Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 20 van 30 EersteEerste ... 101819202122 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 191 t/m 200 van 293
  1. #191
    Banned to "Zelfbouw-Mod"
    Geregistreerd
    1 maart 2006
    Locatie
    Wonthaggi - VIC - Australia
    Berichten
    1.278

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ernieman
    Beste bewoners van het zelfbouw topic.

    De opstart van het "grote weggooien is zonde" topic (ruil/weggeef topic) was als volgt:

    Het ging om zaken waar je niets meer aan hebt, die anders in de prullenbak zouden belanden, EN die betrekking hadden op zelfbouw (Bijv. een stuk fineer waar je niets meer aan hebt, maar waar een ander bijv. een headstock mee zou kunnen beplakken etc...)
    Dus niet om hele gitaren, potmeters en weet ik wat allemaal proberen te ruilen voor betere spullen.

    Nu lijkt het topic meer een ruilbeurs/marktplaats en daar voor bestaat er http://www.gitaarmarkt.nl/

    Dus gaarne deze regels in acht te houden anders zijn we genoodzaakt om het topic te sluiten.

    Dus alleen dingen die je anders zelf zou weggooien, die je dus gratis weg wilt geven, of die je eventueel wilt ruilen tegen iets dat je wel zelf kunt gebruiken.

    Dan nog meteen een laatste paar regels:
    Je post enkel wat je te geef/ruil hebt en wat je eventueel zoekt. Mensen die interesse hebben in jouw ding die moeten je dan PM'en of emailen (in je gebuiker CP (zie bovenaan website) kun je instellen dat je een pop-up krijgt bij nieuwe PM's. Wel zo handig en dan hoeven we hier niet te gaan zeggen: Hé Mr. X. Je hebt een PM).
    Geen reacties plaatsen in dit topic.
    Als je zaken weg zijn (geruild/gegooid) dan pas je je post aan (knopje "bewerk" rechts onderaan in jouw eigen post) zodat duidelijk is wat er wel of niet meer te geef is.


    Bedankt voor jullie inzet!
    Beste Ruilers/Weggevers/Zoekers. Lees aub nog eens de bovenstaande quote. Ik heb vandaag alweer 4 posts moeten weghalen die niet relevant waren.
    Dit is de laatste keer dat dit wordt herhaald... Daarna gaat er of een slotje op of misschien wel een leuke ban voor diegene die zich er niet aan houdt ofzoiets? Kzal wel zien in wat voor mood ik ben.
    ɹǝpun-uʍop ɹǝʍnoqɹɐɐʇᴉƃ

  2. #192

    Standaard

    - Tele knoppen zijn weg -
    Laatst gewijzigd door Reb; 13 augustus 2007 om 16:00
    Nieuwe GFS Lil killer pickup te koop (ongebruikt, cream) en een Vox Amplug Lead! PM me voor details!

  3. #193
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    14.669

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ernieman
    Beste Ruilers/Weggevers/Zoekers. Lees aub nog eens de bovenstaande quote. Ik heb vandaag alweer 4 posts moeten weghalen die niet relevant waren.
    Dit is de laatste keer dat dit wordt herhaald... Daarna gaat er of een slotje op of misschien wel een leuke ban voor diegene die zich er niet aan houdt ofzoiets? Kzal wel zien in wat voor mood ik ben.
    Wat was er niet goed aan mijn post over de pickguard dan? Dat is toch gewoon ruil/weggeven..? Ik begijp het niet!
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

  4. #194
    Banned
    Geregistreerd
    7 maart 2006
    Locatie
    Blijdorp
    Berichten
    10.831

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door niekb
    Je post enkel wat je te geef/ruil hebt en wat je eventueel zoekt. Mensen die interesse hebben in jouw ding die moeten je dan PM'en of emailen (in je gebuiker CP (zie bovenaan website) kun je instellen dat je een pop-up krijgt bij nieuwe PM's. Wel zo handig en dan hoeven we hier niet te gaan zeggen: Hé Mr. X. Je hebt een PM).
    Geen reacties plaatsen in dit topic.


    ....
    Dit is toch duidelijk???

    Zou toch zonde zijn dat dit deel gesloten wordt right.
    Precies. Nog even een quote uit de eerste post om het geheugen op te frissen:

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door G.G.
    Naar aanleiding van dit topic: weggooien is zonde waar Glacius een oude gitaar van G.G. opknapt en het instrument nieuw leven in te blazen dit topic.

