Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 11 van 30 EersteEerste ... 91011121321 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 110 van 293
  1. #101

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thekid
    renoud wat voor die strat knobs ?? heb wel interesse
    Ah joh, zeg het maar. Toevallig nog wat liggen? Anders verzendkosten ofzo

  2. #102
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 september 2005
    Locatie
    Vught
    Berichten
    710

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AutoStatic
    Ik heb hier nog steeds een 19" equalizer staan. D'r zitten allemaal mensen op te bieden maar zodra ik ze een mailtje stuur reageren ze niet. Verlos me van dat apparaat! Ik ben een beetje aan het zelfbouwen qua effecten dus wat fröbels en frötsels die je nog hebt rondslingeren die van pas kunnen komen zijn welkom.
    Ik heb hier nog een zelfbouw big muff liggen waarvan het circuit niet meer werkt, je mag daar de inhoud wel van hebben voor onderdelen ofzo(pots e.d. zijn nog prima)

  3. #103
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 augustus 2001
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    1.581

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lennert
    Ik heb hier nog een zelfbouw big muff liggen waarvan het circuit niet meer werkt, je mag daar de inhoud wel van hebben voor onderdelen ofzo(pots e.d. zijn nog prima)
    Je hebt PM.

  4. #104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cas121
    Ik moet het even opzoeken maar ik heb nog veel snaren over, zal van de week even alles bij elkaar rapen en kijken hoeveel het precies is.

    Gaat om E, G, B, E Power slinkies (.48 .18 .14 .11) Ongeveer tien snaren per dikte gok ik zo.

    Graties

    C
    B's en E's kan ik niet genoeg hebben! (Het zijn ook altijd dezelfde snaren die je breekt..) Helaas zou ik niet kunnen ruilen voor A's & D's, breek ik ook veel.
    (Ik breek eigenlijk gewoon alles veel )

  5. #105

    Standaard

    heb je dan niet meer aan een andere brug of zadeltjes ipv snaren? iig ik zal het eens bij elkaar rapen

    C

    Edit:
    Ik heb ook nog een oerlelijke slagplaat voor een precision liggen, een of andere kneus (it wasn't me) heeft hem een paar keer lelijk overgeschilderd, maar beetje schuren en je hebt weer een p-bass stukkie plastic

    kan ook weg
    Laatst gewijzigd door cas121; 14 juni 2007 om 16:36
    te koop:
    - Marshall DSL50 uit 2000 izgs jj/svetlana tubes > 700

  6. #106

    Standaard

    Worden alle onderdelen hier nou verkocht of weggegeven?


    jhugo

  7. #107
    Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2006
    Locatie
    limburg (Belgie)
    Berichten
    63

    Standaard

    weggegeven en geruild

    verkope is gitaarmarkt voor
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door matty
    wat moet een echte pint bier zoals een Jupiler daar dan niet kosten?
    de meeste nederlanders vinden heineken maar een gewoon biertje,
    de meeste belgen vinden het maar een gewoon glaasje slootwater

  8. #108

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cas121
    heb je dan niet meer aan een andere brug of zadeltjes ipv snaren? iig ik zal het eens bij elkaar rapen

    C

    Edit:
    Ik heb ook nog een oerlelijke slagplaat voor een precision liggen, een of andere kneus (it wasn't me) heeft hem een paar keer lelijk overgeschilderd, maar beetje schuren en je hebt weer een p-bass stukkie plastic

    kan ook weg
    Ja klopt, dat zit er binnenkort ook aan te komen, maar een paar snaren zijn nooit weg Als je er niks mee doet wil ik de hele zooi wel hebben, ik kom er toch wel doorheen. En dan zorg ik op een of andere manier dat jij de verzendkosten krijgt?

    In ieder geval tof!

  9. #109
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 november 2004
    Locatie
    Antwerpen (Ekeren)
    Berichten
    1.454

    Standaard

    Ik heb nog:
    * Fretless gitaarhals, zelf fretloos gemaakt en de gleufjes opgevuld. Moet nog wat opgeschuurd en in de olie gezet worden, trussrod functioneert niet meer
    * 2 single coils uit een Squier Strat (wegens overstap naar GFS)
    * 2 single coils en een humbucker uit een Yamaha RGX112, beetje oxidatie aan de onderzijde van de single coils
    * GFS Vintage staggered strat pickup voor middenpositie (incl. vijsjes, veertjes)
    * Gigbag Squier in zeer deftige staat
    * 3 witte pickupcovers voor een strat (ongebruikt !!!)

    Ik wil dit niet zomaar voor niets weg doen maar als iemand een leuke ruil in de aanbieding heeft is die altijd welkom

    Ik kan nog gebruiken:
    - Slagplaat materiaal
    - Mooi stukje hout om een topje van te maken
    - Setje leuke humbuckers
    - Hardware zoals brugonderdelen, tuners, etc...
    - Werkende pedalen
    - Kapotte pedalen
    - ...

  10. #110

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reb
    En ook nog brugzadeltjes (zie ook dezelfde foto). Zien er niet meer nieuw uit, dus misschien interessant voor een relic project?

    Wat ik zoek
    -Brugzadeltjes (vlak en mat aan de bovenkant )
    Hé Reb, zullen we ruilen? Ik heb op m'n Squier van die matte, gladde zadels en ik ben op zoek naar de 'oude' zadels.
    Zijn ze nog wel goed? Geen bramen enzo? Die van mij zijn nagenoeg nieuw, bij belangstelling kan ik je wel een foto sturen.
    'The only way you can get good, unless you're a genius, is to copy. That's the best thing. Just steal.' (Ritchie Blackmore)

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top