Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 49
  1. #11

    Standaard

    Ik was al op de hoogte van zijn ziekte, maar vond het niet gepast dat hier te gaan posten zodra er geen formele berichten over waren. Hij is een week vóór Kerst, na twee weken ziekenhuis, weer thuisgekomen. Hij had een kwaadaardige tumor in een long. Toen bleek al dat er niets meer aan te doen was. Ik heb hem toen nog gemaild met het advies om er zich gewoon niets van aan te trekken, veel gitaar te gaan spelen, omdat er zat voorbeelden zijn van mensen die opgegeven waren door de medische wetenschap en dan toch nog jaren doorgaan. In zijn geval is het echter heel snel gegaan. Hij is gisteren om 16:00 overleden. Zijn laatste post hier is amper een maand oud.
    Laatst gewijzigd door Picker; 28 december 2006 om 13:40

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 maart 2005
    Locatie
    Pijnacker
    Berichten
    2.157

    Standaard

    Ben geen regular hier, maar voor mij was hij wel een van de meer gewaardeerde forumleden. Eenieder die zich aangesproken voelt; gecondoleerd.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 juni 2006
    Locatie
    Hengelo
    Berichten
    1.197

    Standaard

    Ik vond het al zo stil rond hem de laatste tijd hier op het forum. Triest en voor al te vroeg.

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 oktober 2006
    Locatie
    groningen
    Berichten
    376

    Standaard

    geweldige gitarist en een van de nestors van dit forum.
    mis hem nu al.

    Gert je hebt veel meer vrienden dan je dacht. vaarwel vriend!

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 december 2005
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    103

    Standaard

    Gert was een voorbeeld voor vele akoestische gitaristen. Een Nederkander met Amerikaans niveau. Hij was altijd bereid om gitaristen met minder aanleg advies te geven, erg inspirerend, sympathieke persoonlijkheid.

    Ik wens alle vrienden en familie veel sterkte toe met het verlies van deze fantastische man/ gitarist.

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Locatie
    Bedum
    Berichten
    1.519

    Standaard

    Dat is inderdaad even schrikken! Gert was één van de boegbeelden van het forum. We zullen hem missen!


    Rust in vrede
    Ovation Collectors Edition '97, Martin HD-28 & Fishman Matrix Infinity, Simon & Patrick Showcase FM & Fishman Ellipse Matrix Blend, Larrivee OM-03R, Fender Baja Telecaster, Vision & Gerrinez bass, Richwood Irish Bouzouki, Simon & Patrick Vintage Burst Parlor Cedar HG A3.2

  7. #17
    Meester
    Geregistreerd
    7 november 2004
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    12.645

    Standaard

    Wat een verschrikkelijk nieuws. Ik sta serieus te trillen op mijn benen. Mijn gedachten gaan als eerste uit naar de familie en vrienden die hun geliefde nu op veel te jonge leeftijd moeten missen.

    Gert was voor mij een van de beste gitaristen die Nederland rijk was en ook op proffesioneel vlak zal hij daardoor door velen gemist worden. Zijn inbreng, adviezen en opmerkingen op Gitaarnet ook. Met dit overlijden verliest vooral het forum Akoestische gitaren ook een van zijn meest gewaardeerde gitaristen, een man met liefde voor de gitaar. Ik zal hem missen.

    Wat een nieuws. Ik ben er kapot van.

    Gert, rust in vrede

    GOLDMEMBER

  8. #18
    Super Moderator
    Geregistreerd
    6 februari 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    3.415

    Standaard

    Ik weet niet wat ik lees... wat moet dat akelig snel gegaan zijn. Ik heb ook nog even met hem gepraat op de Dutch Guitar Builders Meeting, inderdaad. Wat veschrikkelijk...

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 april 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    3.185

    Standaard

    Ik ben me zojuist kapot geschrokken en zit hier met tranen in mijn ogen. Heb hem alleen heel even gesproken op de DGBM.
    Een prominent en altijd hulpvaardig stukje "Akoestisch" is gestorven. We zullen je missen, Gert.
    Och ja, gitaristen, soms zijn het nèt mensen...

  10. #20
    drap
    Guest

    Standaard

    Ik ken de beste man niet, noch z'n gitaarwerk, maar heb ooit eens een artikel over de man gelezen in de Gitarist. Moet een erg goede gitarist zijn geweest.

    Mede omdat ik in m'n nabije omgeving ook wat sterfgevallen heb meegemaakt door kanker, bezef ik me dondersgoed hoe dat voor hem moet zijn geweest, maar ook zeker voor de nabestaanden. Mijn medeleven gaat dan ook naar hun uit. Rust in vrede Gert.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top