de multifunctionaliteit had van de Engl en de power/vintage feel van de JCM.
    Ik geloof dat de HOOK precies is wat ik zocht. Ik vind em in ieder geval erg gaaf klinken. Leendert vond trouwens de nieuwe versie vetter klinken dan de eerste HOOK (ik weet niet of je die gehoord hebt?).

    Ik zal je de volgende keer even tippen wanneer we weer in het hoge noorden komen. Om enorme toeloop te voorkomen hangen we de posters pas twee weken na de optredens op... ;-)

    Hook kost trouwens 2750 euro...

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 maart 2003
    Locatie
    Fryslân
    Berichten
    6.987

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ruezzz
    Hey Ieme,

    Ik heb begin vorig jaar mijn Engl Savage 120 (10 jaar mee opgetreden) en mijn JCM-800 top (50W single channel / 2204) verkocht, om iets terug te kopen dat de multifunctionaliteit had van de Engl en de power/vintage feel van de JCM.
    Ik geloof dat de HOOK precies is wat ik zocht. Ik vind em in ieder geval erg gaaf klinken. Leendert vond trouwens de nieuwe versie vetter klinken dan de eerste HOOK (ik weet niet of je die gehoord hebt?).

    Ik zal je de volgende keer even tippen wanneer we weer in het hoge noorden komen. Om enorme toeloop te voorkomen hangen we de posters pas twee weken na de optredens op... ;-)

    Hook kost trouwens 2750 euro...

    het oude model heb ik gehoord, die heel lang bij erik boven stond, daar was ik niet kapot van, doe mij dan maar een marshall 2210, vond ik veel beter!

  5. #25
    vinni
    Guest

    Standaard

    Ook toevallig nog vergeleken met die Brunetti Customworks Mercury?

    Vinni


    Mooie amp btw..........

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 januari 2006
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    6.996

    Standaard

    Ik heb er wel bijgestaan toen iemand die Mercury ging vergelijken met de Hook en ik vond persoonlijk de Hook duidelijk vetter...
    (die oranje, niet de oudste)
    De Bogner Duende had ik daarvoor zelf gecheckt en die vond ik erg goed, heb die gast aangeraden hem ook even te checken en hij vond hem volgens mij ook wel cool...
    De Hook en de Duende zijn voor mijn smaak de twee beste amps met moderne features die ik tot nu toe ben tegengekomen, ik zou zelf eerder voor de Duende gaan denk ik, omdat die iets simpeler is van opzet, makkelijker in te stellen...
    De Mercury is ook okee, maar het cleane kanaal daarvan vond ik niet echt super, het crunch kanaal deed me ook niet zo veel, wel goed, zeker beter dan het cleane kanaal, maar voor mij had het het niet ten opzichte van de Hook en de Duende...
    De Wizard vind ik misschien wel beter, het cleane kanaal zowiezo, alleen durf ik niet te zeggen of dat het crunch kanaal van de Wizard vergelijkbaar is met de Mercury, ik vond er toen ook niets aan dat weet ik nog wel...
    Ik denk dat het crunch kanaal van de Mercury toch wel weer een stapje beter was, minder rafelig, wat vetter en gedefinieerder...
    Voor de prijs is die Mercury echter geen topbak i.m.o...

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 oktober 2003
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    1.248

    Standaard

    Die Duende lijkt me wel wat als gigging amp. Niet zo zwaar sjouwen als met m'n Shiva. Hij is maar 18 watt dacht ik, heb je kunnen horen hoe luid hij is?
    Ik ben bang dat 18 Watt net iets te weinig is, tenzij hij natuurlijk ontzettend veel DB's afgeeft...
    Te koop: Martin HD28 1980

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 januari 2006
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    6.996

    Standaard

    Pfoeh, die Duende gaat hard hoor, iedereen was echt verbaasd zo hard als dat ding ging en hoeveel headroom hij had op het cleane kanaal...
    Mooie amp, helaas wel behoorlijk duur (volgens mij 2400 euro voor de top)...
    Als ze hem zonder de mijns inziens waardeloos klinkende reverb en tremolo zouden verkopen voor een nette prijs (net onder de 2000 euro ofzo) dan zou ik er serieus in geinteresseerd zijn als makkelijke gig amp...

  9. #29

    Standaard

    Vanavond de HOOK bij bandrepetitie gebruikt.
    Heel erg vet. Dat ding beukt en drukt als een gek.
    Bandleden waren ook zeer onder de indruk.
    Een genot om op te spelen, erg dynamisch. Reageert perfect op volumeknop van de gitaar. Lekkere vintage, opgevoerde plexi-achtige sounds, maar ook op Lead kanaal 2 Zakk Wylde-achtige sounds zijn haalbaar - en dat zonder EMG's en pedalen. Een tubescreamer kun je rustig achterwege laten bij deze amp.(Gitaar was les Paul met burstbuckers)
    Samengevat: ben er erg blij mee.

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 november 2005
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    2.910

    Standaard

    Maar wat kost dat nou?
    Ibanez as200/Ibanez silverseries strat -> Lex Bos Superdrive IV-> Wampler Analog Echo-> Barber launchpad-> ac30

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top