Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
  1. #1

    Standaard Jackson perfomer bouwjaar

    Ik heb twee Jackson performers, een afgeragde, maar erg fijne kelly en een zo goed als nieuwe Randy Roads PS-3. Beiden zijn ze al behoorlijk oud, maar ik ben benieuwd naar het precieze bouwjaar. Ik heb al gezocht op de jackson site en vele andere, maar het enige wat ik kan vinden zijn de bouwjaren van USA's en CS.

    Serienummer van de kelly: 9622752
    Serienummer van de Roads: 1000723

    je zou zeggen dat de kelly uit 96 is en de Roads uit 2000, maar de vorige eigenaar van de Roads zei dat hij al dik 10 jaar oud is. De kelly was ook al de hele wereld rond geweest. Ik hoop dat iemand er een beter antwoord op heeft.

    hier een schaamteloze foto van mij en kelly en een foto van de Roads:




    hang je zak in die bak en schijt die bak met gemak vol met kak

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 augustus 2005
    Locatie
    Flanders Fields
    Berichten
    2.008

    Standaard

    ik denk dat je op jacksonguitarpalace.com (en andere sites voor jackson fanatiekelingen) wel snel een antwoord op je vraag krijgt.
    Bij zijn geboorte zou er voor de kust bij P. een zeemonster zijn opgedoken dat begon te zingen. Daarnaast zou er een dubbele regenboog boven de stad zijn verschenen en gingen in heel het land de bloemen midden in de winter bloeien. Naar aanleiding van zijn geboorte zou ook een nieuwe ster aan de hemel zijn verschenen. Te koop: Jackson USA SL2H 2001

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Outrage
    ik denk dat je op jacksonguitarpalace.com (en andere sites voor jackson fanatiekelingen) wel snel een antwoord op je vraag krijgt.
    hmm, daar kan ik ook niks vinden, is ook weer voor alleen us modellen en helaas zijn de mijne niet uit de us
    weet iemand nog andere sites?

    dank alvast
    hang je zak in die bak en schijt die bak met gemak vol met kak

  4. #4

    Standaard

    ik probeer ook al tijden japanse serials van Jackson te achterhalen, maar het blijft lastig vrees ik

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 februari 2005
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    323

    Standaard

    De 96xxxx komt waarschijnlijk uit 1996. Dat is het jaar dat Jackson Japan besloten heeft om het jaartal in het serienummer op te nemen. Daarna zijn ze dat vergeten en hebben gewoon doorgenummerd

    Dat getal wat met 1000 begint kan alles zijn maar gezien het feit dat het een performer is en dus een redelijk laag nummer is neem ik aan dat 'ie eigenlijk uit begin jaren '90 komt.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top