Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 28 van 30 EersteEerste ... 182627282930 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 271 t/m 280 van 293
  1. #271
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2006
    Locatie
    NB
    Berichten
    1.285

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door no 1 hops
    je hebt pm
    Hals gaat naar no 1 hops.

  2. #272

    Standaard

    Ok. Bovenstaande gitaar gaat waarschijnlijk morgen weg.

    Dan bied ik nu deze gitaar aan. Mag weg tegen weinig. Stemmechanieken, Singlecoil EMG element (SA), of een vaste brug (no china).

    Gitaar ligt uitelkaar. Eventueel wil ik hem inelkaar zetten met de onderdelen die ik daarvoor heb (meeste is wel compleet dacht ik zo).




  3. #273
    Banned
    Geregistreerd
    7 maart 2006
    Locatie
    Blijdorp
    Berichten
    10.831

    Standaard

    Jongens, kijk nog ff naar de doelstelling van dit topic en waarom de vorige op slot is gegaan. Mods van zelfbouw kennen mijn standpunt en de voorwaarden waarop het topic heropend is. Slotje is er zo weer opgegooid, en volkomen terecht.

  4. #274
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.028

    Music

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichaelSS
    Verklaar u nader. Ik snap er echt helemaal niks meer van... ??? Het is toch de bedoeling om hier gitaarspullen te ruilen? Of zie ik dat verkeerd??
    ruilen/weggeven is iets anders als: mag weg voor weinig, dat is dan weer verkopen, snap ie?

    groeten pasqual.

  5. #275

    Standaard

    nee dat snap ik dus niet.

    Er staat toch achter "Mag weg tegen weinig. Stemmechanieken, Singlecoil EMG element (SA), of een vaste brug (no china)" Ruilen dus. Anyway, jij was voor mij te citeren. Ik had mijn post al verwijderd. houd er maar over op. Tis een leuk topic.

  6. #276
    Banned
    Geregistreerd
    7 maart 2006
    Locatie
    Blijdorp
    Berichten
    10.831

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pasqual
    ruilen/weggeven is iets anders als: mag weg voor weinig, dat is dan weer verkopen, snap ie?

    groeten pasqual.
    Ruilen was eigenlijk nieteens de bedoeling, maar is erin geslopen door onoplettendheid van de mods (misschien moedwillig).

    Topic is opgezet voor zelfbouwers die spullen over hadden van de bouw. Zo ben ik zoonder er een cent voor te ontvangen een hals, een tremelobrug, een complete gitaar, mallen, een body etc.. kwijt geraakt.

    Dat was de visie achter het onderwerp: Zelfbouwers onder elkaar die spullen over hebben, er niets mee doen en het vervolgens weggeven zodat het niet in de prullenbak beland, maar eindigd als een ander project.

    Nu begint het een beetje marktplaats/speurders/gitaarmarkt te worden.

  7. #277
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 september 2006
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    472

    Standaard

    Ik denk dat hij bedoelt met "Mag wel voor weinig" dat hij niet veel onderdelen hoeft om het voor de hele gitaar te ruilen. Als dat zo is, dan houdt hij zich gewoon aan de regels van het topic.

    grt. Arjan
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door drap
    Om eerlijk te zijn staat hij daar wel op een groter podium, met band, inplaats van rockposes neer te zetten op een slaapkamertje onder het genot van een glaasje appelsap. Waus.

  8. #278
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 augustus 2002
    Locatie
    drachten
    Berichten
    5.661

    Standaard

    voor hen die het niet weten en misschien een optie voor de ruilers (wat op zich best wel leuk is)
    er is op marktplaats nu onder muziek instrumenten ook een rubriek
    muziekinstrumenten > onderdelen
    http://kopen.marktplaats.nl/muziek-e...=1214235260220
    deze rubriek is gratis en daar mag je dus ook ruilen.

  9. #279
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 augustus 2002
    Locatie
    drachten
    Berichten
    5.661

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichaelSS
    nee dat snap ik dus niet.

    Er staat toch achter "Mag weg tegen weinig. Stemmechanieken, Singlecoil EMG element (SA), of een vaste brug (no china)" Ruilen dus. Anyway, jij was voor mij te citeren. Ik had mijn post al verwijderd. houd er maar over op. Tis een leuk topic.
    je krijgt PM

  10. #280
    Banned
    Geregistreerd
    7 maart 2006
    Locatie
    Blijdorp
    Berichten
    10.831

    Standaard

    Jongens, kijk nog ff naar dit citaat van een van de mods hier:



    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ernieman
    Beste bewoners van het zelfbouw topic.

    De opstart van het "grote weggooien is zonde" topic (ruil/weggeef topic) was als volgt:

    Het ging om zaken waar je niets meer aan hebt, die anders in de prullenbak zouden belanden, EN die betrekking hadden op zelfbouw (Bijv. een stuk fineer waar je niets meer aan hebt, maar waar een ander bijv. een headstock mee zou kunnen beplakken etc...)
    Dus niet om hele gitaren, potmeters en weet ik wat allemaal proberen te ruilen voor betere spullen.

    Nu lijkt het topic meer een ruilbeurs/marktplaats en daar voor bestaat er http://www.gitaarmarkt.nl/

    Dus gaarne deze regels in acht te houden anders zijn we genoodzaakt om het topic te sluiten.

    Dus alleen dingen die je anders zelf zou weggooien, die je dus gratis weg wilt geven, of die je eventueel wilt ruilen tegen iets dat je wel zelf kunt gebruiken.

    Dan nog meteen een laatste paar regels:
    Je post enkel wat je te geef/ruil hebt en wat je eventueel zoekt. Mensen die interesse hebben in jouw ding die moeten je dan PM'en of emailen (in je gebuiker CP (zie bovenaan website) kun je instellen dat je een pop-up krijgt bij nieuwe PM's. Wel zo handig en dan hoeven we hier niet te gaan zeggen: Hé Mr. X. Je hebt een PM).
    Geen reacties plaatsen in dit topic.
    Als je zaken weg zijn (geruild/gegooid) dan pas je je post aan (knopje "bewerk" rechts onderaan in jouw eigen post) zodat duidelijk is wat er wel of niet meer te geef is.

    Bedankt voor jullie inzet!
    Ik heb het topic niet voor niets gestart. Heb regelmatig wat over en zo raak ik ervanaf. Zou zonde zijn als het op slot gegooid wordt.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top