    Iedereen vind thuis weleens een gitaar onderdeel waar ie niets meer mee kan, rijp voor de vuilnisbak, maar twijfelt. Er is altijd wel iemand die het kan gebruiken, zie de link hierboven.

    ........

    Het betreft hier gewoon gratis hulp, in de vorm van materiaal dat anders toch maar weggepleurd wordt.

    .....
    Dat was het idee waarmee ik het topic ooit begonnen ben.

    Waar het om draait: We hebben allemaal spullen liggen, die met zelfbouw te maken hebben, maar waar je geen zin in hebt om op marktplaats me te gaan leuren.

    Zo had ik een hals die ik toch niet meer ging gebruiken maar zonder toplock en een repareerbaar scheurtje in de hiel zou marktplaats ook een drama worden. Dus weggooien, eeuwig bewaren en er niets mee doen of.....

    Nu heeft Branco hem en maakt er wat moois van.

    Ik had een oude acc. gitaar waar ik niet mee kon. Zag er niet uit. Marktplaars zou geen succes zijn, weggooien ook zonde, want hij klonk goed.

    Aan Glacius weggegeven, hij heeft hem opgeknapt en prachtig zwart gespoten.



    Dit topic is dus puur bedoeld om anderen te helpen met iets wat je over hebt, bouwers onder elkaar.

    Als ik bijv. een telecasterbrug zoek, dan maak ik wel een advertentie op marktplaats, bereik ik ook nog eens een veel groter publiek.

  5. #195

    Standaard

    Ik zoek een 1/2 of 3/4 akoestische gitaar (mag natuurlijk van alles mis mee zijn) om op te knappen. Het is voor stage (basisschool).

    Te ruil: een neutrik kabel van een metertje of 3 (heb geen elektrische gitaar meer)

  6. #196
    Banned
    Geregistreerd
    7 maart 2006
    Locatie
    Blijdorp
    Berichten
    10.831

    Standaard

    Jongens, niet op de mods gaan zeiken zometeen. Ze hebben keurig overleg gehad met mij als topic starter en er gaat een slotje op. Ben het er helemaal mee eens. (zie diverse post met rooie lettertjes).

  7. #197
    Banned to "Zelfbouw-Mod"
    Geregistreerd
    1 maart 2006
    Locatie
    Wonthaggi - VIC - Australia
    Berichten
    1.278

    Standaard

    Jammer maar helaas, dit topic gaat op slot. Blijkbaar zijn er teveel mensen die geen zin hebben om zich aan richtlijnen te houden.
    Wat een heel goed initiatief was om spullen te ruilen die je anders toch weggooit, is nu omgeslagen tot een soort van marktplaats voor het ruilen en vragen naar bijna halve gitaren. Hiervoor bestaat er "gitaarmarkt"
    Ook het onnodig posten van reply's is voor ons mods niet meer bij te houden om die steeds te gaan verwijderen (met alle zure gezichten nadien).

    Dus, een slotje dan maar. Jammer, maar het is niet anders. G.G. , toch bedankt voor je goed initiatief!
    ɹǝpun-uʍop ɹǝʍnoqɹɐɐʇᴉƃ

  8. #198
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 april 2006
    Locatie
    Aldeboarn
    Berichten
    1.741

    Standaard voor de liefhebber die er wat mee kan(gratis dus)

    een slagplaat met 3 elementen,4 potmeters,een output en 3 schakelaars.Komt van een jaren 70 kloon.Elementen aan onderzijde nogal roestig.Geen idee of ze het doen...Tegen verzendkosten....,(foto volgt)

    JJ
    To Quo or not To Quo....The Status Quo will rock forever all over the world...again and again.

  9. #199
    Banned
    Geregistreerd
    7 maart 2006
    Locatie
    Blijdorp
    Berichten
    10.831

    Standaard

    interesse!!

  10. #200
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 april 2006
    Locatie
    Aldeboarn
    Berichten
    1.741

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door G.G.
    interesse!!

    oke,als ik fotos heb (vanavond)meel ik ze je wel..oke?
    To Quo or not To Quo....The Status Quo will rock forever all over the world...again and again.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top