Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 5 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 42
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2005
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    153

    Standaard goedkope power amp maar welke????

    hallo,

    aangezien ik een rack aan het opbouwen ben zoek ik een power amp.
    maaar aangezien ik maar een arme student ben heb ik geen centen voor een mesa 50/50 ofzoiets. het moet het liefst wel buizen.


    kan iemand mij helpen?

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 juni 2004
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    1.573

    Standaard

    Tweedehands peavey 50/50 ? Zo rond de 350 wel te koop

  3. #3

    Standaard

    Heb je waarschijnlijk al gezien op gitaarmarkt: de Peavey Classic 50/50 van Vester86 staat nog steeds te koop....http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?...tails&id=72426

  4. #4

    Standaard

    Lelijker dan Peavey, maar wel beter: Reussenzehn 2x50 watt.

    Vier nieuwe EL34's, 3 he, en onverwoestbare eindtrafos. Beter ga je niet vinden voor 400 euro.

    Pm me maar.
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

  5. #5
    Banned
    Geregistreerd
    31 oktober 2005
    Berichten
    7.000

    Standaard

    Heb je dat ding nu nog steeds niet verkocht peter ?

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kaboemba
    Heb je dat ding nu nog steeds niet verkocht peter ?
    Ik snap het ook niet echt, dat ding klinkt als een klok maar niemand kent het merk of zo. Ik wil er niet meer mee sjouwen dus het apparaat staat daar maar in een hoekje werkeloos te zijn, zonde. Maar als ik bekijk hoe lastig mijn Groove Tubes Trio eerder al van de hand ging, pff.

    Minder dan 400 euro voor de Reussenzehn, met nieuwe buizen dus, vind ik echt te weinig. Jammer dus voor die ene vogel op marktplaats die al 100 euro of zoiets had geboden........
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 september 2002
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    4.965

    Standaard

    ik vraag me altijd al af wie die malloten nu zijn die die belachelijk lage bedragen bieden, en wat ze daar nu mee willen. ik ben er nog nooit een in levende lijve tegengekomen, of ze moeten zich ervoor schamen ofzo...
    -

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 juni 2004
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    1.573

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rutger
    ik vraag me altijd al af wie die malloten nu zijn die die belachelijk lage bedragen bieden, en wat ze daar nu mee willen. ik ben er nog nooit een in levende lijve tegengekomen, of ze moeten zich ervoor schamen ofzo...
    Ik ben zo'n malloot. En soms heb ik mazzel. Dat maakt veel goed.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rjong999
    Ik ben zo'n malloot. En soms heb ik mazzel. DAT MAAKT VEEL GOED.
    Niet alleen malloot maar ook martelaar?
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

  10. #10

    Standaard

    Tsja, nadat ik deze week de versterker (opnieuw) tekoop heb gezet ook weer een malloot die 200 bood, helaas pindakaas.
    ik wil voor de mijne 350 hebben, voor minder hou ik um lekker zelf, dan vind ik er vast ooit wel weer een leuke toepassing voor...

    dussschh
    TE KOOP

    Eminence The Governor 16
    prima speaker in uitstekende staat (nieuw)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bert k
    Pluto was de Romeinse god van de onderwereld. Groot en gruwelijk en afschrikwekkend. En daar noemen we die afgelegen knikker naar, het is een schande. Dat is net zoiets als je Yorkshire terrier Wodan noemen...

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top